E39 540bensiin manuaal vs 530diisel manuaal
Postitatud: 12.12.2006 20:02 24
Plaan osta endale selline eksemplaar järgmise aasta alguses, hakkasin juba varakult pinda sondeerima.
Hindan autos jõulist tõmmet juba madalatel pööretel, mida antud sõidukid peaksid ka pakkuma. Pöördemoment neil ka enamvähem sama.
auto24-jas praegu ainult üks 540 manuaal ja vähemalt kakskümmend 530 diislit. Huvitabki asjajuures see, et kui 540-el peaks käigukast, tagatiffer või midagi mootoris minema, siis lammarist ei tasu vist otsidagi, erinevalt 530 diislist? Või ei peaks selliste asjade pärast üldse muretsema(kuna nimetatud detailid on piisavalt vastupidavad)?
540 võtab küll tunduvalt rohkem kütust(missugune vahe võiks neil üldse linnasõidul tulla keskmiselt raskema jala korral?), kuid bensiinimootoril puudub jällegi mure turbo, kõrgsurve pumba ja pihustite pärast, mis diisliomanikule võivad (rahaliselt)kallist peavalu valmistada. Kui neid osi diislil varsti vahetama hakkan, siis ei tule ju kütuseraha säästmisest midagi välja.
Säästan ka hammasrihma vahetuse pealt, kuna 540 mootor on ketiga.
Hinnaklass ka enamvähem sama, diisel isegi nats kallim.
Hoian käes praegu 2002a Autolehe aastaraamatut, kus on kirjas ka antud mudelite baashinnad:530d 558000.- ja 540 805000.- diisel hoiab ikka väga hästi hinda(loomulikut on asi ka 540 manuaalkastis, see ka kõige odavam auto24-jas)
Mida targemad mehed asjast arvavad ja soovitavad?
Paluks välja tuua lühidalt mõlemate mudelite head ja vead.
Ette tänades Lauri.
Hindan autos jõulist tõmmet juba madalatel pööretel, mida antud sõidukid peaksid ka pakkuma. Pöördemoment neil ka enamvähem sama.
auto24-jas praegu ainult üks 540 manuaal ja vähemalt kakskümmend 530 diislit. Huvitabki asjajuures see, et kui 540-el peaks käigukast, tagatiffer või midagi mootoris minema, siis lammarist ei tasu vist otsidagi, erinevalt 530 diislist? Või ei peaks selliste asjade pärast üldse muretsema(kuna nimetatud detailid on piisavalt vastupidavad)?
540 võtab küll tunduvalt rohkem kütust(missugune vahe võiks neil üldse linnasõidul tulla keskmiselt raskema jala korral?), kuid bensiinimootoril puudub jällegi mure turbo, kõrgsurve pumba ja pihustite pärast, mis diisliomanikule võivad (rahaliselt)kallist peavalu valmistada. Kui neid osi diislil varsti vahetama hakkan, siis ei tule ju kütuseraha säästmisest midagi välja.
Säästan ka hammasrihma vahetuse pealt, kuna 540 mootor on ketiga.
Hinnaklass ka enamvähem sama, diisel isegi nats kallim.
Hoian käes praegu 2002a Autolehe aastaraamatut, kus on kirjas ka antud mudelite baashinnad:530d 558000.- ja 540 805000.- diisel hoiab ikka väga hästi hinda(loomulikut on asi ka 540 manuaalkastis, see ka kõige odavam auto24-jas)
Mida targemad mehed asjast arvavad ja soovitavad?
Paluks välja tuua lühidalt mõlemate mudelite head ja vead.
Ette tänades Lauri.