Kahju on lausa vaadata kuidas nahksisu mitte-hooldamise tõttu on istmed nii pekki lastud minna, see kreemitamine ei maksa nii palju, et kõik nahaga kaetud pinnad nii koledaks lasta.
Turbosid tuleb sellel mootoril kindlasti kontrollida (suuremal ja väiksemal täitsa piirnormid olemas turbode lõtkule).
LS-ide uus 100K on nüüd 230K ehk siis see auto on reaalselt rohkem sõitnud, kui see 247.
Käigukasti õlivahetuse pead niiehknaa kohe laskma teha, mootori õli samamoodi, püsikaga pane kiirus 90 peale ja vaata, et tahhokas ei liiguks sel ajal.
Neil autodel ei tohi ühtegi elektroonikaviga ignoreerida, ühtegi veateadet ei tohi iDrives olla, iga viga võib reaalselt suurt kulutust tähendada. Kontrolli kas see Navi midagi näitab ka, Navi uuendamine ei pruugi kõige lihtsam olla, sama asi DVD-ga, peab plaate mängima, kontrolli kas tuledelüliti juures põleb ikka ainult roheline tuluke (ei tohi vilkuda) . Parkimisandurid peavad ideaalselt töötama, samamoodi tasub suurt tähelepanu pöörata roolilatile. (loomulikult kogu sillaosa).
Lisaks kontrolli:
termostaadid, sisselaskekollektori põõrdsiibrid, plekist väljalaskekollektor, DPF filter, väntvõlli rihmaratas, tagaluugi juhtmed
Huvitav oleks teada milline nendest kümnest OÜ-st seda reaalselt müüb?
http://www.nemm.ee/?ca=p&p=9" onclick="window.open(this.href);return false;