1. leht 1-st

E39 525d touring Tallinnas

Postitatud: 11.03.2008 23:58 45
Postitas Andres523
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Käisin seda masinat vaatamas, kuulutuses kirjas et konksujälg stanges ja telefoniski muud ei eriti ei selgunud.
Kohale jõudes avanes teine pilt.

Mõlemad karbid pihta saanud
tagaluuk roostes korralikult
vasak tagumine ukselink puudu
välistemperatuuri näidik näitas -40 kraadi
kütusenäidik valetab
käsipidur ei pea
autopiloot ei tööta
pidurdades hakkab väristama(kettad kõverad tõenäoliselt)
intercooleri torudest lekib õli
roolivõimust lekib õli
käigukasti õliradika torudest lekkis õli(ei ole kindel kas oli sellel autol aga tõenäoliselt oli)
kriipsud ülekere autol ja ka muid värvikahjustusi korralikult
salongi ventilaator põhja lülitades ei puhunud põhimõtteliselt absoluutselt õhku
sillad kolisevad,tagaluuk koliseb
salong vajab ka kõvasti hooldamist.

Käigukast töötas ilusti ja mootor läks edasi ka hästi, aga muu osa oli halb.
Hinna saime 60 tuhande peale aga ei tasunud osta.Teema tegin teistele teadmiseks millega tegu ennem kui kohale sõidate.Võibolla unustasin midagi veel ära kuna vigu oli palju.


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Käisin ka seda masinat vaatamas, üleüldiselt oli hea, sillad remonditud,tagaluuk vahetatud ,ei roostetanud kuskilt. Aga mõned asjad.
Õlitase oli alla miinimumi
airbagi tuli põles armatuuris
sidur oli kangesti raske
kohapeal puterdas vahepeal natuke
pisut uimane võrreldes eelmisega.

Postitatud: 09.04.2008 16:18 44
Postitas ain2
käisin ka vaatamas, ega ei viitsi remontima hakata kohe, tahaks ikka sõita ja ylaltoodud vead olid olemas PLUSS armatuuris olid kõik veamärguande tuled kustutatud, lähemalt uurides need siiski õrnalt hõõgusid :cool:
30 000.- !!!

Postitatud: 10.04.2008 00:03 04
Postitas Tarmo
Ärge jumala eest ostke neid viimaseks raipeks ära aetud e39 said.
Nende remot ei tule mitte odav.
Omal 530d ja ei ole nagu käest lastud, ja pooleteise aastaga kuskil 70K sisse läinud.

Postitatud: 19.04.2008 20:40 26
Postitas ain2