Probleem salongiventikaga !
Probleem salongiventikaga !
salongi ventikal töötab ainult neljas aste , esimesed kolm loobusid töötamast , milles viga võib-olla
Lihtne lugu
Just eile jändasin oma hiljuti soetatud E34 525i salongiventikaga. Täpselt sama lugu, et töötas vaid neljas aste.
Tavaliselt on rikkis üks väike takisti, mis asub soojendusmootori küljes. Vähemalt E34 kerega viiesel on nii, et võtad kõrvalistuja selle väikse vaibaga kaetud konsooli külje osa ka maha (käib ühe kruviga). Seejärel kiikad sinna sisse ja peaaegu, et kõige paremal pool selle trossimajanduse all asub üks väike (u. 10 cm pikk ja 3 cm lai) plastikkaas, mis käib kinni kahe kruviga. Keerad need lahti ja sikutad asja välja. Seal siseküljel on kolm vedru moodi asjandust. See tükk maksab Sauel Igori juures 150 krooni.
Minul loomulikult polnud selle asja viga. Proovisin neid kaks tükki sisse, kuid miski ei aidanud. Pärast selgus, et lüliti ise oli katki. Seesama , mis on ventika lüliti taga kohe. Viiesel ostsin kogu lülitite ploki uue ja see maksis 400. Hakkas tööle nagu polekski kunagi katki olnud.
Kui sul on kolmene (sa pole ju maininud, mis auto sul on) siis usun, et põhimõttelisi erinevusi pole. Lihtsalt mõni asi võib veidi teise koha peal asuda.
Jõudu lammutamisel.
Tavaliselt on rikkis üks väike takisti, mis asub soojendusmootori küljes. Vähemalt E34 kerega viiesel on nii, et võtad kõrvalistuja selle väikse vaibaga kaetud konsooli külje osa ka maha (käib ühe kruviga). Seejärel kiikad sinna sisse ja peaaegu, et kõige paremal pool selle trossimajanduse all asub üks väike (u. 10 cm pikk ja 3 cm lai) plastikkaas, mis käib kinni kahe kruviga. Keerad need lahti ja sikutad asja välja. Seal siseküljel on kolm vedru moodi asjandust. See tükk maksab Sauel Igori juures 150 krooni.
Minul loomulikult polnud selle asja viga. Proovisin neid kaks tükki sisse, kuid miski ei aidanud. Pärast selgus, et lüliti ise oli katki. Seesama , mis on ventika lüliti taga kohe. Viiesel ostsin kogu lülitite ploki uue ja see maksis 400. Hakkas tööle nagu polekski kunagi katki olnud.
Kui sul on kolmene (sa pole ju maininud, mis auto sul on) siis usun, et põhimõttelisi erinevusi pole. Lihtsalt mõni asi võib veidi teise koha peal asuda.
Jõudu lammutamisel.
sain ka ventika korda 
eelmine kord ma ei suutnud leida seda 10x3cm plastik kaant. Täna siis kiskusin selle külje polstri uuesti maha ja seal ta oli. (ei oskanud nii ülesse vaadata enne) Nelja juhtmega pistik. kruvisid polnud
plast nagad hoidsid kinni. Teisel pool oli jah 3 spiraali nendega paistis kõik korras olevat aga siis märkasin, et nende all üks pisike klemm on mõraga. tinutasin kinni ja
oh rõõmu - tööle hakkas

eelmine kord ma ei suutnud leida seda 10x3cm plastik kaant. Täna siis kiskusin selle külje polstri uuesti maha ja seal ta oli. (ei oskanud nii ülesse vaadata enne) Nelja juhtmega pistik. kruvisid polnud
plast nagad hoidsid kinni. Teisel pool oli jah 3 spiraali nendega paistis kõik korras olevat aga siis märkasin, et nende all üks pisike klemm on mõraga. tinutasin kinni ja
oh rõõmu - tööle hakkas
