jass161 kirjutas:Ja miks sa ise endajao maha müüsid siis?
Sest mul on üks veel.
jass161 kirjutas:Aga mis e65 nii head on?
Üks parimaid ja mugavamaid autosid, millega liigelda. Kes on proovinud, see teab.
Tauri_J kirjutas:E65 ongi üks suur tüüpviga ...
Üldiselt mingite põhjapanevate statementide loopimine ilma täpsemate kommentaarideta ei ole väärt s*ttagi ja ei aita teema algatajat kuhugi poole.
Paljud "tüüpvead" tulenevad hoolimatutest omanikest ja/või kehvadest hooldajatest, kes ei viitsi süveneda. Ilmselgelt mõjutab ka teise ja kolmanda ringi omanikke algselt ette nähtud 30t km hooldusvälp.
Mootoritel esinevad probleemid ei ole kuidagi E65/E66 spetsiifilised, vaid esinevad enamikel teistel sama ajastu/põlvkonna mudelitel.
Teema algatajale:
Bensiinimootor tuleks leida siis selline, mis käib ühtlaselt ning ei suitse, kui aga esineb probleeme, tuleks ikkagi täpsemalt üritada diagnoosida, milles kühvel.
Niisama võiks muidugi loetleda probleeme, mis on tihedamalt esinenud, see aga ei tähenda, et kõik probleemid esinevad kõikidel bensukatel (V8).
* kulunud klapisääred (suitsemine)
* katkine karterituul
* umbes egr
* kulunud valvetronic
* katkised süütepoolid
* katkine jahutusvedeliku toru tihend
jne
Elektroonika/multimeedia poolelt võib suurema tõenäosusega esineda:
* kinnikiilunud cd-box
* plaate mitte tunnistav naviplokk
* jukerdav logic-7 võimendi
* jupsiv bluetooth moodul
jne
multimeedia puhul tuleb selgeks teha süsteemi ülesehitus, kõik seadmed on ühendatud optikaga nn ringi ning kalane seade võib mõjutada kogu võrku (näitena kui navilugejasse sisestada vigane plaat, siis hakkab audioheli perioodiliselt katkema ja plõksuma).
Jah, probleeme võib esineda võrdlemisi palju, aga tänaseks on kõigele lahendused leitud ja google/youtube kaudu leiab infot ohtralt. Samuti tuleb aru saada, et aeg läheb edasi ning tehnika areneb, tegu on ikkagi selle sajandi tehnikaga ja remondi-info peab samuti ajaga kaasas käima
