BMW E91 diisel
BMW E91 diisel
Sooviks ostuabi järgmiste BMW E91 osas, kas keegi on neid juba vaatama jõudnud või teab midagi muud, millele tähelepanu juhtida?
Eesmärk on leida heas korras diisel E91, millel läbisõit veel mõistlik, st pole üle 200 000 km.
Lisadest võiks kindlasti peal olla püsikiirusehoidja, istmesoojendused ning hinnaklass kuni 10 000€. Hetkel sellises hinnaklassis ja läbisõidu kriteeriumiga auto24's 3tk, kuid kõigil puuduvad püsikas ja istmesoojendused:
1) BMW 320 Comfortline 2.0 TDI 120 kW 2007
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1146866
Kontrollides VIN koodi järgi lisasi, siis leiduvad hoopis teised lisad, mida kirjas pole, nt Sport istmed, Xenon, jne. Igaljuhul imelik, võib-olla VIN kood vale.
2) BMW 330 3.0 TDI 170 kW 12/2005
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1117965
3) BMW 320 2.0 TD 130 kW 2008
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1067777
Kõige vähemate lisadega auto üldse, mida näinud, kuid samas aasta arvult uuem, kui teised.
Eesmärk on leida heas korras diisel E91, millel läbisõit veel mõistlik, st pole üle 200 000 km.
Lisadest võiks kindlasti peal olla püsikiirusehoidja, istmesoojendused ning hinnaklass kuni 10 000€. Hetkel sellises hinnaklassis ja läbisõidu kriteeriumiga auto24's 3tk, kuid kõigil puuduvad püsikas ja istmesoojendused:
1) BMW 320 Comfortline 2.0 TDI 120 kW 2007
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1146866
Kontrollides VIN koodi järgi lisasi, siis leiduvad hoopis teised lisad, mida kirjas pole, nt Sport istmed, Xenon, jne. Igaljuhul imelik, võib-olla VIN kood vale.
2) BMW 330 3.0 TDI 170 kW 12/2005
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1117965
3) BMW 320 2.0 TD 130 kW 2008
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1067777
Kõige vähemate lisadega auto üldse, mida näinud, kuid samas aasta arvult uuem, kui teised.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E91 diisel
Kõik nad on sul "kahtlased" ajaloota masinad, mis suure tõenäosusega Balti riigist pärit, eriti esimene oma uute lisadega.
Võta vaata saksast. Normaalsest kohast saad ülevaatusakti meilile, kus kõik kriimud, vead, rehvimustri sügavused kirjas ning sobivusel maksad ette ja lähed Ryanairiga järgi. (Tallinna hooaeg läbi, vaja Riiga sõita) Lennujaama Sixtist saab rendika kuni 23.00 kätte ja maksab ca 100€ päev, võimalik netist ennem bronnida ja tasuda (veendud oma krediitkaardi limiidis)
Võta vaata saksast. Normaalsest kohast saad ülevaatusakti meilile, kus kõik kriimud, vead, rehvimustri sügavused kirjas ning sobivusel maksad ette ja lähed Ryanairiga järgi. (Tallinna hooaeg läbi, vaja Riiga sõita) Lennujaama Sixtist saab rendika kuni 23.00 kätte ja maksab ca 100€ päev, võimalik netist ennem bronnida ja tasuda (veendud oma krediitkaardi limiidis)
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW E91 diisel
Esimene on see legendaarne "Comfortline" (alguses ka Gomfortlaine ja Comfortlaine) autode müüja - Igor, Tallinnast:
Vt. seda otsingut - väga mitu autot peale Audide ja VW-de on samas kohas pildistatud, Comfortine ja müüjaks Igor, Tallinnast.
Enamasti on need autod ka: EKONOOMSED JA KOMFORTSED
Vt. seda otsingut - väga mitu autot peale Audide ja VW-de on samas kohas pildistatud, Comfortine ja müüjaks Igor, Tallinnast.
Enamasti on need autod ka: EKONOOMSED JA KOMFORTSED
Re: BMW E91 diisel
Kõigepealt tee selgeks, mis mootoriga masinat tahad endale. 3,0 ja 170kw on natuke teine pill kui 2,0ne masuudipress. Ülalpidamiskulud on üsna sarnased, 3,0 võtab tsipa rohkem kütet, kuid selle eest on 50kw juures ka ja selle eest leian, et see liitrike pole palju. Ka üldiselt hinnad on erinevad, 170kw diislite hinnad on ikka oluliselt kõrgemad, kui lahjematel pillidel. 3,0d on ketiga mootor ja läbi ajaloo on tegu suhteliselt muretu ja töökindla mootoriga. Ka sõidumõnu on natukene teine kui kahesega. Kindlasti soovitan vaadata automaati, manuaalide järelturg on nutune ja kui ükskord müüma hakkad, siis võib suhtelislet kaua minna müügiga. Istmesoojenduste puudumine on siinkohal suurim mure, kuid kahjuks lõuna poolt tulnud masinate puhul on see tavaline, nad pole harjunud maksma lisade eest mida nad ei kasuta. Istmesoojenduste juurde panemine ca 250€, aga kui seda ei ole, siis soovitaksin kindlasti riidest sisu (üldse on mugavam kui nahk, suvel pole nii kuum ja talvel kannatab ka külmaga istuda). Püsika järelinstall peaks ka üsna lihtsasti teostatav olema, kuna peaks kõik vajalik alates kaabeldusest olemas olema ja vaja ainult juhtkang paigaldada. Kui sa vaatamas käinud ei ole, siis soovitaksin sellest alustada, sest teinekord on pilt väga petlik ja ilusa pildiga auto võib päris juust olla või vastupidi. Mina sinuks oleks vaataks 330d.
E91 330d 2006 170kw
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Kõige lihtsam on mine sõida need mootorid kõik järjest läbi. Tegin ka ise nii ja proovisõidu tegin kõigiga täpselt sama tiiru, saab täpsema ülevaade. 130kw osutus täiesti heaks, ei näinud võimsamal mõtet. 130kw samas ökonoomsem kui 120kw seda vähemalt internetist leiduvate andmete järgi.
Mäletan selgelt ka seda: Halb on ka see, et näiteks soojamaa autodel ei saanud ajaloost mitte vähimatki aimu üldjuhul selle puudumise pärast. Isegi Hollandi omadel ajalugu puudus ja hooldusraamatut kui näidati kippusid need kõik olema sarnase käekirjaga kirjutatud
. Sattus minul otsingusse muidugi ainult 2 Hollandist pärit autot.
Mäletan selgelt ka seda: Halb on ka see, et näiteks soojamaa autodel ei saanud ajaloost mitte vähimatki aimu üldjuhul selle puudumise pärast. Isegi Hollandi omadel ajalugu puudus ja hooldusraamatut kui näidati kippusid need kõik olema sarnase käekirjaga kirjutatud

- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E91 diisel
Püsikaga on see, et vaja autole see arvutiga ära tunnistada.Ja oleneb kangist, neid on kahte varianti.Üks on tagumise kojamehega, teine ilma.Ühendatud Mootorites oli kangi paigaldus koos kangiga 700.- euri ringis.Ebays liikus neid 200+ euri eest.Netis oli ka olemas paigaldus õpetus olemas.Aga arvuti abi on pärast seda vaja.Pets24 kirjutas:Püsika järelinstall peaks ka üsna lihtsasti teostatav olema, kuna peaks kõik vajalik alates kaabeldusest olemas olema ja vaja ainult juhtkang paigaldada.
Re: BMW E91 diisel
Minul hakkas see tööle ka ilma arvuti abita. Tänaseks üle 2a nii ringi sõitnud ja probleeme pole esinenud. Arvuti abi tähendas sel ajal ca 200eur suurust väljaminekut kogu auto üleprogrammeerimise näol ja seda kõike selleks, et armatuuris põleks roheline püsikiiruse tuluke kui see sisselülitatud on. Kui algul mõtlesin selle ära teha, siis tänaseks olen loobunud.Marko S kirjutas:Püsikaga on see, et vaja autole see arvutiga ära tunnistada.Ja oleneb kangist, neid on kahte varianti.Üks on tagumise kojamehega, teine ilma.Ühendatud Mootorites oli kangi paigaldus koos kangiga 700.- euri ringis.Ebays liikus neid 200+ euri eest.Netis oli ka olemas paigaldus õpetus olemas.Aga arvuti abi on pärast seda vaja.Pets24 kirjutas:Püsika järelinstall peaks ka üsna lihtsasti teostatav olema, kuna peaks kõik vajalik alates kaabeldusest olemas olema ja vaja ainult juhtkang paigaldada.
F11
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E91 diisel
Ooot, kas E90/91-l peab armatuuris mingi tuluke ka põlema kui püsikas sees? Mul pole mingit märki sellest, ometi tehasest juba püsikas küljes 

EBK Kossutiim
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Minu E90 küll püsikas mingit tuld põlema ei viska...
Re: BMW E91 diisel
Tegelikult ma küll pigem eeldasin, et see peaks nii olema, kuna varasematel autodel on roheline tuluke kõigil olnud. Kui aga sedagi pole siis olen õnnelik, et raha raiskama ei hakanud.ImreR kirjutas:Ooot, kas E90/91-l peab armatuuris mingi tuluke ka põlema kui püsikas sees? Mul pole mingit märki sellest, ometi tehasest juba püsikas küljes
F11
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E91 diisel
Kas sul näitab digitaalselt kiirust, mille peale sättisid?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E91 diisel
Ei näita midagi ja ka spidoka seieri otsa ei teki mingisugustki punkti vms. Lihtsalt liigutad kangi ja asi paigas, ei mingisugust hoiatust. Eelmine auto oli E39 ja sellel oli jah roheline signaaltuluke. Siin räägitud ka sellest, et nuppudega on mugavam kui kangiga. Lükkaks selle ümber siinkohal(muidugi inimesi erinevaid), sest kangiga on palju mugavam ja silmi ei pea sinna kangile suunama, nuppudega oli vaja ikka pilk peale visata.
EBK Kossutiim
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
No kui natuke täpsem olla siis digitaalselt näitab kiirust küll kui püsikas peale tõmmata või kui kangist kiirust juurde panna või vähemaks võtta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E91 diisel
Jah, täpselt sellest ma räägingi: spido vahel olev väike ekraan. Arvan, et see ongi see võimalus, mida tuleb diagnostis eraldi juurde kirjutada.Raemees kirjutas:No kui natuke täpsem olla siis digitaalselt näitab kiirust küll kui püsikas peale tõmmata või kui kangist kiirust juurde panna või vähemaks võtta.
Küsiks siin veel seda asja:
kas e91 on võtmeta sisenemine (võti taskus) ja -käivitamine standardvarustuses?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Ei ole kõigil seda võtmeta sisenemist.... Peaagu oleks ise ka sellise E91 omanikuks saanud aga kahjuks ei läbinud see minujaoks ostueelset kontrolli liigsete vigade pärast ei soovinud kuulda vigu mootori,käigukasti ega turbosüsteemi aadressil. Lahmas õli käigukastisti pistiku vahelt mis tagaotsas asub(väidetavalt tüüpviga),mootorist kuskilt külejpealt ja turbotorustik alt ka tilkus.
Tänaseks on keegi õnnelik selle auto siiski ära ostnud...
Tänaseks on keegi õnnelik selle auto siiski ära ostnud...
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E91 diisel
Varjatud menüüst? Niisama mul küll ei teki numbreid keskele...Raemees kirjutas:No kui natuke täpsem olla siis digitaalselt näitab kiirust küll kui püsikas peale tõmmata või kui kangist kiirust juurde panna või vähemaks võtta.
EBK Kossutiim
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Ei ole varjatud menüü, täiesti tavaline.
Kui püsika peale tõmban näitab korraks digitaalselt milline kiirus jääb. Kui püsika kangiga panna kiirust juurde või vähendada siis näitab jälle palju uueks kiiruseks jääb. Üks kangi liigutamine on 1km juurde või maha.
Kui kangiga kiirendada(hoida peal) siis näitab järjest kiirust, numbrid lähevad järjest suuremaks.
Kogu sõidu ajaks see kiirusenäit sinna muidugi ei jää
Kui püsika peale tõmban näitab korraks digitaalselt milline kiirus jääb. Kui püsika kangiga panna kiirust juurde või vähendada siis näitab jälle palju uueks kiiruseks jääb. Üks kangi liigutamine on 1km juurde või maha.
Kui kangiga kiirendada(hoida peal) siis näitab järjest kiirust, numbrid lähevad järjest suuremaks.
Kogu sõidu ajaks see kiirusenäit sinna muidugi ei jää

-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW E91 diisel
vb see lci teema et näitab kiirust. minu pre lci ei näita küll midagi.
BMW g31 520d M Sport
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Minu auto ei ole ka lci kuigi ostuhinna poolest oleks võinud olla
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E91 diisel
Jep, värdjalik tüüpviga neil.Mul oli sama jama, et pisik märg, kuid hirmsasti sealt öli ei lahmanud.Uurisin ka, et kuidas vahetamisega oleks, siis jöudsin järeldusele, et pool kasti tuleb lahti kitkuda.Ei tea, kas on öige jutt ?!? Seal on igatahes mingi kummi/vask seib, mis ei kesta ja hakkab lekkima.Teine probleem on kastitihendid.Manuaali kohta ma ei oska rääkida, aga automaadil oli küll probleem sellega.Kui pöhja alt ära vötad, siis vanat pole mötet tagasi panna, kuna ei jää pidama.Vöid ka uue tihendi panna, kuid tolku nihuijaa.Raemees kirjutas: Lahmas õli käigukastisti pistiku vahelt mis tagaotsas asub(väidetavalt tüüpviga)
Uue pöhja saad UM'ist (250.- kopikatega) või Ebay'st (115.- + kopikaid).Ja sinna juurde öli, mida ma mujalt ei leidnud, kui esindusest.Hinnaks oli 27.- liiter.Kasti mahub 7 liitirt, kui turbiini tühjaks ei lase.Muidu läheb 11-12 liitrit.Seega soovitan soojalt enne kontrollida, kuidas kk tihend on.Lihtsalt suhteliselt kallis löbu sellega tegelemine.Filtrit ka eraldi ei ole, saab ainult koos pöhjaga vahetada.
Teiseks soovitan kotrollida ka termostaatide korrasolekut.Kui küttekulu on körge, siis on eeldatavasti kas EGR termostaat või tavaline.või hoopis mölemad.EGR'i hind oli veidi alla 30.- tk ja vahetamise vöib ise teha.Tavatermostaat oli vist sinna 40.- auku ja vahetamine paras jama.Kuna turbotorud tuleb lahti saada ja need poldid on kinni pölenud.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Seda küll, tol hetkel vist öeldi kasti lekke lappimiseks vist ca 400€ kogu kompotiga ja uue kasti põhjaga/automaat
Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga
Sinna see diil jäigi aga eks keegi selle ära ostis kuna müüjal olid vead teada ja eks ta pesi alt ka auto puhtaks sest pealtpoolt oli seda tehtud. Termostaatide kontrollini tolle autoga ei jõutudki.
Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.
Seega võib mainida, et on kohti mida kontrollida ja pealtpoolt kõike ei näe.
Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga

Sinna see diil jäigi aga eks keegi selle ära ostis kuna müüjal olid vead teada ja eks ta pesi alt ka auto puhtaks sest pealtpoolt oli seda tehtud. Termostaatide kontrollini tolle autoga ei jõutudki.
Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.
Seega võib mainida, et on kohti mida kontrollida ja pealtpoolt kõike ei näe.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E91 diisel
Silikooniga ? Andke andeks, aga kust sellised tulevad ?Raemees kirjutas:Seda küll, tol hetkel vist öeldi kasti lekke lappimiseks vist ca 400€ kogu kompotiga ja uue kasti põhjaga/automaat
Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga![]()
Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.


Ja ma olen kindel, et sellise "kvaliteetse" tööga saab ainult lolli ära petta.Ja mingi hetk, kui käigud pulli tegema hakkavad, saad aru, et miskit on nihu.Loodetavasti jõuad enne jälile, kui kast laiali on.Õnneks kast polnud ka teab mis hullu hinnaga.Kõigest 4500.- € .

Jep, on neil jah mingi tsirkulatsioonipump.See vist oli eelsoojendusega midagi seoses, kuna üllatavalt kiiresti läks talvel soojaks.Ja teiseks, too R4 muidu ei lähegi seal -20 kraadi juures soojaks.Seega see pidi olema mingi lisa neil jah.Aga see jutt puudutab siis diiselmootoreid.Ma ei tea täpselt, kas 1.6 - 2.3 on samad ? M47 ja N47 tüüpi diislipõletajad.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Üritasin siis telefoniga teha pildi. Koguaeg see näit ette ei jää ainult kas püsikakangiga kiirendamisel või aeglustamisel.
Huvitav on ka veel see, et kütusekulu on kangiga 30km kuni 100km kiirendamisel stabiilselt 12L/100 näidiku järgi... mida gaasipedaaliga ei ole õnnestunud siiani kiirendamise hetkel saavutada.

Huvitav on ka veel see, et kütusekulu on kangiga 30km kuni 100km kiirendamisel stabiilselt 12L/100 näidiku järgi... mida gaasipedaaliga ei ole õnnestunud siiani kiirendamise hetkel saavutada.


-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 15.03.2011 15:53 20
Re: BMW E91 diisel
Esimene link on nüüd: http://www.auto24.ee/used/1164436" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle "ideaalses tehnilises seisukorras" auto puhul oskan öelda, et ostmisel taskuks uurida/üle kontrollida, st kontrollimise ajal (kuu eest) sai tuvastatud:
*Mootori jahutusventilaatori undamine
*Kliima lisapump töötas vigadega
*elektriline gaasiklapp kübemefiltris oli vigane , mis tähendab, kübemefilter ummistub
*Elektroonika jahutusventilaator ei töötanud
*Esimene põhjakate oli juba veidi katki
*tagumised piduri kettad üle min. mõõdu kulunud (klotsid olid uued)
*tagumine kardaanivahemuhv mõradega
*lamerihm ja lamerihma pinguti vajas kiiremas korras vahetust
*Turbo oli vahetatud (romula märked on peal) ja turbo tagasivoolu toru lekis(õli)
*esimesel pidurisuporti liuguril kaitsekork puudu
*silikonpuksid oli lõtkuga
*Pidurivedelik vajas vahetust
*tagumine pagasiluugi punane tuli ei põlenud
UM-is viimane kirje odomeetri näidust(teadmata aastat) oli 236 593km.
Isegi kui MollerAuto tegi hindamisakti puudus autol püsikiiruse hoidja(tuvastatav ka piltidel) ning hooldusraamat (hindamisaktil olid need kirjas).
Ostmisel peaks arvestama ka puuduva signalisatsiooni ja pisikese akna täkkega esiklaasil.
Üldiselt kui on lisaraha need vead parandada (kui juba pole parandatud), siis saab väga hea auto, pole roostet ja väliselt on ka päris ilus-puhas auto.
Selle "ideaalses tehnilises seisukorras" auto puhul oskan öelda, et ostmisel taskuks uurida/üle kontrollida, st kontrollimise ajal (kuu eest) sai tuvastatud:
*Mootori jahutusventilaatori undamine
*Kliima lisapump töötas vigadega
*elektriline gaasiklapp kübemefiltris oli vigane , mis tähendab, kübemefilter ummistub
*Elektroonika jahutusventilaator ei töötanud
*Esimene põhjakate oli juba veidi katki
*tagumised piduri kettad üle min. mõõdu kulunud (klotsid olid uued)
*tagumine kardaanivahemuhv mõradega
*lamerihm ja lamerihma pinguti vajas kiiremas korras vahetust
*Turbo oli vahetatud (romula märked on peal) ja turbo tagasivoolu toru lekis(õli)
*esimesel pidurisuporti liuguril kaitsekork puudu
*silikonpuksid oli lõtkuga
*Pidurivedelik vajas vahetust
*tagumine pagasiluugi punane tuli ei põlenud
UM-is viimane kirje odomeetri näidust(teadmata aastat) oli 236 593km.
Isegi kui MollerAuto tegi hindamisakti puudus autol püsikiiruse hoidja(tuvastatav ka piltidel) ning hooldusraamat (hindamisaktil olid need kirjas).
Ostmisel peaks arvestama ka puuduva signalisatsiooni ja pisikese akna täkkega esiklaasil.
Üldiselt kui on lisaraha need vead parandada (kui juba pole parandatud), siis saab väga hea auto, pole roostet ja väliselt on ka päris ilus-puhas auto.
Re: BMW E91 diisel
Huvitaks, kes see tore automüüja oli selline ?Raemees kirjutas:Seda küll, tol hetkel vist öeldi kasti lekke lappimiseks vist ca 400€ kogu kompotiga ja uue kasti põhjaga/automaat
Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga![]()
Sinna see diil jäigi aga eks keegi selle ära ostis kuna müüjal olid vead teada ja eks ta pesi alt ka auto puhtaks sest pealtpoolt oli seda tehtud. Termostaatide kontrollini tolle autoga ei jõutudki.
Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.
Seega võib mainida, et on kohti mida kontrollida ja pealtpoolt kõike ei näe.

- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E91 diisel
Las see automüüja olla, eks igaüks teeb oma tööd nii nagu oskab 

Re: BMW E91 diisel
Näitab pre-lci ka. Samas ma müügikuulutustes näinud ka tiba teistsuguse/lahjema kompuga autosid vms. Neil äkki siis ei näita. Samuti tekib KÕIGIL e9x seeria autodel see väike nooleots vms sinna spidole juurde, sõidab alt üles.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E91 diisel
No ei teki, tee või tina
Minul ei näita kiirust ja ei teki ka seda lisa kriipsu. Järelikult, kas kõigil ei ole või peab seda kuidagi aktiveerima.

EBK Kossutiim
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E91 diisel
See asi on huvitav, sest sa väidad et tehasest püsikas küljes. Võiks arvata et tegu on lisamenüüga, mida saab ainult juurde aktiveerides.ImreR kirjutas:No ei teki, tee või tinaMinul ei näita kiirust ja ei teki ka seda lisa kriipsu. Järelikult, kas kõigil ei ole või peab seda kuidagi aktiveerima.