E39 tüüpvead
Postitatud: 31.07.2010 21:07 46
Igal margil on oma tüüpvead! Sooviks teada e39 omi ja mis arvata 525tds 105kw-tisest mootorist
Sealt ainult vigu leiad.Kuno_T kirjutas:Võta 5-se tehniline teema ette ja muudkui loe.
Indrek_M kirjutas:Ei ole päris normaalne, et E39 puhul tagaluugid roostetavad, numbrituled kõdunevad, automaatkastid lendavad, roolilatid on lõtkuga, diislitel sisselaskest kukuvad klapid silindrisse, esimesed pidurikettad ei kesta 20 tuhandet kilomeetritki, kliima siilid surevad ridamisi, pikslid armatuurist kaovad, esituledel on peaaegu kõigil vardad puru, diislitel turbosid läheb nagu putru, bensiinikatel vanoseid, touringute luugituled tuhmuvad, Webasto pooltel ei tööta, õhkvedrustus jamab, parkimisandurid, ABS-i andurid ja blokid surevad, pidurivõimendi paun külmub, kliima vent sureb paari aastaga, kliimaploki ventikas siriseb, kliimanupud purunevad, stereo balansi, faadri ja häälega on jamad, ukselingid jäävad pihku, airbagi sensormatid lagunevad.mastergut kirjutas:Paranda ühekorraga kõik vead ära siis saad rohkem muretumalt sõitu. Kui ei jaksa siis ära sõida autot nii raipeks et remondikulud üle pea käivad.
Lugesin üles esimesena pähe turgatanud E39 vead, tüüpvigu on veelgi.
Normaalne hooldus peaks olema siiski kulumaterjalide vahetamine, mitte tehase praagi lappimine. Auto peaks kestma kui seda regulaarselt korraliste hoolduste käigus hooldada. Mitte, et enamus teenindusse minekuid on erakorralised.
Mark ja mudel on erinevad asjad ... mark - BMW, mudel - E39.tamekas kirjutas:Igal margil on oma tüüpvead! Sooviks teada e39 omi ja mis arvata 525tds 105kw-tisest mootorist
On ikka juhtunud ja on põhjust muretsemiseks.funkiller kirjutas:Otsisin omajagu ja ei leidnud juttu E39 3.0d 142kw mootori kohta,nimelt pöördsiibrid mille labad tahavad mootorisse lennata.Milleks neid üldse vaja,on kellelgi juhtunud selline asi?Kas tasub üldse muretseda selle peale või on lihtsalt kuulujutt.