X5 on ikka kola ja elamise vedamiseks sitaks praktilisem valik võrreldes 7. seeriaga. Omasin E66-te (enne seda 2x E38), hetkel juba pikemat aega sõidan E70-ga.
Möönan, et 7. seeria sõidumugavus on üle kõige. No peabki olema, ikkagi lipulaev ju.
X5 puhul ei nõustu Patricuga, et sõidumugavus on "olematu". Eks see vast sõltub ka konkreetse isendi varustusest, mis vedrustus on kasutada, kas tavaline, sport või adaptive .. ja kui leppida 18'' või 19'' veljega, saab ka sõitu pehmemaks. Kui on sportvedrustus ja 21'' tõllarattad all, siis on muidugi auto külavaheteel jäik ja põrkav.
Olen sõitnud oma X5-ga korduvalt 1000+ km järjest või nädalaga 4000+ km, ei ole kuskilt otsast väsitav vms, minu jaoks väga mugav reisiauto.
E65/66 7 puhul on ka näiteks tavavedrustusega 735 vs kõikide lisadega (edc+õhk+dynamic) 760 üsnagi erinevalt käituvad masinad.
Salongis ruumikus on võrreldav, X5-s on istumisasend lihtsalt kõrgem-püstisem, auto on lühem, aga laiem võrreldes 7-ga.
Ehk siis kui kõige kõrgem prioriteet on reisijate mugavus, võta 7, kui on vaja lisaks kola vedada (või haagist) ja satud ka vahest asfaldilt maha, võta X .. või noh, proovi mõlemad ära ja võta see mis meeldib
