1. leht 1-st
E38 740D kommentaarid
Postitatud: 19.02.2008 13:39 31
Postitas Röövlind
Plaan siis endale selline masin soetada,aga olen kuulnud et mootor ei pidanud hea olema,kuigi seda ei osatud põhjendada.Äkki keegi oskab mind ümber veenda,et see ostmiseks hea

Postitatud: 19.02.2008 13:50 58
Postitas seppa
Alates 2000a. võtta ,99a. pidid jah kehvad olema !
Endalgi mõtted liiguvad sellise auto suunas
Kuigi eestis suht väike valik ,otsi saksast või mujalt !
Ise arvan ja kuulnud et päris hea auto
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=740
Postitatud: 19.02.2008 18:21 44
Postitas Veljo_V
e38 740d tuli tugevndatud kast alates 2000/3 ennem seda olid teise ehitusega kastid all.
Mootoril pole viga midagi, aga v8 probleem ikka!
Postitatud: 19.02.2008 19:47 08
Postitas seppa
Mis siis V8 probleem ka on

Kas kehtib kõigi V8 kohta ?
Postitatud: 19.02.2008 23:21 22
Postitas TiitR
Ise käisin ühte 740d näppimas ja täitsa soovitaks teistelegi seda:
http://www.tehaseauto.ee/index.php/page ... 2a334292l6
Postitatud: 20.02.2008 08:36 02
Postitas Veljo_V
seppa kirjutas:Mis siis V8 probleem ka on

Kas kehtib kõigi V8 kohta ?
Enamus ,õlivõttur-tuleb tuttav ette?
Postitatud: 20.02.2008 09:17 23
Postitas veekaheksa
Ma arvan, et selle auto juures on õlipumbapoldid nüüd küll väike asi võrreldes muude asjadega. Kaks turbot/kaheksa pihustit(5K tk)/kaheksa eelsüüteküünalt(500 tk). Käigukastid, mis on nõrgavõitu. Diiselkütuse hetkehind. Õlivahetus, mille maksumus on ca 1200-1500.
Pole just meeliülendav - mis?
Ma arvan, et kui need sind ei kohuta, siis võib tegu olla ühega parimaist diiselautodest. Pole küll odav pidada, aga sõidumõnu on seal päris palju.
Postitatud: 20.02.2008 10:03 14
Postitas Röövlind
veekaheksa kirjutas:Ma arvan, et selle auto juures on õlipumbapoldid nüüd küll väike asi võrreldes muude asjadega. Kaks turbot/kaheksa pihustit(5K tk)/kaheksa eelsüüteküünalt(500 tk). Käigukastid, mis on nõrgavõitu. Diiselkütuse hetkehind. Õlivahetus, mille maksumus on ca 1200-1500.
Pole just meeliülendav - mis?
Ma arvan, et kui need sind ei kohuta, siis võib tegu olla ühega parimaist diiselautodest. Pole küll odav pidada, aga sõidumõnu on seal päris palju.
Hetkel liigun 735 bensiinikaga ja ega selle ülalpidaminegi odav pole,aga diislit oleks omastkäest tasuta võtta

Postitatud: 20.02.2008 11:12 56
Postitas TarmoV12
karta on, et mootoripoolelt on isegi 750i soodsam hooldada.. muus osas on ilmselt kulud nagu igal teisel E38-l ..
Postitatud: 20.02.2008 11:33 20
Postitas priitv8
Nagu kuulda, lõpetab BMW ka V8 diiselmootori tootmise, sest nõudlus on liiga väike.
Postitatud: 20.02.2008 18:59 18
Postitas Röövlind
Ühesõnaga kui ma ei viitsi auku kaevata kuhu oma raha matta,siis võin endale 4.0 diisli osta

Postitatud: 20.02.2008 21:55 57
Postitas veekaheksa
Nii hull vast asi ei ole, aga lihtsalt pead olema eluga kursis. Kui ei tea, mida ostad(tulevaste kulutuste suhtes), siis lihtsalt mingi hetk võib asi jamaks kiskuda... Uus auto ta ju enam pole.
Postitatud: 21.02.2008 00:04 45
Postitas TarmoV12
Röövlind kirjutas:Ühesõnaga kui ma ei viitsi auku kaevata kuhu oma raha matta,siis võin endale 4.0 diisli osta

jah sa said õieti aru

mina enda autot ('95 750i) ostes arutasin sedapidi, et 740D on küll tore aparaat, aga - 740D eest tuleb välja käia vähemalt ~200k + hilisemad hoolduskulud + rehvid-veljed-muusika jne.. 100-130k -ga saab mõistlikus korras 750i, 740i, mida siis "järelejäänud raha eest võrreldes diisli ostuhinnaga" saab hooldada-"pimpida" küll-ja-veel

.. ja 7er traktorihäälega (mis siis et
über minekuga) .. pole päris minu maitse

Postitatud: 21.02.2008 07:56 27
Postitas priitv8
SiilV12 kirjutas:.. ja 7er traktorihäälega (mis siis et über minekuga) ..
Sel V8-l hääl muide väga jube ei olegi.
Aga sammu ei pea ta isegi 740i-ga, 750i-st rääkimata.
http://www.7-forum.com/modelle/e38/technische_daten.php