kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
et see sidur toimiks?
mõnikord tekib probleeme (küll siis tekkis kui õues oli see 30C) et seistes kipub temp.näidik üle poole minema...
mõnikord tekib probleeme (küll siis tekkis kui õues oli see 30C) et seistes kipub temp.näidik üle poole minema...
GS
mootor seisma jättes käib ventikas veel tiba aega ringi. Käimise pealt pole probleem tiivikust kinni võtta, erilist survet käega ei tunne, pärast tuleb aint hoog sisse lükata, muidu läheb väheke aega enne kui ringi käima hakkab. Vist ei toimi se siduri süsteem? Keema ka pole eriti läinud, liiga kuumaks on läinud aga muudel põhjustel.
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Kuni mootor soojeneb, sõida nagu Scorpio-ga
Temp tõuseb seistes. Sõites jääb sinna 92 ja 98 vahele. Kõigub koguaeg.
Seistes 5min töötas siis tõusis 102-ni. Rohkem ei lasknud. Suretasin mootori välja ja temp tõusis kuni 106-ni.
Visko sai pandud uus, nagu ka radikas, termostaat (92*C), veepump ja soojaklapid (kasutatud küll)
Täiesti külma mootoriga praegustes oludes (+1*C), kas ventikas peab käivitades kaasa vedama täitel tuuridel?
Edit: Paisupaagikork on samuti vahetatud äsja
Mootoriks autol 2,8i (-96)

Temp tõuseb seistes. Sõites jääb sinna 92 ja 98 vahele. Kõigub koguaeg.
Seistes 5min töötas siis tõusis 102-ni. Rohkem ei lasknud. Suretasin mootori välja ja temp tõusis kuni 106-ni.
Visko sai pandud uus, nagu ka radikas, termostaat (92*C), veepump ja soojaklapid (kasutatud küll)
Täiesti külma mootoriga praegustes oludes (+1*C), kas ventikas peab käivitades kaasa vedama täitel tuuridel?
Edit: Paisupaagikork on samuti vahetatud äsja
Mootoriks autol 2,8i (-96)
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
minul oli nii, et vedru kujulise bimetalliga oli ka külmalt alguses sidur järgi ja sachsi plaadikujulise bimetalliga läheb alles siis jäigaks kui vaja (loe: mootor vajab lisajahutust). kui kliima taga, siis undab palava ilmaga. kui ei ole kliiimat taga, siis ei unda. seega linnas sõites kliimga on pidev vuhin taga nagu GAZ53. selle vastu aitab elektrivent, kui ei taha et jõud kaduma läheks jne.
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Ma ei tea mis tüüpi visko mul pandi kuid kas see külmalt ventika kaasa vedamine on siis normaalne?
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Külmalt peaks nad siiski „vabalt kaasa lehvima”.
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
neid ongi kahte sorti nagu kirjutasin.
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Selge, siis tean. Tuleb ikka süsteemi survestada, kuigi enamus detaile vahetatud.
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Mulle soovitati aastaid tagasi sellist meetodit: peatada tiivik asjalehega(piisavalt pehme et mitte tiivikut rikkuda aga samas piisavalt kõva). Külmalt peaks suutma peatada aga töösooja mootoriga ei tohiks kinni saama pidada seda tiivikut. Mul ka niiviisi toimis.
E70 35d 2012a
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Kasutasin kontrolliks just viimast meetodit. Sama tulemus nii külma kui sooja mootoriga, peab selle vabalt kinni. Juu siis vajab vahetust, kuigi temperatuuriga probleeme tegelikult pole.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Mina ajaksin töösooja mootoriga käega ringi ja vaataks, kas jääb vabalt pöörlema kui hoog sisse anda. Ei tohi nagu vurr käia ja kui ei käi, siis pole viskol häda midagi.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Hea teada, aitäh Kuno!
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Tere,
enda autol ka selline probleem, et kohapeal seistes ja linnas ummikutes tõuseb temp ilma kliimata üle 100 kraadi. Täna siis katsetasin seda ajalehe trikki, kohapeal tühikäigul kui temp oli 102kraadi siis ajaleht peatas suht lõdvalt vendi kinni. Eelmine suvi kuumaga vent tegi ikka veoauto häält, sel aastal täielik vaikus, isegi pöörete peal veab kuidagi uimaselt kaasa vendi. Kas see tähendabki nüüd seda, et visko läbi omadega???
enda autol ka selline probleem, et kohapeal seistes ja linnas ummikutes tõuseb temp ilma kliimata üle 100 kraadi. Täna siis katsetasin seda ajalehe trikki, kohapeal tühikäigul kui temp oli 102kraadi siis ajaleht peatas suht lõdvalt vendi kinni. Eelmine suvi kuumaga vent tegi ikka veoauto häält, sel aastal täielik vaikus, isegi pöörete peal veab kuidagi uimaselt kaasa vendi. Kas see tähendabki nüüd seda, et visko läbi omadega???
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Ilmselt läbi jah kui juba nii lödi. Endal sama teema, aga mul siiski üle 96 temp. ei lähe ilma kliimata, et suudab veel midagi hoida.
Aga Kuno, äkki annad vähe infot visko täitmise osas? Peale seda toimib normaalselt? Kus seda teha saaks?
Aga Kuno, äkki annad vähe infot visko täitmise osas? Peale seda toimib normaalselt? Kus seda teha saaks?
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
paluks selle kohta rohkem infotKuno_T kirjutas: Samuti saab sidurit täita

Eelmine suvi oli mul jama viskoga, väljas oli alguses 30 kraadi kuuma ja kohapeal seistes autol viskosidur ei funganud enam - hea et märkasin temperatuuri punast tuld, muidu oleks autol kaane kõveraks lasknud... Kuna oli just pikem trip plaanis, siis sai ajutiselt pandud ette diiselbemmi vent mis oli suurema läbimõõduga ja selle visko. Iseenesest vinge tuulevuhina hääl oli kapoti all kuna tuulekoda ka ei mahtund sellele peale.
õues oli temp siis 35-40 kraadi (päikese käes 45-50)- aeglast sõitu tehes hoidsin pöörded kõrged et kapoti all tuul uluks, kõik oli õnneks tiptop.
-kodanik-
Re: kuidas teha kindlaks kas ventika sidur...
Silikoonõliga peaks täitmine käima. Õli saab siit http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... 91fbadb641" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna endal hetkel remontima pole vaja hakata siis ei viitsinud väga süveneda täitmise teemasse siis korralikku bmw oma otsida ei viitsinud aga üks MB tsi ka siia siis http://www.benzworld.org/forums/w163-m- ... epair.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Augu puurimine(nagu tsi-s pole ainuke võimalus aga ilmselt lihtsaim ja kiireim(samas ei oska öelda kaua ta nii vastu peab aga ilmselt tsi-s mingi info ka selle kohta olemas juba).
Gooogle on abiks „(BMW) viscos fan clutch refill”
Kuna endal hetkel remontima pole vaja hakata siis ei viitsinud väga süveneda täitmise teemasse siis korralikku bmw oma otsida ei viitsinud aga üks MB tsi ka siia siis http://www.benzworld.org/forums/w163-m- ... epair.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Augu puurimine(nagu tsi-s pole ainuke võimalus aga ilmselt lihtsaim ja kiireim(samas ei oska öelda kaua ta nii vastu peab aga ilmselt tsi-s mingi info ka selle kohta olemas juba).
Gooogle on abiks „(BMW) viscos fan clutch refill”