Subwoofer ja külm!
Subwoofer ja külm!
Selline küsimus, et kui kõlar külmast peast mängima panna, siis kas temaga juhtub midagi? Veel selline asi ka, et supakast käib selline plõks vahest läbi (valjemalt mängides), et kas siis võib kuskil olla membraan või midagi muud lahti. See on just hiljuti külmade ilmadega peale hakanud.
1.8l -> 3.7l -> 1.9l -> 4.0l
proud owner of BMW E34 540iA
proud owner of BMW E34 540iA
Külmaga olen ikka rahulikumalt kuulanud algul ja supakas ei tohiks nii lihtsalt otsada anda. Andmed siis 250/1000 ja võim on kuskil 250/500. Algul kuulasin ilusti kõlari sisse ja firma pole ka väga kehv - JBL. Külmaga on kõlar kuidagi jäik aga ta peaks ju üpris kiiresti soojaks minema.
1.8l -> 3.7l -> 1.9l -> 4.0l
proud owner of BMW E34 540iA
proud owner of BMW E34 540iA
Streetrace foorumist jäi silma selline teema, tsiteerin siit ühte kodanikku:

Lisaks on seal märgitud, et talvel võiks elemendi membraani silikooniga katta.Mis puutub talve, siis algul vaikselt ja kui auto natukene soeneb, siis natukene juurde keerata. Kuna külmaga on tsentreerimisrõngas rabe ja suure liikumisamplituudi juures võib see katki minna. Kummilõdvik on selles suhtes tugevam. Mis veel võib juhtuda, et kui peale muusika kuulamist on mähis soe eks, siis kui element kiirelt külma saab tekib kondents ja see mõjub mähisetraadile pika peale halvasti. Mähis hakkab ussitama (korrosioon) ja selle tõttu võib mähis kokku sulada, liimist lahti tulla jne.

Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
mähise traat minu teada vasest ikka ja see nii väga ei korrodeeru pigem oksüdeerub ja seda ka siis kui vas kon värskelt lõigatud/kriimustatud, siis ta oksüdeerub, tekib pinnale üliõhuke oksiidi kiht mis kaitseb edasise oksüdatsiooni eest.Fred22 kirjutas:Streetrace foorumist jäi silma selline teema, tsiteerin siit ühte kodanikku:Lisaks on seal märgitud, et talvel võiks elemendi membraani silikooniga katta.Mis puutub talve, siis algul vaikselt ja kui auto natukene soeneb, siis natukene juurde keerata. Kuna külmaga on tsentreerimisrõngas rabe ja suure liikumisamplituudi juures võib see katki minna. Kummilõdvik on selles suhtes tugevam. Mis veel võib juhtuda, et kui peale muusika kuulamist on mähis soe eks, siis kui element kiirelt külma saab tekib kondents ja see mõjub mähisetraadile pika peale halvasti. Mähis hakkab ussitama (korrosioon) ja selle tõttu võib mähis kokku sulada, liimist lahti tulla jne.
Parandage kui eksin
E36 328iT