Tere! Kuna uut autot ostmas, siis oskab vb keegi nõu anda kuidas on ruumikus salongis võrreldes e70 ja e65 (facelift).. Ruumikus tähtis kuna peres 2 last ja väiksem koer, lisaks pikad vahemaad Eesti ja Norra vahet.
Ja mis tasuks hoolikamalt üle vaadata neil autodel?
Tänud!
E70 või e65
E70 või e65
e30 -2.8 turbo, e28-535, e39 -523
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E70 või e65
Ma kasutasin e66 aastaid pikkadeks vahemaadeks, ligi 100000km. Eemaldasin kõrvalistme et koer mahuks ( newfoundland, 85kilo) katusel oli thule boks.
Ei sõidaks e70-ga isegi mitte surmaähvardusel, sõidumugavus olematu e66 kõrval
Ei sõidaks e70-ga isegi mitte surmaähvardusel, sõidumugavus olematu e66 kõrval
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: E70 või e65
X5 on ikka kola ja elamise vedamiseks sitaks praktilisem valik võrreldes 7. seeriaga. Omasin E66-te (enne seda 2x E38), hetkel juba pikemat aega sõidan E70-ga.
Möönan, et 7. seeria sõidumugavus on üle kõige. No peabki olema, ikkagi lipulaev ju.
X5 puhul ei nõustu Patricuga, et sõidumugavus on "olematu". Eks see vast sõltub ka konkreetse isendi varustusest, mis vedrustus on kasutada, kas tavaline, sport või adaptive .. ja kui leppida 18'' või 19'' veljega, saab ka sõitu pehmemaks. Kui on sportvedrustus ja 21'' tõllarattad all, siis on muidugi auto külavaheteel jäik ja põrkav.
Olen sõitnud oma X5-ga korduvalt 1000+ km järjest või nädalaga 4000+ km, ei ole kuskilt otsast väsitav vms, minu jaoks väga mugav reisiauto.
E65/66 7 puhul on ka näiteks tavavedrustusega 735 vs kõikide lisadega (edc+õhk+dynamic) 760 üsnagi erinevalt käituvad masinad.
Salongis ruumikus on võrreldav, X5-s on istumisasend lihtsalt kõrgem-püstisem, auto on lühem, aga laiem võrreldes 7-ga.
Ehk siis kui kõige kõrgem prioriteet on reisijate mugavus, võta 7, kui on vaja lisaks kola vedada (või haagist) ja satud ka vahest asfaldilt maha, võta X .. või noh, proovi mõlemad ära ja võta see mis meeldib
Möönan, et 7. seeria sõidumugavus on üle kõige. No peabki olema, ikkagi lipulaev ju.
X5 puhul ei nõustu Patricuga, et sõidumugavus on "olematu". Eks see vast sõltub ka konkreetse isendi varustusest, mis vedrustus on kasutada, kas tavaline, sport või adaptive .. ja kui leppida 18'' või 19'' veljega, saab ka sõitu pehmemaks. Kui on sportvedrustus ja 21'' tõllarattad all, siis on muidugi auto külavaheteel jäik ja põrkav.
Olen sõitnud oma X5-ga korduvalt 1000+ km järjest või nädalaga 4000+ km, ei ole kuskilt otsast väsitav vms, minu jaoks väga mugav reisiauto.
E65/66 7 puhul on ka näiteks tavavedrustusega 735 vs kõikide lisadega (edc+õhk+dynamic) 760 üsnagi erinevalt käituvad masinad.
Salongis ruumikus on võrreldav, X5-s on istumisasend lihtsalt kõrgem-püstisem, auto on lühem, aga laiem võrreldes 7-ga.
Ehk siis kui kõige kõrgem prioriteet on reisijate mugavus, võta 7, kui on vaja lisaks kola vedada (või haagist) ja satud ka vahest asfaldilt maha, võta X .. või noh, proovi mõlemad ära ja võta see mis meeldib

V8