Nonii .. äkki keegi teadjamees on foorumis ja oskab kiirelt mu küsimustele vastata.
Nimelt homme lähen 2003 aasta 530dA BMW'd vaatama ja ka kui korralik siis plaan ära osta.
Auto: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Varustuse poole pealt tundub täitsa tip-top .. raske oleks midgai juurde tahta veel, vb kui siis webasto (tõesti vb neid lisasid on tohhuja veel, ei ole BMW'dega nii kursis).
Et küismus ongi selles, mida kontrollida just ostma minnes? millele rohkem tähelepanu pöörata jms. selge on see, et kõike ei jõua nagunii ära vaadata, aga lihtsalt et turbod, kastid, mootorid, jms põhifunktsioonid autol korras oleks.
Tänud, leits.
Küsimisui 2003a 530dA ostu puhul?
Küsimisui 2003a 530dA ostu puhul?
Viimati muutis leits, 17.04.2008 16:24 25, muudetud 1 kord kokku.
Re: Küsimisui 2003a 530dA ostu puhul?
Turbosid, kaste, mootoreid jne on päris keeruline platsil vaadates täielikult kontrollidaleits kirjutas:Et küismus ongi selles, mida kontrollida just ostma minnes? millele rohkem tähelepanu pöörata jms. selge on see, et kõike ei jõua nagunii ära vaadata, aga lihtsaöt et turbod, kastid, mootorid, jms põhifunktsioonid autol korras oleks.

Kusjuures päris kiire on sul vist selle auto ostmisega. Pooled tähed on sõnades omavahel vahetusse läinud

528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Ei, nii kiire ka ei ole
Typod parandasin ära, kiiresti kirjutamisel, tulevad vägisi sisse :/. Noh kindel on see, et kohapeal ma neid muidugi kontrollida ei saa .. kastist tean nii palju et peab sujuvalt vahetama jne .. et käiku välja ei loobiks jne. Turboga vist oli nii, et viliseda jms häält ei või teha. (endal kodus mõlemad turbodiislid, seega tean umbes mis häält nad teevad).
Aga just küsiks selliste tüüpiistemate vigade kohta. Selge on see, et arvutit ma talle seal taha panema ei hakka.

Aga just küsiks selliste tüüpiistemate vigade kohta. Selge on see, et arvutit ma talle seal taha panema ei hakka.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Webasto mure jääb sul ära, kuna see peaks olema sellel mudelil sinna tehase poolt paigaldatud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
vilisevad need turbod ka siis kui downpipe sukk otsas, nii et see pole määraja(kogemus olemas). Kui suka ümbrus tahmane siis viga ilmselt pigem seal. Kui turbot uue vastu vahetatud pole siis tuleb 25keek tagataskusse jätta igaksjuhuks.
muud osad on enamvähem diagnositavad, UM24 punkti test abiks, Valdek+Truumu/Patrik suudavad kah kokkuvõttes ilmselt autost reaalse pildi ette luua (pole endal kahjuks isiklikku kogemust veel). Suvalisi autoteenindusi/ülevaatuspunkte ei usalda.
Kuluosade vahetuseks tuleb küll valmis olla, eriti kipuvad lagunema värskelt saksast toodud autode veermikud.
terv
erich
muud osad on enamvähem diagnositavad, UM24 punkti test abiks, Valdek+Truumu/Patrik suudavad kah kokkuvõttes ilmselt autost reaalse pildi ette luua (pole endal kahjuks isiklikku kogemust veel). Suvalisi autoteenindusi/ülevaatuspunkte ei usalda.
Kuluosade vahetuseks tuleb küll valmis olla, eriti kipuvad lagunema värskelt saksast toodud autode veermikud.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power