konditsioneeri pumba erinevused
konditsioneeri pumba erinevused
Tere !!
küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.
küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.
Re: konditsioneeri pumba erinevused
tõesti keegi ei oska midagi öelda
oleks vaja pump ära osta aga ei saa kui ma kindel pole kas võib teistsugust panna, ei tahaks ju kogu sõsteemi peese lasta
JA üks küsimus tegelt veel et kui mul on präegu kiilrihmaga pump peal kas ma siis saaks sinna panna lamerihmaga pumba, sellesmõttes, et olen kuulnud, et väntvõlli otsaseibi külge pannakse mingi asi, et sinna saaks lamerihma peale panna. et kas see vastab tõele
või vahetatakse hoopis pumbaseib ära.
OOTAN ASJALIKE VASTUSEID. 



JA üks küsimus tegelt veel et kui mul on präegu kiilrihmaga pump peal kas ma siis saaks sinna panna lamerihmaga pumba, sellesmõttes, et olen kuulnud, et väntvõlli otsaseibi külge pannakse mingi asi, et sinna saaks lamerihma peale panna. et kas see vastab tõele




Re: konditsioneeri pumba erinevused
Ei midagi isiklikku, aga kui esitad hulgi rumalaid(ilmselt teadmatusest) küsimusi, siis on raske väga asjalikult vastata. Alustuseks, mille kondipumba sa sinna siis panna tahad??? Tee oma elu lihtsaks ja unusta algatuseks teise auto tükid, eeldan, et mõtled mitte BMW-d. Väga suure tõenäosusega ei sobi külge. Unusta väntvõlli rihmaseibi külge pandavad "mingid asjad", saunanaiste info?? Vaata realoem.com oma auto kondipumba varuosakood ja siis vaata mis autodele see veel sobib, autode all mõtlen BMW-sid!!!
Re: konditsioneeri pumba erinevused
ma mõtlengi BMW lihtsalt mitte e34 vaid mõnda teist. jama just selles et kellelgi pole sellist pumpa millel oleks sellised otsad nagu pildil. http://fotoalbum.ee/photos/audi80a/80216463 kõikidel on mingid sissetorgatavad. eks siis uurin veel ja võibolla pole tõesti mõtet jalgrattast leiutama hakata.Kato kirjutas:Ei midagi isiklikku, aga kui esitad hulgi rumalaid(ilmselt teadmatusest) küsimusi, siis on raske väga asjalikult vastata. Alustuseks, mille kondipumba sa sinna siis panna tahad??? Tee oma elu lihtsaks ja unusta algatuseks teise auto tükid, eeldan, et mõtled mitte BMW-d. Väga suure tõenäosusega ei sobi külge. Unusta väntvõlli rihmaseibi külge pandavad "mingid asjad", saunanaiste info?? Vaata realoem.com oma auto kondipumba varuosakood ja siis vaata mis autodele see veel sobib, autode all mõtlen BMW-sid!!!
Re: konditsioneeri pumba erinevused
Mis mootoriga su auto on?
Re: konditsioneeri pumba erinevused
BMW 525TD 2,5 85KW 1995aasta.Kato kirjutas:Mis mootoriga su auto on?
Re: konditsioneeri pumba erinevused
Lase siis uued otsad teha, või üleminekud treida.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: konditsioneeri pumba erinevused
nii nüüd on asi niipalju selge, et võib panna ka mõne teise bmw pumba. lasen lihtsalt teised otsad teha. aga siiski üks asi vajaks veel küsimist. kas seda rihmaratast saab vahetada ka või on lihtsalt seal küljes ja kõik. sellesmõttes, et kui on lamerihmaga kas siis saab panna sinna kiilrihma ratast või kuidas
SEE võib olla küll väga loll küsimus aga vajan siiski sellele vastust. nii, et olge mõistvad vähemalt 


Re: konditsioneeri pumba erinevused
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Otsi endale kompressorit selliste autode pealt.
Otsi endale kompressorit selliste autode pealt.
Re: konditsioneeri pumba erinevused
Kato kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Otsi endale kompressorit selliste autode pealt.
tänan väga, eks hakkan otsima. aga kas need on siis kiilrihmaga või ?? sellesmõttes, et üks pakkus mulle 325 oma aga to oli lamerihmaga.

aga ok, eks proovin asjast sotti saada.
Re: konditsioneeri pumba erinevused
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
Pildi järgi ütleks, et peaks kiilrihmaga olema.
Sulle äkki pakuti 325i oma, M50 on lamerihmaga minuteada.
Pildi järgi ütleks, et peaks kiilrihmaga olema.
Sulle äkki pakuti 325i oma, M50 on lamerihmaga minuteada.
Re: konditsioneeri pumba erinevused
vaatasin präegu ise kah sama pilguga. aga eks näeb mis pakkumisi tegma hakatakseKato kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
Pildi järgi ütleks, et peaks kiilrihmaga olema.

Re: konditsioneeri pumba erinevused
vaatasin just järgi ja sull on õigus. mulle pakuti m50 mootori oma.
Re: konditsioneeri pumba erinevused
Oleneb ka sellest mis gaasiga see süsteem töötab. R134a ja R12 gaase ei tohi segamini ajada, kompressori vahetusel tuleb ka vajalik kogus spetsõli (vastavalt gaasile) süsteemi lasta, ka on ühendusvoolikute siseseinte materjal erinev.BMW 525 kirjutas:Tere !!
küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: konditsioneeri pumba erinevused
SEDA ma tean, et õli peab panema ja eelmine aasta mulle pandi ka. käin ühe tuttava juures täitmas koguaeg. gaasi marki ma ei tea. aga iga kord kui täitis imes süsteemi korralikult tühjaks.vaikeboa kirjutas:Oleneb ka sellest mis gaasiga see süsteem töötab. R134a ja R12 gaase ei tohi segamini ajada, kompressori vahetusel tuleb ka vajalik kogus spetsõli (vastavalt gaasile) süsteemi lasta, ka on ühendusvoolikute siseseinte materjal erinev.BMW 525 kirjutas:Tere !!
küsimus selles, et kas juhtub midagi kui ma panen oma autole mingi teise auto konditsineeri pumba peale. muidugi kui ma ta sinna aretada suudan. sellemõttes kas seal on mingit vahet või töötaksid kõik ühtemoodi.
Ja üldse tegelt eelmine suvi viskas kopa ikka ette küll, kui täpselt iga 28 päeva tagant oli süsteem tühi. radiaks sai korralik pandud, sest oli katki juba alguses. ja üldse see pump teeb nii jubetat häält, et hirmus kohe, sellepärast otsingi just pumpa ehk kompressorit. aga paistab, et seda võimatu leida.
ja kui peakski nii minema, et ei leia suveks siis lasen niisama edasi, kuni kompressor laiali lendab

Re: konditsioneeri pumba erinevused
Küsi tennari käest, tal peaks olema diisli kompressor alles.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: konditsioneeri pumba erinevused
Saingi tennari käest. Nii, et suured tänud.vaikeboa kirjutas:Küsi tennari käest, tal peaks olema diisli kompressor alles.