1. leht 1-st
325 141kw vanos automaat
Postitatud: 06.03.2007 15:10 53
Postitas -PitBull-
Tere, on silma jäänud üks selline isend. Mõned räägivad, et automaat ei lähe üldse edasi ja võtab jubedalt bensu. On siis asi tegelikult ka nii hull? Samas peaks jälle automaadid olema vähem piitsa saanud. Kuidas üldse muidu automaadi töökindlusega lood on?
Postitatud: 06.03.2007 18:08 36
Postitas Dhorashoo
vähemasti e34 93a. 525i. vanos hüppas ikka väga hästi edasi ja benakulu täitsa normaalne, oleneb kuida tallad

Postitatud: 14.03.2007 20:01 22
Postitas adidas117
tuleb tunnistada et manuaalist jääb ikka autovõrra maha kuno pole võimalik ju paarutada kohalt minnes aga kütusekulu nüüd küll manuaalist oluliselt suurem pole vastu peab ta täpselt nii nagu hooldad (on hooldatud)
Postitatud: 14.03.2007 20:14 16
Postitas Igor525
need on pmst tavaliselt naised saunas rääkisid...
ise juba mitu aastat ainult automaadiga, muidugi küttekulu erineb, kuid mitte oluliselt...
läheb edasi võibolla 1 sek sajani vähem, kuid see ka pole nii tundav kui arvatakse need kes ise sõitnud
samas mugavus tundvalt parem, linnas ummikutes ja üldse ükskõikjal...
ise pooldan ainult pärast 150 kw manuaalid. alla 150 kw poel mõtet
Postitatud: 08.06.2007 09:05 39
Postitas Direktor
aga kas näiteks siin 325 automaat kastiga autoga saab ka driftida?
endalgi plaan soetada E36 325 coupe, aga kuna enamus sõidud on suures linnas siis kisub automaatkasti poole, aga samas vahest tahaks pingeid ka maandada ja kusagil platsil väheke maurata

Postitatud: 10.06.2007 04:09 12
Postitas Hornet
Direktor kirjutas:aga kas näiteks siin 325 automaat kastiga autoga saab ka driftida?
Kasti tapad ära oma müramisega.
Postitatud: 10.06.2007 07:32 43
Postitas --overdose--
Direktor kirjutas:aga kas näiteks siin 325 automaat kastiga autoga saab ka driftida?
endalgi plaan soetada E36 325 coupe, aga kuna enamus sõidud on suures linnas siis kisub automaatkasti poole, aga samas vahest tahaks pingeid ka maandada ja kusagil platsil väheke maurata

endal ka plaanis 325 coupe aga manuaal...

Postitatud: 10.06.2007 21:56 53
Postitas Direktor
Hornet kirjutas:Direktor kirjutas:aga kas näiteks siin 325 automaat kastiga autoga saab ka driftida?
Kasti tapad ära oma müramisega.
ega ma siis koguaeg ka ei maura, lihtsalt vahel tuleb selline tuur peale

Postitatud: 10.06.2007 22:27 33
Postitas raimo_r
kõike head korraga ei saa või siis saab - ostes kaks bemmi

Postitatud: 11.06.2007 08:50 45
Postitas Tauri
Hornet kirjutas:Direktor kirjutas:aga kas näiteks siin 325 automaat kastiga autoga saab ka driftida?
Kasti tapad ära oma müramisega.
kas ikka tapab? tegemist ei ole ju step kastiga ja mõni kord natuke ennast lõbustada ei tohiks midagi juhtuda! Samas kasutatud auto puhul ei tea ju palju temaga varem driftitud on?
Postitatud: 11.06.2007 17:36 03
Postitas Direktor
selline küsimus veel automaat kastiga 325 kohta, et kasti kõrval on see lüliti kus saab valida kasti tööreziimi vmt. (economy, sport, kolmas vist oli ka aga ei tule meelde)
et siis kas seda võib sõidu ajal ka vahetada.
näiteks siis maanteel enne mööda sõidu tegemist lükkan spordi peale?
või kiirendab ta muidu ka piisavalt erksalt? (kiirusel u.100km/h)
Postitatud: 11.06.2007 20:59 33
Postitas Roland325
Sõidu ajal võib vahetada küll. kiirenduse vahet need nupud minuarust ei mõjuta vaid, kui maanteel on S tähe peal, siis ta ei pane viimast käiku sisse (näiteks maanteel kiiruse juures 100km/h - D asendis on 5. käik ja S asendis hoiab 4. käiku) ja ka väiksemate kiiruste juures hoiab S rešiim pöördeid kõrgemal, et erksam minek oleks.
Postitatud: 11.06.2007 21:04 05
Postitas Direktor
pole kindel aga kuskilt on meelde jäänud et vahe on selles et kui on S peal siis järsult gaasi pedaal põhja vajutada siis vahetab mitu käiku all aga kui on E siis vist ainult ühe..
pole päris kindel aga minu arust oli nii
Postitatud: 11.06.2007 21:07 03
Postitas Roland325
Ei ole päris nii, ka E-ga vahetab mitu käiku, oleneb vaid kui palju gaasi vajutad! Olen sõitnud automaatkastiga(Isa auto - e36 325iA

) ca 1000km ja ainuke vahe, mida mina aru saan ongi see, et S rešiimiga hoiab mootori pöördeid rohkem üleval ja on ka seetõttu erksam. Ise ei kasutagi praktiliselt S rešiimi, kuna sellega võtab rokem kütet aga minek iseenesest on sama mis E rešiimiga!
Postitatud: 11.06.2007 21:18 27
Postitas Direktor
eks siis see S on nädalavahetuse õhtutel linna vahel rullimiseks (sõitmiseks)
ja E`ga sõidetakse maanteel

Postitatud: 12.06.2007 09:03 43
Postitas Indrek_M
S puhul vahetab käiku kõrgematel pööretel ja hoiab pöördeid "magusama" mineku alas. E (economy) on selliseks maanteel rahulikuks kulgemiseks. Lumehelbeke või W on talve jaoks - siis ei kasutata kohalt minekuks mitte 1. käiku vaid 2.
Postitatud: 12.06.2007 17:08 44
Postitas Direktor
Indrek_M kirjutas:S puhul vahetab käiku kõrgematel pööretel ja hoiab pöördeid "magusama" mineku alas. E (economy) on selliseks maanteel rahulikuks kulgemiseks. Lumehelbeke või W on talve jaoks - siis ei kasutata kohalt minekuks mitte 1. käiku vaid 2.
asjatundlik vastus tundub äkki annad ka selle automaatkastiga driftimise kohta asjalikku infot!

Postitatud: 12.06.2007 19:17 50
Postitas prelude20
ei tea kuda teil aga oleme saanud ka päevaga kastist lahti. ei vahetand korralikult käike jne. nii et kui tahad paarutada siis e30 323 manuaal. mulle piisab aga muidu liiklen ka manuaaliga. ja automaat ei ole manuaalist janusem ainult möödasõidu start on uimasem ja kui pidin sõitma mingi vahepealse kiirusega ei vajutanud pööret alla vaid hoidis pöördes. vahel oli küll tobe sõita linnas 3000 siis törts gaasi ja vahetas ära. ärge võtke seda nagu reeglit.võibolla sattusin lihtsalt läbilastud kasti otsa