1. leht 1-st
525 või 528 ...või 523 ? alates 1996-1997
Postitatud: 01.08.2008 22:51 56
Postitas scorpion666
Tere ! Sai siis siin end esmakordselt registreeritud, kuna plaan oma auto vahetada BMW vastu välja. Silma on jäänud viies seeria 2,5 ja 2,8 liitriste mootoritega, ehk siis 525 ja 528. Autol peab olema peal kindlasti kliima ja nahksisu. Otsin ja ootan endale sobivat pakkumist hetkel, kuna rahapuud ei ole veel jõudnud istutada. Seega tekkiski küsimus, et kumba liikurit eelistada neist kahest ? Kui ma ei eksi, siis endale meeldib 1996 alates ehk E39 kerega(võin ka eksida, kuna ei ole väga kursis bmwdega). Kui palju erineb neil kütusekulu ? Olen lugenud, kuulnud, et kui mootor korras võib saada linnas ka 10,5l hakkama mõlema mudeli puhul, kui hõre, siis vabalt 14. Kas peab paika ? Millised oleks nende mudelite tüüpvead ? Leidsin siin ka ühe sarnase teema, kuid paljudele küsimustele jäi vastus saamata. Kas 525 ja 528 minek on palju erinev ? Mida peaksin kindlasti kontrollima autot ostma minnes ?
Üks mõte on augustis ka Saksamaale minna lennukiga ja tagasi autoga, kuid see vajab läbimõtlemist kõvasti.
Tänud vastajatele.
Postitatud: 02.08.2008 00:17 04
Postitas TiitR
Kui soovid 525 141 KW-list, siis seda hakati tegema alles vist `99 a. lõpus. 528-t hakati varem.
Postitatud: 02.08.2008 00:22 32
Postitas priitv8
Oli vist nii, et M52 mootoriga pakuti 523-e ja 528-t ning M54 mootoriga 525-e ja 530-t.
Postitatud: 02.08.2008 01:49 51
Postitas scorpion666
Silma on jäänud 528 142kW ja 525 105kW/125kW
Samas leidsin esimese 523, mis on tõsiselt mulle meelejärgi :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=524966
Mis sellest arvata ? Kuskilt leidsin, et selline kiirendab 8s 100ni, et kas see peab paika selle aparaadi puhul ? Minekut võiks sellel autol olla natuke rohkem kui eelmisel, sellepärast ka küsin

Postitatud: 02.08.2008 08:56 24
Postitas Henri.
Kasutaja dantee E39 või E46 teemas mõni teema allpool kirjutas:e39 silmas pidades 2,8 mootor ekonoomseim sellele kerele, kuid mitte automaatkastiga. Kui otsustad e39 kasuks, siis soovitan 2,8 manuaalkast ja püsikiirusehoidjaga, kui sõidad palju ja pikemaid otsi.
Ostsin ise endale sellise isendi 3 aastat tagasi, mis oli toodud saksast. Kui tehnohoole kulud ja avariisse sattumis kulud välja jätta, olen selle ajaga teinud täpselt nii palju remonti, et vahetanud ühe esisilla kondi (390.-) ja tagumised silikonid (2x580.-). Tüüpveaks peaks ehk esitulede klaaside tuhmumist (kuna tegu plastklaasidega siis igasugune eessõitva ja vastutuleva sõiduki rataste alt tõusev jama matistab neid). Muidu pikkade otsade peale kiiruse hoidjat kasutades kütuse kulu keskmine 7,4-7,8 liitrit 100´le.
Postitatud: 02.08.2008 11:54 13
Postitas TiitR
scorpion666 kirjutas:Silma on jäänud 528 142kW ja 525 105kW/125kW
Samas leidsin esimese 523, mis on tõsiselt mulle meelejärgi :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=524966
Mis sellest arvata ? Kuskilt leidsin, et selline kiirendab 8s 100ni, et kas see peab paika selle aparaadi puhul ? Minekut võiks sellel autol olla natuke rohkem kui eelmisel, sellepärast ka küsin

Ega sa vist ise ka täpselt ei tea mida sa tahad? Kuna sinu poolt soovitud 525 105KW on üldse diisel ja nö 525 125 KW on tegeliku mudelinimetusega 523 2,5L töömahuga.
Postitatud: 02.08.2008 12:26 51
Postitas scorpion666
Jah nii see tõesti oli, et ei teadnud ka, mida ise tahtsin, kuid nüüd on kindel, et kas 523 või 528. Lisaksin, et pikki otsi ei ole palju ning enamus on linnasõit. Nädalas võibolla 1-2 pikemat maantee sõitu. Silma on jäänud, et foorumis kirjtuatakse, et automaatkasti pidamine on kuskil liiter 100km kallim, kuid on ka 1s aeglasem, et mugavuse mõttes tasub ohverdada ? Samas muidugi kui midagi juhtub käigukastiga, siis parandus peaks jälle kõvasti kallim olema ?