BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
No ega saa jah, lihtsalt ma mõtlesingi, et DDE3 ei näita ju õlirõhku diagnostikas. Ma arvan, et ka see
andur ei mõõda rõhku. 2 juhet siiski, vaevalt ta takistusega töötab, liiga riskantne.
andur ei mõõda rõhku. 2 juhet siiski, vaevalt ta takistusega töötab, liiga riskantne.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- estliiga
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
- Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Ma ütlen veelkord:
Panen mootori käima, mootoris klõbin sees, hetkega kui õlituli kustub lakkab mootoris mehaaniline klõbin kui tuli kustub armatuurist, see ei saa muudmoodi olla kui selle õlitulega seotud kui klõbin ja õlituli on koguaeg samaaegselt.
Ma olen juba 3 remondimehelt küsinud, üks on selline mees kes tegeleb ainult BMW varuosadega ja remondiga, üks mees on kes tegi omal käel ainult BMW autode remondi kes tuli UM-ist ära ja ühelt sain siit soomest infi kes on mitmeid aastaid tegelenud erinevate autode reomindiga ja omab soomes töökoda, kõigil sama jutt.
Aga jah kunagi ei tea milles võib reaalselt viga olla vb tõesti on see pump või mingi muu väiksem vidin, selle teema kogu mõte oligi see, et keegi pakuks reaalseid lahendusi välja mitte oletusi.
Panen mootori käima, mootoris klõbin sees, hetkega kui õlituli kustub lakkab mootoris mehaaniline klõbin kui tuli kustub armatuurist, see ei saa muudmoodi olla kui selle õlitulega seotud kui klõbin ja õlituli on koguaeg samaaegselt.
Ma olen juba 3 remondimehelt küsinud, üks on selline mees kes tegeleb ainult BMW varuosadega ja remondiga, üks mees on kes tegi omal käel ainult BMW autode remondi kes tuli UM-ist ära ja ühelt sain siit soomest infi kes on mitmeid aastaid tegelenud erinevate autode reomindiga ja omab soomes töökoda, kõigil sama jutt.
Aga jah kunagi ei tea milles võib reaalselt viga olla vb tõesti on see pump või mingi muu väiksem vidin, selle teema kogu mõte oligi see, et keegi pakuks reaalseid lahendusi välja mitte oletusi.
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Reaalselt pole keegi probleemi ära veel lahendanud, seega pead oletustega leppima.
- estliiga
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
- Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Niipalju ma olen uurinud, et kes selle probleemiga käsitsi on, siis kalduks arvama uue mootori poole kuna selle remont on ikka päris kulukas:
Pump ise mingi 350 euri (pakkuda ainult A osa), vahetuse käigus tuleb pmt terve mootor laiali kiskuda autodata näitab remondiajaks 10,5 tundi mida reaalselt ükski töökoda ei suudaks pakkuda, remondi peale kuluks jämedalt kuskil 300-400 euri kui töötundidesse arvestada, kett ja tallad maksavad ka oma 150 euri, tihendid mingi 100, kui kokku asja arvutama hakata tuleb siit korralik summa, et peaks kaaluma uue mootori soetamist, ise plaanin hetkel lihtsalt edasi sõita kui asi ikka läheb väga hulluks (hetkel pole asi hullemaks läinud poole aasta jooksul), siis vahetab lihtsalt mootori ära.
Pump ise mingi 350 euri (pakkuda ainult A osa), vahetuse käigus tuleb pmt terve mootor laiali kiskuda autodata näitab remondiajaks 10,5 tundi mida reaalselt ükski töökoda ei suudaks pakkuda, remondi peale kuluks jämedalt kuskil 300-400 euri kui töötundidesse arvestada, kett ja tallad maksavad ka oma 150 euri, tihendid mingi 100, kui kokku asja arvutama hakata tuleb siit korralik summa, et peaks kaaluma uue mootori soetamist, ise plaanin hetkel lihtsalt edasi sõita kui asi ikka läheb väga hulluks (hetkel pole asi hullemaks läinud poole aasta jooksul), siis vahetab lihtsalt mootori ära.
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Minu 520d klõbiseb esimese 2-4 sekundi jooksul samuti päris tugevalt.
Heli aga on peaaegu identne sellega, kui kõrgsurvepumbal keerata
nurk kõvasti paigast. Ma ei tea täpselt, mis protsess seda tugevat
klõbinat võiks reaalselt põhjustada, kuid "käivitusabimehhanism"
võiks olla küll selgitav sõna. Vanasti vist krutitigi pumpasid eesmärgiga
paremini käima saada. Tundub, et siin on asi automaatne.
Heli aga on peaaegu identne sellega, kui kõrgsurvepumbal keerata
nurk kõvasti paigast. Ma ei tea täpselt, mis protsess seda tugevat
klõbinat võiks reaalselt põhjustada, kuid "käivitusabimehhanism"
võiks olla küll selgitav sõna. Vanasti vist krutitigi pumpasid eesmärgiga
paremini käima saada. Tundub, et siin on asi automaatne.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- estliiga
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
- Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Kui käivituse ajal käib õlituli, mis armatuuri kooskõlas klõbisemise heliga on tegemist kindlasti ülevaloleva klapijaotusmehhanismidega, coomonrailil pole eraldiseisvat kõrgsurvepumpa mida timmida, iga silndri jaoks ju eraldi pumppihusti, need ei tekita kuidagi sellist heli ja diisli süttimise heli ei ole selline mehhaniline metall-metalli vastu heli.Kuno_T kirjutas:Tuleb eristada, millest on klõbin tingitud. Antud teema puhul kaldub kaebus rohkem õlirõhu puudumisest tingit klapikompensaatoride ja ketipingutite kolina poole. Kuna antud diislil on suht löögitaoline kütuse süttimisheli, siis vahet saab teha "gaas gaas peale- gaas maha" meetodil. Gaasi maha lastes klõbin kaob- järelikult on kütuse süttimisheli, vastasel korral muust mehaanikast.
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
no 10 sekundit ilma õlituseta iga külmkäivitus on küll väga halb.Kuno_T kirjutas:Mu 330 bensukas klõbiseb ka ligi 10 s pärast käivitust ja õlituli kustub ligi 3 s pärast, ma ei oska küll sellest mingit probleemi välja imeda. Äkki peaks raadio kohe kõvaks keerama?
Täna vahetasin õli ja filtri ära ja kuiva filtriga klõbistas mingi 5 sekki max.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Kas see on ikka kindel, et see klõbin on raudselt "ilma õlituseta"?
Keegi teab täpselt, kuskohas bensumootoril see klõbin tekib?
Millised kaks komponenti puutuvad kokku?
Keegi teab täpselt, kuskohas bensumootoril see klõbin tekib?
Millised kaks komponenti puutuvad kokku?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- estliiga
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
- Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
No selge, siis sellega minu pang, ei targuta, lihtsalt oma ränk eksimus, sellepärast ei pea kohe maa-alla tampima, eriti viiskas suhtumine sinu poolt. Tänud viitava abimaterjali eest ikkagi kuna asjast selge pilt!Kuno_T kirjutas:100 kW M47 pole mingi commonrail, vaid pritsepumbaga VP44 süsteem. Pealegi pemm ei kasuta pumppihusteid, see on volkari teema. Sul asjad segi kui Kört-Pärtli särk- ja muudkui targutad.
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=13&fg=15" onclick="window.open(this.href);return false;
See, et ma siia 320d kataloogi osa linkisin, ei oma tähtsust, mootor on sama.
Üritan lihtsat rahvaga sellel probleemile mingi pildi luua lihtsalt, kes selle probleemiga kokku ei puutu ega pole mingit advekaatset vastust anda siia sellel probleemile paluks eemale hoida nagu foorumites iga alateema all kombeks on

BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Kuna siin oli juttu ketivahetusest jne, siis esitan küsimuse siia.
Kui kett on veninud kasvõi minimaalseltki, kas arvutiga peaks selle süütenurga järgi ära nägema?
Kui kett on veninud kasvõi minimaalseltki, kas arvutiga peaks selle süütenurga järgi ära nägema?
2000 a. 320d, e46
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Seda muidugi, et arvutiga keti venimist ei näe. Selle pritseajastuse vaatamise all arvutis mõtlesin seda, et kui kett veninud, siis pritseajastus muutub ju reaalselt hilisemaks.
Sõnastan küsimuse natuke ümber, et kas see kaudselt mingite näitajate paigastminemisega diagnostikas ka kajastub, isegi kui venimine on üsna minimaalne?
Sõnastan küsimuse natuke ümber, et kas see kaudselt mingite näitajate paigastminemisega diagnostikas ka kajastub, isegi kui venimine on üsna minimaalne?
2000 a. 320d, e46
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Kas keti venimise määra on ka võimalik kuidagi teha kindlaks?
Kas on ettenähtud mingisugune tolerants vms?
Märgin ära, et auto käivitub ilusti.
Ning, et ennetada neid küsimusi, miks uurin selliseid asju, siis põhjuseks on, et üks töökoda ajab vist veits umbluud ja tahab kotti pähe tõmmata.
Kas on ettenähtud mingisugune tolerants vms?
Märgin ära, et auto käivitub ilusti.
Ning, et ennetada neid küsimusi, miks uurin selliseid asju, siis põhjuseks on, et üks töökoda ajab vist veits umbluud ja tahab kotti pähe tõmmata.
2000 a. 320d, e46
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Antud jutt siis läheb minu järgmise teema jätkuks: viewtopic.php?f=38&t=136381&p=14825948#p14825948" onclick="window.open(this.href);return false;
Rääkisin töökojas, mis tehtud ja mis sümptomid on esinenud. Täna siis tuldi välja, et neid sümptomeid võib põhjustada ka kulunud kett. Samas ei välistatud ka kõrgsurvepumpa.
Rääkisin töökojas, mis tehtud ja mis sümptomid on esinenud. Täna siis tuldi välja, et neid sümptomeid võib põhjustada ka kulunud kett. Samas ei välistatud ka kõrgsurvepumpa.
2000 a. 320d, e46
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Mõõdunud on aasta, kuid endalgi sarnane mure, kuidas asi lahenes?