1. leht 1-st

BMW 316 ja 318 ostuabi

Postitatud: 27.01.2012 00:44 57
Postitas Dopefish
Tere,

Kuna oleks vaja ökonoomsemapoolset ja odavamate pidamiskuludega masinat, on silma jäänud 316 ja 318 bmw-d.
Eelkõige E36 316, E36 318IS, E36 318 85kW mootoriga, ja E46-ed hinnaklassis 2.5 - 3keur.

Kindlasti peaks olema selliste mootorite puhul manuaal kast, ja sedaan või kupee. Muud väga ei jälgi, nagu varustus ja vidinad. Veljed võivad ka esialgu plekid olla kuna alati saab ju vahetada :D
Eelkõige vaataks seda, et saaks heas korras ( eriti kere ) auto. Kas ta on täpselt 316 E36 coupe või E46 sõltub siis, kui ilusamad isendid välja valida ja kontrolli viia.
Eeldusel, et remondifondi jääb ka järele, siis kas selliseid ( odavama otsa E46 ) on üldse mõtet vaadata?

Ja mõned rohkem kursis olevad inimesed..
1) Kuidas neid autosid reaalselt pidada on ?
2) Mis on tüüpvead/probleemid, ja asjad, mida enne ostu kindlasti kontrollida nende mudelite puhul
3) Kuhu viia Tallinnas oma tulevane BMW remonti, diagnosti. UM on küll kvaliteetne, aga kallis. Ja nii vana ja lihtsa auto puhul vist väga suurt eelist ei oma.

-
H

Re: BMW 316 ja 318 ostuabi

Postitatud: 27.01.2012 15:15 01
Postitas Dopefish

Re: BMW 316 ja 318 ostuabi

Postitatud: 27.01.2012 15:40 46
Postitas MartenL
Vaata, et vähemalt konditsioneer ikka peal oleks. Kliima veelparem. Ühel hõbedasel seda pole.

Re: BMW 316 ja 318 ostuabi

Postitatud: 27.01.2012 19:49 39
Postitas MargusA
mootori poole pealt ega seal suurt küttekulu vahet pole kas 1.6,1.8 või 2.0.oleneb kas enamus tuleb linna või mnt.ca 8 võtavad nad kõik ma arvan

Re: BMW 316 ja 318 ostuabi

Postitatud: 28.01.2012 13:29 56
Postitas Andrus_V
Eeldusel, et remondifondi jääb ka järele, siis kas selliseid ( odavama otsa E46 ) on üldse mõtet vaadata?
V:On mõtet kuna E36-st väga palju ei erine ja hulgaliselt on saada ka odavamaid b varuosasid ja ka romulates on E46 täiesti sees.

Ja mõned rohkem kursis olevad inimesed..
1) Kuidas neid autosid reaalselt pidada on ?
V: Täiesti tavalise autoga tegemist, tuttavad on juba aastaid pidanud ja täiesti tavahooldus-remont.

2) Mis on tüüpvead/probleemid, ja asjad, mida enne ostu kindlasti kontrollida nende mudelite puhul
V: Midegi eraldi välja tuua raske, nagu teistegi autode puhul kontrollida, et ei koliseks-logiseks, veateateid poleks armatuuris jne.

3) Kuhu viia Tallinnas oma tulevane BMW remonti, diagnosti. UM on küll kvaliteetne, aga kallis. Ja nii vana ja lihtsa auto puhul vist väga suurt eelist ei oma.
V: Isiklikult laseksin E36-E46 tavalises ülevaatuspunktis üle loksutada, peaks üldise pildi ette saama küll, mida peaks vahetama. Tavalisi kulujuppe võib vahetada lasta kus meeldib. Kui mingid elektroonikamured on kimbutanud, siis olen ise ja tuttavad käinud tavaliselt Truumu Diagnostikas. Muidugi võib lasta ülevaadata-loksutada ka mõnel Bmw-le spetsialiseerunud spetsialistil, aga sealt tuleb ilmselt enamus sellises vanuses ja hinnaklassis autode puhul A4 suurune list mida võiks vahetada.


http://www.auto24.ee/used/972794
See auto on hetkel mul igapäevakasutuses. Ajaloost teada niipalju, et toodi 2007a Saksast Tartusse autoplatsile, kus platsi oma töötaja ära ostis(peaks ka siin foorumis kasutaja olema, aktiivsem E38 klubis). Sõitis sellega kui 2011 ja seejärel ostsin mina. Seoses abs veaga sai tehtud diagnostika Truumu juures ja peale abs anduri vigu ei olnud. Likvideeritud said pisivead abs andur, sillas mingid kondid jne. Seejärel 2011 sügisel müüsin edasi, enne ostu tehti ka ülevaatuspunktis kontroll, kus kiideti auto heaks ja suuri vigu ei tuvastatud, käsipidurit soovitati peale keerata. Paar kuud tagasi tehti täishooldus õli+kõik filtrid, uued kojamehed, talverehvid. Nüüd talvel ilmus uuesti müüki kuna väidetavalt hing ihkas E39-t ja kuna tegemist oli hea autoga, otsustasin tagasi osta ning müün uuesti edasi.