1. leht 1-st

Abi 525TDS ostmisel

Postitatud: 24.12.2006 15:50 44
Postitas jarko
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas keegi teab nendest isenditest midagi, on äkki vaatamas käinud?
Kommentaarid on oodatud.
Soovin võimalikult korralikku E34 525TDS-i, raha pole probleem, tahan lihtsalt võimalikult heas korras isendit saada ja 1995-1996 aastat, sedaan on küll eelistatud aga ega universaalil ka viga pole.
Eriti huvitav on see Webasto eelsoojendi Pärnu masinal.

Postitatud: 24.12.2006 16:19 24
Postitas Andrus_V
Esimest olen uudistanud. Tundub, et värvitud ja avarii teinud. Ees ei jookse detailid kokku korralikult, tuled olid ka vist erinevad. Värvimise kvaliteet pole ka kõige parem. Müügimees rääkis, et nad vahetasid turbo välja. Muidu lisad on head ja kaugelt näeb päris viisakas välja. Hinda on ka vahepeal ca. 10 000.- langetatud.

Postitatud: 24.12.2006 16:24 01
Postitas kapa
esimene oli jah kena :)

Postitatud: 24.12.2006 16:28 16
Postitas Igor525
piltidelt kolmas meeldis kqige rohkem :)


aga väga hoolikalt tuleb mootori kuulda, ja võimalusel kõrgsuvepumba survet kontrollida.

Postitatud: 24.12.2006 18:06 33
Postitas Andrus_V
Esimese puhul on ka pildilt näha, et kapoti ja tiiva nurgad ei jookse kokku. Neeruplekk on irvakil ja suunatuli ei istu oma pesasse. Kes garanteerib, et kere kõver pole? Võibolla jääb otse sõites lumele neli jälge :lol: Vana auto puhul on täiesti tavaline, et avarii läbi elanud, kuid kui pole korralikult taastatud, siis on asi nutune. Võib kumme süüa, siis ei pruugi korralikult otse joosta maanteel, niiöelda ujub. Siis turvalisus on kõvasti langenud, kui kandvad konstruktsioonid on vigastatud, lansekad keevitatud jne. Kuna kerel pole enam endist jäikust ja on tekkinud pinged, siis võib nagiseda. Võib-olla ka see, et B varuosadest detailid on sellise kvaliteediga, et ei jookse asjad täpselt kokku. Selle auto puhul tuleks selgeks teha, kas tegemist pole topitud hobusega ja et selgroog oleks sirge ja tugev.

Postitatud: 25.12.2006 18:51 44
Postitas jarko
Käisin seda kolmandat, sedaani vaatamas.
Mootori vasak külg leemendas õlist ja kütusest, isegi genekas oli nagu muda sees (õli siis), mootori paremal pool turbo lekkis õli välja, parema tagumise ratta koopa nurk roostes, ilmselt avariiline, tagaosa üldse oli selline vajunud olemisega, puksid ilmselt läbi, sisu suht tröögatud, väikesed mõlgid siin ja seal.
Kui gaasi andis siis lõi paisupaaki kerge rõhu sisse (panin käe korgi asmele), on see normaalne? Mullikesi iseenesest ei tulnud ja vedelik oli ilus, mitte õline.
Need olid siis esimesed vead mis peale 2 minutilist takseerimist ilmnesid, koras auto eest olen lihtsalt nõus tunduvalt rohkem välja käima kui see küsitud 58000-

Praegu paras "maasikas" Saksas ootab oksjoni lõppu, kui selle kuidagi kätte saaks.
http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem

Postitatud: 25.12.2006 23:09 15
Postitas amino
viimasel on kena sisu aga nendest kolmest ei ostaks ma vast yhetgi. see on ainult minu arvamus. Tehes oma järeldus ja p6inedes eelpool mainitud jutule.

Postitatud: 26.12.2006 16:00 36
Postitas jarko
http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem

Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?

Postitatud: 26.12.2006 16:36 07
Postitas qpi
jarko kirjutas:http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem

Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?
Kas sa oleksid nõus maksma kokku ligi 80 000 krooni 269 000 läbisõiduga diisli eest?
Ma arvan küll, et selle raha eest saaks palju väiksema läbisõiduga isendi.
Nt. see isend maksab 2400 eurot:
mobile
Usun, et selle 35 000 eest, mis üle jääb oleks võimalik see auto poeuue seisukorda viia, isegi kui ta alguses halvemas on..;)

Postitatud: 26.12.2006 18:40 31
Postitas Madis399
270k km pole diisli kohta mingisugune läbisõit ju....need raiped mis siin eestis müügil on kordades rohkem sõitnud :D

Postitatud: 26.12.2006 20:47 31
Postitas Veljo_V
Minu tds-il läbisõit 414000!

Ja kui hästi hooldatud siis ei tee 500000 ka midagi!

Postitatud: 27.12.2006 00:02 57
Postitas Arti
Oleks pakkuda selline auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=24498
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.

Postitatud: 27.12.2006 22:49 48
Postitas jarko
Oleks pakkuda selline auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=24498
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.
Anna tel. number, olen huvitatud

Minul 56911776

Postitatud: 28.12.2006 11:28 30
Postitas valuvelg
ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel :( ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .

Postitatud: 28.12.2006 11:58 35
Postitas amino
valuvelg kirjutas:ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel :( ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .
Kui sellega inimesemoodi s6ita, mitte koguaeg kiirendada nagu haige ja l6hkuda siis pole hullu midagi. Olen täiesti rahul :P Muidugi hooldama peab ka :P

Postitatud: 28.12.2006 17:22 47
Postitas Veljo_V
amino kirjutas:
valuvelg kirjutas:ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel :( ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .
Kui sellega inimesemoodi s6ita, mitte koguaeg kiirendada nagu haige ja l6hkuda siis pole hullu midagi. Olen täiesti rahul :P Muidugi hooldama peab ka :P
Hooldus ÜLEKÕIGE! See on masina elu!

Postitatud: 28.12.2006 18:02 21
Postitas Maiks
Eks iga auto on õnnetu kui peremees lammas on. Ise ka seda meelt, et tuleb ikka kapotti kergitada ja vaadata mis südames toimub, mitte ainult tallata.

Postitatud: 28.12.2006 20:51 07
Postitas valuvelg
Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne

Postitatud: 28.12.2006 21:49 41
Postitas Veljo_V
valuvelg kirjutas:Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
Tarmol oli ka ennem 524td sai sellega kõvasti ringrada ja kõike sõidetud ja temal küll midagi ei juhtund kolbidega, ja ega ise ka kerge jalaga ei ole just ja pole siiani midagi!

Postitatud: 28.12.2006 22:18 26
Postitas Tarmo
Veljo_V kirjutas:
valuvelg kirjutas:Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
Tarmol oli ka ennem 524td sai sellega kõvasti ringrada ja kõike sõidetud ja temal küll midagi ei juhtund kolbidega, ja ega ise ka kerge jalaga ei ole just ja pole siiani midagi!
Oli jah 524td ja kui maha müüsin oli spidol ees 475000km.
Sai sellga nii jäärada kui ringrada sõidetud ja kahe aasta jooksul ei pidanud mina mootoriga midagi tegema. UM-i motorist ka ütles et käib väga pehmelt ja hästi.
Ja ma ei olnud mitte kerge jalaga.

Postitatud: 28.12.2006 22:22 04
Postitas Are
2,4td ja 2,5 tds on kolm erinevat asja mis taluvad tallamist kõik isemoodi...

OT ju härrased tegelikult...


terv Are

Postitatud: 28.12.2006 22:37 07
Postitas Hornet
Tarmo kirjutas: Oli jah 524td ja kui maha müüsin oli spidol ees 475000km.
Sai sellga nii jäärada kui ringrada sõidetud ja kahe aasta jooksul ei pidanud mina mootoriga midagi tegema. UM-i motorist ka ütles et käib väga pehmelt ja hästi.
Ja ma ei olnud mitte kerge jalaga.
Sul oli siis järelikult hästi hooldatud ja kerimata masin. Suur osa siinsete käivitumis ja muude hädadega TDSe on reaalselt tihtipeale ikka ca 500k+ sõitnud juba.

Postitatud: 29.12.2006 18:36 33
Postitas jarko
Ise olen hoolduse koha pealt suht pedant, "veel natuke" kestvad kuluosad vahetan enneaegselt.
Sõidustiil on väga rahulik, selle koha pealt sobiks kindlasto A6 aga 525TDS meeldib rohkem, kuidagi konkreetsem ja juhile suunatud.
Auto on igapäevaseks töölkäimiseks, min 70 km iga päev, 1,5 tundi autos loksuda siis hakkad ka mugavusest lugu pidama, seega ka valik 5-se kasuks.

Postitatud: 29.12.2006 21:33 31
Postitas ivo_s
pole küll teemase kuid kas keegi klubist juhuslikult käis vaatamas seda autot või teab ,mis sellest sai? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Küsin kuna omal samamoodi tds-i ost käsil ja tahaks teada, millest ilma jäin :)