e36 318is pöörded liiga kõrged.
e36 318is pöörded liiga kõrged.
Mure siis selline, et sai vahetatud autol automaat kast manuaaliks. Manuaal kast on pärit 318 pealt.
Kui maanteell sõita ~100km/h viienda käiguga siis pöörded on 4000+ ja kütusekulu kuskil 9-10 liitrit sajale.. linnas on suht hea 50-60km/h sõita viienda käiguga ja ökonomaiser näitab kuskil 6-7 liitrit sajale. ehk keegi tark oskab abistada.
Kui maanteell sõita ~100km/h viienda käiguga siis pöörded on 4000+ ja kütusekulu kuskil 9-10 liitrit sajale.. linnas on suht hea 50-60km/h sõita viienda käiguga ja ökonomaiser näitab kuskil 6-7 liitrit sajale. ehk keegi tark oskab abistada.
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
Diffrid on automaadil ja manuaalil teise ülekande suhtega!!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
ühesõnaga peab diffri ära vahetama ?
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
Asenda jah differentsiaaliga, mis manuaalkastiga koos olnud.siimuska kirjutas:ühesõnaga peab diffri ära vahetama ?
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
okei, selline küsimus ka veel, et kust ma teada saan mis differ mul on ja millist täpsemalt vaja?
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
Selleks on sait nagu http://bmwfans.info/.
Tegin vähe uurimist, automaatkastiga iS'il on all 4.44 ülekandega differ, manuaalkastiga iS'il aga 3.45 ülekandega differ.
Parim lahendus oleks hankida manuaalkastiga iS'i differ aga äkki õnnestub sul sellelt samalt autolt, millelt sa käigukastigi said, differ ära sebida. Sellel ülekandeks 3.38.
Edu autoga.
Tegin vähe uurimist, automaatkastiga iS'il on all 4.44 ülekandega differ, manuaalkastiga iS'il aga 3.45 ülekandega differ.
Parim lahendus oleks hankida manuaalkastiga iS'i differ aga äkki õnnestub sul sellelt samalt autolt, millelt sa käigukastigi said, differ ära sebida. Sellel ülekandeks 3.38.
Edu autoga.
Rev range is there to be used!
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
okei, suured tänud, aga selline küsimus ka et kas sellel 4.44 diffril on nagu mingi eelis ka, et pöörded kõrgemad kui tavaliselt või lihtsalt võtab mõtetult palju kütust ja käigud tunduvad nagu väga lühikesed.
ahja see ka et keegi ütles et mul on LSD, aga ei ole nagu 100% kindel, et kuidas saaks nagu tuvastada kas on või ei ole... kruusa peal nagu küll nii ei ole et ainult üks ratas käiks tühja.. suht ühtlased jutid jäävad maha. Auto eelmine omanik küll ütles et differ vahetatud aga ei maininud midagi LSD kohta.
ahja see ka et keegi ütles et mul on LSD, aga ei ole nagu 100% kindel, et kuidas saaks nagu tuvastada kas on või ei ole... kruusa peal nagu küll nii ei ole et ainult üks ratas käiks tühja.. suht ühtlased jutid jäävad maha. Auto eelmine omanik küll ütles et differ vahetatud aga ei maininud midagi LSD kohta.
Re: e36 318is pöörded liiga kõrged.
Sellise ülekandega on hea kiirendus, aga väike lõppkiirus. Ronid auto alla ja otsid difrilt üles metallist lipaka ja kui ülekande ees on S, siis peaks olema lsd või siis tõstad mõlemad rattad üles ja kui üht keerutades teine ka samale poole keerleb on lsd.