Bmw 525tds
Bmw 525tds
Nii siis küsiks asjatunjate käest nõu.
Müüja siis sakasat toodud natuke aega tagasi 525tds touring 93 aasta e34 manuaal. Kuna pole endal kunagi bmw d olnud ja seda enam veel diislit siis nagu kotis ost põhi mõtteliselt. Ja küsimus siis selles et kust mida vaadata et ta oleks ikka korralik isend?
moto siis 105 kw ne.
Kusjuures teeb sellist pulli praegu et on nagu nats jõuetu peab jubedalt lappama et kohapealt ilma konnata minema saada, ja kui sõidupealt rool põhja keerata siis tahab ja on isegi korra surnud välja???(pihustid)??
Ja sisi veel pöörded ka vahest kõiguvad. Ometi suitsu välja ei aja ja muidu ka enamvähem välimus. Aa üks targem diisli vend ütles et see pöörete kõikumine pidi olema mingist õhu klapist et see kinni vms.
Nii palju veel et käima minnes tahab eelsüüdet 2 korda(külmalt) ja üldse tahab parajat käiamist?(enne ajas tal pump kusagilt tihendist kütet läbi aga tuttav remondimees kes selle korda tegi tema juures see auto seisabki)
Palun siis mitte kriitikat kuna tõesti jummalast võhik diisli osas.
Kindlasti on teie seas keegi mees kes on sünnist saati diili sees kätt pidi olnud ja oskab mind aidata.
Nii üldiselt oleks ka hea kui keegi paar sõna autost räägiks, ja paha ei teeks ka kütte kulu mainimine.
Tänud kõigile asjalike vastuste eest!!!
Terv
Simo
Müüja siis sakasat toodud natuke aega tagasi 525tds touring 93 aasta e34 manuaal. Kuna pole endal kunagi bmw d olnud ja seda enam veel diislit siis nagu kotis ost põhi mõtteliselt. Ja küsimus siis selles et kust mida vaadata et ta oleks ikka korralik isend?
moto siis 105 kw ne.
Kusjuures teeb sellist pulli praegu et on nagu nats jõuetu peab jubedalt lappama et kohapealt ilma konnata minema saada, ja kui sõidupealt rool põhja keerata siis tahab ja on isegi korra surnud välja???(pihustid)??
Ja sisi veel pöörded ka vahest kõiguvad. Ometi suitsu välja ei aja ja muidu ka enamvähem välimus. Aa üks targem diisli vend ütles et see pöörete kõikumine pidi olema mingist õhu klapist et see kinni vms.
Nii palju veel et käima minnes tahab eelsüüdet 2 korda(külmalt) ja üldse tahab parajat käiamist?(enne ajas tal pump kusagilt tihendist kütet läbi aga tuttav remondimees kes selle korda tegi tema juures see auto seisabki)
Palun siis mitte kriitikat kuna tõesti jummalast võhik diisli osas.
Kindlasti on teie seas keegi mees kes on sünnist saati diili sees kätt pidi olnud ja oskab mind aidata.
Nii üldiselt oleks ka hea kui keegi paar sõna autost räägiks, ja paha ei teeks ka kütte kulu mainimine.
Tänud kõigile asjalike vastuste eest!!!
Terv
Simo
kiiresti hommikustel unistel silmadel üle teksti lastes libiseda...tekib paar mõtet...kõrgsurvepump kulunud, mootor hõre, eelsüüteküünlad osaliselt maha põlenud...Soovitan mõne BMW diislit tundva inimese auto juurde vedada...või siis mõnest diislikeskusest enne ostu autoga läbi astuda.
Kütusekulu...BMW puhul oleneb gaasipedaali vajutamisest, auto tehnilisest seisukorrast ja kütusest. Hetkel isikliku tagumiku all olev auto võtab maanteel 5,9 ja linnas ca 9 sajale...
Kui leiad korras auto...siis 2,5 TDS väga hea ost. Samas on praktiliselt lõpuni sõidetud saane lademes...mis ahvatlevad oma odava hinnaga jne.
Kütusekulu...BMW puhul oleneb gaasipedaali vajutamisest, auto tehnilisest seisukorrast ja kütusest. Hetkel isikliku tagumiku all olev auto võtab maanteel 5,9 ja linnas ca 9 sajale...
Kui leiad korras auto...siis 2,5 TDS väga hea ost. Samas on praktiliselt lõpuni sõidetud saane lademes...mis ahvatlevad oma odava hinnaga jne.
nu nii nüüd lähevad juba jutud nn mööda sest on inimesi kes ütlevad ka et kindlasti on asi selles pumbas et see pees ja mõni ütleb et ei saa olla kuna siis ta ju tossaks ka aga seda ta ei tee????visla kirjutas:Kõrgsurvepump külunud, arvestada võid 8 tonniga, see koos vahetusega ,kui oskad ise otsida.
Kas tvaline tüv ei näita midagi??
Autoga ei saa ju eriti liikuda ka kuna pole eeestisse regatud veel.
Auto olgu suur ja mugav!
Kui pumbajaoturpea on õhtal omadega, siis ei tähenda see seda, et ta nüüd tossab. Hakkavad pöörded kõikuma, ei käivitu eriti hästi(reeglina ei taha sooja mootoriga käima minna). Näiteks kui paned auto külmalt käima ja lased tal nii viis min töötada, siis jätta seisma ja proovi nii umbes viie min pärast, edasi lase mootor ikka korralikult soojaks (niiüelda sõida soojaks), et temp oleks poole peal ja kui käivitad, siis tohiks eelsüüde taha tulla ja lase autol ca 10-15 min seista, kui nüüd läheb oluliselt kehvemalt käima (käiad ca 3-5 sek) kui 5 min. töötanud auto, siis võib eeldada, et on pump õhtul. Muidugi kui tahab mitu korda eelsüüdet saada, siis on nii nagu juba eespool Valdek mainis, küünlad kutud (piisab kahest-kolmest läbi põlenud küünlast).
Muidugi enne ostu soovitan kindlasti surved üle mõõta ja samas kui surve mõõtmine käsil, siis juba oleks targem lasta pihustid üle kontrollida.
Noh need peaks vast enamus tähtsamaid asju olema diisli puhul, eriti 2.5 TDS mootori puhul, muidugi sildade ja muu sellise osas oskavad, teised vast parema loo valmis kirjata
Loomulikult kui uue auto hangid, siis ikka igasugused rihmad, filtrid, õlid, vedelikud tuleb kohe vahetada, see vast kõigile teada
. Reeglina muidugi mujalt maalt tulnud autode puhul, sellise aastakäigu juures on ikka amordi suhteliselt esimesed asjad mis vahetusse llähevad ja enamus kummipukse, mis meie teedel ei taha kohe kuidagi kesta.
Muidugi enne ostu soovitan kindlasti surved üle mõõta ja samas kui surve mõõtmine käsil, siis juba oleks targem lasta pihustid üle kontrollida.
Noh need peaks vast enamus tähtsamaid asju olema diisli puhul, eriti 2.5 TDS mootori puhul, muidugi sildade ja muu sellise osas oskavad, teised vast parema loo valmis kirjata


Mercedes EQS 450+ 2022
omal ka sama mudel ja vaatamata aktiivsele otsimisele Pärnumaalt Sa abi ei leia. Soovitan astuda läbi Männiku diislikeskusest Tallinnas. Nad just imemehed pole (näiteks ühte ameeriklast ei saanud käimagi) aga vähemalt tahavad teha ja omavad kogemusi. Stendid ka olemas muideks
TEGIJA
TEGIJA
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto