M57 Erinevused
M57 Erinevused
Tervist... Plaan hakata mingiaeg E30-ne vahele ehitama M57 3.0td mootorit.
Teeks vähe eeluuringut, et millist mootorit täpsemalt otsima hakata. Siinkohal oleks nüüd suurema ringi küsimus..
Mis nende kõikide mootorite erinevused olla võiksid või on..
Siinkohal võtaks need kõige levinumad.
M57D30 - 135kw
M57D30 - 142kw
M57TUD30 - 150kw
M57TUD30 - 160kw
Eelduste kohaselt on erinevad turbo, pihustid, soft, sisselaske kolle. Kuid millistel täpsemalt ja kas mootori plokk ja sisu on täpselt sama ? Tugevus, tüüprobleemid/vead millistel jms ? Juhtmestik ja juhtimine on ka erinev ? Eeldades kui peaks ostma 135kw, kas kannatab hiljem sinna lisada ala 150kw pihusteid, turbot jms ?
Teeks vähe eeluuringut, et millist mootorit täpsemalt otsima hakata. Siinkohal oleks nüüd suurema ringi küsimus..
Mis nende kõikide mootorite erinevused olla võiksid või on..
Siinkohal võtaks need kõige levinumad.
M57D30 - 135kw
M57D30 - 142kw
M57TUD30 - 150kw
M57TUD30 - 160kw
Eelduste kohaselt on erinevad turbo, pihustid, soft, sisselaske kolle. Kuid millistel täpsemalt ja kas mootori plokk ja sisu on täpselt sama ? Tugevus, tüüprobleemid/vead millistel jms ? Juhtmestik ja juhtimine on ka erinev ? Eeldades kui peaks ostma 135kw, kas kannatab hiljem sinna lisada ala 150kw pihusteid, turbot jms ?
grimes
Re: M57 Erinevused
150-160kw mootorid on väga erinevad eelkäiatest.
150kw peale ei sobi termostaadid,turbod,ōhulugjead jne vanemate pealt.
Vōta bmwfans lahti,ning vōrdle seal kepse,väntasid,kolbe,ehk saad mingi pildi ette omale.
150kw peale ei sobi termostaadid,turbod,ōhulugjead jne vanemate pealt.
Vōta bmwfans lahti,ning vōrdle seal kepse,väntasid,kolbe,ehk saad mingi pildi ette omale.
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: M57 Erinevused
Majanduslikult on kõik halb, aga kui väga lõhki ennast ajada ei taha, siis
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 Erinevused
Kindel,et kolvid,kepsud,vändad on identsed?arnis kirjutas:Majanduslikult on kõik halb, aga kui väga lõhki ennast ajada ei taha, siis
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M57 Erinevused
EI ole kolvid kepsud samad, nukadki on erienvad, vist kutsutakse torunukkadeks.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: M57 Erinevused
Seda saab jah kõike bmwfansist vaadata, aga mootori sisepilpaid pole mõtet kõik selgeks õppida,
eriti M57 mootori puhul, mis kuldreegli järgi pommikindel on.
eriti M57 mootori puhul, mis kuldreegli järgi pommikindel on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 Erinevused
Vabaaja sisustus,üleliigne raha,noorus ja hobi;)Kuno_T kirjutas:Ja mis kogu ürituse mõte on?
Räimesid 46-i müüakse võileivahinnaga ja isegi selline räim koos mootoriga on tunduvalt asjalikum asi, kui mingi kodukootud 30-aretis.
Re: M57 Erinevused
Kunu,oman igapäeva autoks e46,hobiautoks suurema mootoriga e30,kuid kui e30 oleks mootorita,kaaluksin ka ausaltöeldes seda diisliks teha ja just m57 näol.e46 ei jäta päris sellist emotsiooni sōites,kui e30.vōibolla e30 on ka haigus,kuna e46 on vaiksem,mugavam,laguneb vähem,kuid mōnel suveōhtul eelistaks siiski e30.missiis,et e30 sööb pooled närvirakud.nagu öeldakse,tahad öösel k***i,vōta noor naine,tahad päeval,osta vana auto.