1. leht 1-st

BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 15:23 40
Postitas brunz
Plaanis soetada selline isend. Pole ennem Bmw-d omanud ja hetkel on kasutatud autode turul päris huvitav aeg! Ma olen vaadanud Passatit, Volvo V70 ja Bmw. Hind on neil praktiliselt sama. Minu kaalukauss langes Bmw-le, kuna proovisõidust jäi väga positiivne mulje ja varustust on ka kuhjaga. Äkki keegi oskab kinnitada või ümber lükata minu mõningaid arusaamisi Bmw-st.
-Kas selle auto puhul on vaja teha rihma/ketivahetust? - mina sain aru, et ei ole vaja!
-Kas automaatkast on hea omaniku(teostab õlivahetust) puhul lollikindel? - eelnevalt on mul olnud Audi ja sealt on negatiivsed kogemused.
-Kas 525d 120kw on palju ökonoomsem? - mina sain aru, et ainult 0,5l/100km ökonoomsem.
-Äkki oskab keegi seda isendit kommenteerida http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=668391 ?
Vaja oleks, siis pereautot suht-mõistlike kuludega. Aastane läbisõit ca 10..15 000km.
Tänud ette nõuannete, soovituste ja manitsuste eest! :lol:

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 16:04 40
Postitas Indrek_M
brunz kirjutas:-Kas selle auto puhul on vaja teha rihma/ketivahetust? - Oleneb keti kulumisastmest. Üldiselt ei.
-Kas automaatkast on hea omaniku(teostab õlivahetust) puhul lollikindel? - Ei ole. Turbiinid lendavad laiali tüüpveana.
-Kas 525d 120kw on palju ökonoomsem? - Ei ole palju, veidi on.

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 16:07 09
Postitas brunz
Palju siis see "turbiinijutt" maksma läheks - suurusjärk?

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 16:13 21
Postitas Steven89
brunz kirjutas:Palju siis see "turbiinijutt" maksma läheks - suurusjärk?
Turbinnilukk on ise uuena u.15 000kr, taastamine 5000kr.

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 16:18 38
Postitas Indrek_M
Steven89 kirjutas:
brunz kirjutas:Palju siis see "turbiinijutt" maksma läheks - suurusjärk?
Turbinnilukk on ise uuena u.15 000kr, taastamine 5000kr.
Päris nii hull ei ole. Saab uue turbiini ka alla 10 tuhande aga õli + filter + kast maha + alla tagasi ... kui juba kast maas, siis on mõistlik ka muu osa üle vaadata lasta ... kokku kisub suurusjärk sinna 20 tuhande alla.
Samas võib see kast ka mingi 5 aastat rahus kesta ... iial ei tea. Üldiselt seal 250-350 tuhande kanti kipuvad laiali minema.

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 16:40 10
Postitas brunz
kas minusugune bmw võhik saab kuidagi sellest aru ka - vibratsioon, käikude järsk lülitumine või midagi sellist? Või kui läbi UM lasta(kontroll teha), kas nemad tabavad ära või võib vabalt 5000km pärast "kast kotti minna"?

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 17:14 43
Postitas leits
Mõistlikud kulud on väga lai mõiste. Ühele inimesele mõistlik, teisele mitte. Üldjuhul on kulud "suhteliselt" suured. Vaadates juba sillajuppide hindu, samas volvoga võrrelda ei oska

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 17:38 21
Postitas MartenL
Kolmesel on hooldus ja remont kindlasti odavam. Vaata pigem 320d ;) Muidugi on auto ise ka väiksem.

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 16.03.2010 21:10 58
Postitas Henri.
Kas 10-15k läbisõidu puhul tasub end diisel üldse ära? Nii väikese aastase läbisõidu puhul ei tule vast ülalpidamiskulu pikas perspektiivis bensukast märgatavalt soodsam.

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 08:55 43
Postitas brunz
Bensukaid on väga vähe müügis ja kui bensukas maksab 30...35 000 kilo rohkem, siis on ikka disla ju teema. Selles point ongi, et kasutatud pärast on kõik enam-vähem ühe hinnaga, isegi varustus ei mängi suurt rolli. 3-ne bemm jääb kahe-lapselise pere jaoks väikseks ja seal on reeglina varustust ka vähem.

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 14:11 53
Postitas Holari
E46 on palju mõistlikum ülal pidada ja kestab kah paremini, see jutt, et kahele lapsele väheks jääb? Sina ja naine istute ees, lapsed taga? Koera paned pagassi, mai näe selles jutus küll tõetera. Tean, millest räägin..Kui tahad endale korralikku kolmes, millel on mitte eriti vähe varustust, siis anna teada, lepime kokku.

Holari

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 17:23 05
Postitas Steven89
Sry, aga kolmene on rohkem naistekas...

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 20:20 23
Postitas brunz
Laste jalad käivad tümm ja tümm vastu selga :roll:
Holari kirjutas:E46 on palju mõistlikum ülal pidada ja kestab kah paremini, see jutt, et kahele lapsele väheks jääb? Sina ja naine istute ees, lapsed taga? Koera paned pagassi, mai näe selles jutus küll tõetera. Tean, millest räägin..Kui tahad endale korralikku kolmes, millel on mitte eriti vähe varustust, siis anna teada, lepime kokku.

Holari

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 20:22 24
Postitas mastergut
Steven89 kirjutas:Sry, aga kolmene on rohkem naistekas...
pigem sportlikum

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 20:28 58
Postitas hai123
brunz kirjutas:kas minusugune bmw võhik saab kuidagi sellest aru ka - vibratsioon, käikude järsk lülitumine või midagi sellist? Või kui läbi UM lasta(kontroll teha), kas nemad tabavad ära või võib vabalt 5000km pärast "kast kotti minna"?
mind ka huvitab see küsimus.. kuidas käigukasti korrasolekut testsõidul hinnata ja milliste sümptomitega tuleks ostust hoiduda

Re: BMW 530d E39 touring aut 2002 taustainfo

Postitatud: 17.03.2010 20:32 56
Postitas brunz
täna vaatasin masina visuaalselt üle. Omanik tunnistas, et kapott värvitud ja esisillas mingi väike kolks, kuigi mina ei märganud :) Peeglite kokkuklappimise funksioon ei toiminud, mõningad pikslid kustunud, salongi klaasid kiskusid ka veitsa uduseks!?! Mootor käis ühtlaselt, oli olemas isegi juhiistme mašaazi funksioon ja mootori eelsoojendus. Üldpilt oli hea ja talvised 16`tollised veljed olid ka praktilisemad...