e39 afetrmarket võimendi annab krabisevat heli
Postitatud: 14.09.2013 19:44 21
Oleks vaja jälle asjatundjate abi. Autoks on BMW E39 530D 1999a. Standardpaketis on kõige tavalisem helisüsteem. 6 kõlarit. Ees 2 kõlarit, 2 tweeterit ning taga 2 kõlarit laes. Paneelis on Business Radio/CD http://www.magazinulauto.ro/poze_produse/DSCF2144.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Soovisin paremat helikvaliteeti saada. Pole auto helisüsteemidega varem tegelenud, kuid proovisin siiski ise veidi nokitseda. Selleks võtsin esipaneeli lahti, selgitasin google abil välja täpselt, mis juhtmed milliste kõlariteni viisid ning lõikasin need lahti. Paneelis olevast nö unitist väljuvad kahe tagumise kõlari + ja - juhtmed vedasin pagassi aftermarket võimendisse (korras võimendi) signaali saamiseks ning esikõlarite juhtmed jätsin lihtsalt lahti. Võimendist tõin siis kõikide kõlarite jaoks juba võimendatud signaali tagasi ning ühendasin kõlariteni viivate juhtmega. + ja - juhtmeid segi ei ajanud. Kogu ühendamine käis siis esipaneelis. Kõik ühendused tinutatud ning isoleeritud. Autos olnud vanad kõlarid hakkasid kohe kvaliteetsemat heli andma ning meel oli hea. Siiski tekkis helisüsteemi pisike krabin, mis ei kadunud ka peale kõlarite vahetamist. Selline stabiilne krapsumine. Kui keeran heli, siis krabiseb intensiivsemalt. Isegi, kui krutin paneelivalgustust erksamaks või tumedamaks, annab see toiming endast tugevamaks muutuva krabinaga kõlaritest märku. Mis vea ma tegin? Kas on originaalsüsteemi juba sisse ehitatud võimendi, millest ei tohi signaali otse järgmisesse võimendisse viia? (Samas, ei leidnud ma pagassi vasakust taskust võimendit) Või on vaja mingit konverterit vahele? Loodan, et kirjeldasin antud olukorda piisavalt hästi.
Soovisin paremat helikvaliteeti saada. Pole auto helisüsteemidega varem tegelenud, kuid proovisin siiski ise veidi nokitseda. Selleks võtsin esipaneeli lahti, selgitasin google abil välja täpselt, mis juhtmed milliste kõlariteni viisid ning lõikasin need lahti. Paneelis olevast nö unitist väljuvad kahe tagumise kõlari + ja - juhtmed vedasin pagassi aftermarket võimendisse (korras võimendi) signaali saamiseks ning esikõlarite juhtmed jätsin lihtsalt lahti. Võimendist tõin siis kõikide kõlarite jaoks juba võimendatud signaali tagasi ning ühendasin kõlariteni viivate juhtmega. + ja - juhtmeid segi ei ajanud. Kogu ühendamine käis siis esipaneelis. Kõik ühendused tinutatud ning isoleeritud. Autos olnud vanad kõlarid hakkasid kohe kvaliteetsemat heli andma ning meel oli hea. Siiski tekkis helisüsteemi pisike krabin, mis ei kadunud ka peale kõlarite vahetamist. Selline stabiilne krapsumine. Kui keeran heli, siis krabiseb intensiivsemalt. Isegi, kui krutin paneelivalgustust erksamaks või tumedamaks, annab see toiming endast tugevamaks muutuva krabinaga kõlaritest märku. Mis vea ma tegin? Kas on originaalsüsteemi juba sisse ehitatud võimendi, millest ei tohi signaali otse järgmisesse võimendisse viia? (Samas, ei leidnud ma pagassi vasakust taskust võimendit) Või on vaja mingit konverterit vahele? Loodan, et kirjeldasin antud olukorda piisavalt hästi.