1. leht 1-st

666AVZ - E46 330xD

Postitatud: 16.04.2010 13:52 36
Postitas ixs
kas keegi teab või on vaatamas käinud seda ?
E46 330xD
registreerimis numbriga 666AVZ
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=704026

Re: 666AVZ - E46 330xD

Postitatud: 16.04.2010 17:17 26
Postitas Henri.
Sellest on teemas "tähelepanu! vaadake mida ostate" eelviimasel lehel juttu:
Mihkel_O kirjutas:Nii, käisin vaatamas täna seda: http://www.auto24.ee/used/684478
Eile leppisin Pärnu UMi 24 punkti testi aja kokku ja tulemus oli see, et maksin omast taskust selle 1100.- aga võitsin pääris mitukümmend tuhat remondiraha. Ausõna, kui testi poleks lasknud teha, siis oleks mina selle auto ära ostnud. V.a. mõned iluvead, pagasiruumi põhjakatte puudumine ja kerge vibra alates 90km/h, ei suutnud mina mingeid vigu tuvastada. Noh, kuna test oli ees, siis ma ka väga ei pidanud süvenema ja nagu ikka, ostja on pime. Auto nagu käitus teepeal igati hästi, mingeid kolinaid ei kuulnud, kuigi omanik mainis tagant mingit kolksu, sisu ei olnud uus aga 9a. auto kohta väga korralik, nelivedu ja kast toimetasid. 24punkti testi tulemus oli selline, et lisaks täidetavale vormile oli lisa a4 tihedalt vigu täis listitud. Andsin selle omanikule järelemõtlemise aineks, aga sealt mõned olulisemad kohad:
1. Turbol lekib õli jõhkralt (mehaaniku sõnad)
2. Roolilatil väga suur loks
3. eelsüüteküünaldel mingi viga sees
4. eest üks kont, šarniirid, taga puksid + veel pudipadi sillajuppe
5. kliima tühi
6. luugi klaas ei käi lahti
7. Pidurivoolikud
Karta on, et omanik midagi ette ei võta ja potentsiaalseid huvilisi vigadest ei teavita ning see auto läheb sellisena ka müüki. On selline tunne kohe, sest pärast minu "ei" sõna ta juba kelkis, et pole hullu, täna tuleb keegi lausa soomest autot vaatama.
TiitR kirjutas:Väike copy-paste müügikuulutusest:
"Eestis arvel, ÜLI ÖKONOOMNE NELIVEDU AUTO!! MUST NAHK SISU! Uued Nokiani naelrehvid! Auto korras. Istu sisse ja sõida!!!
Sõiduki asukoht: Pärnu, Eesti
Vahetuse võimalus: Kallima diisel auto vastu"
Danil523 kirjutas:1. Turbol lekib õli jõhkralt (mehaaniku sõnad)
2. Roolilatil väga suur loks
3. eelsüüteküünaldel mingi viga sees
4. eest üks kont, šarniirid, taga puksid + veel pudipadi sillajuppe
5. kliima tühi
6. luugi klaas ei käi lahti
7. Pidurivoolikud


See on tavaline heas korras auto... Roolilatt neil kõikidel läbi(tuleb lihtsalt peale keerata nats), eelsüüte küünlad Samuti, kondid lähevad nagu saiad.Kliima polegi vaja- õues niigi külm. Luugi klaas ei saagi külmaga lahti :!: , Ainuke on turbo mis võiks olla paremas seisus- siis oleks auto väga heas korras.
Mihkel_O kirjutas:Jah tõesti!? Usu mind, kui see auto oleks olnud kasvõi kaks korda selle 4 aasta jooksul, mis ta Eestis on sõitnud, käinud midagigi parandamas UMis, siis see ilmselt oleks heas korras auto olnud. Praegune situatsioon on tekkinud puhtalt selle tõttu, et omanikul pole olnud aimugi, et kuskilt midagi katki on. Eile siis võeti see auto UMis arvele.
Kondid jm väikesed veermikudetailid ja luuk mind ei morjendagi, kuigi kui auto on 2,5h soojas garaažis, siis ei saa vist rääkida, et külmaga ei tulegi lahti.
Kliimat polegi vaja? Kas meil siin aastaringne talv või? Kui kliima soss, siis järelikult on kuskil leke, mis tähendab, et asi on katki.
Tavaline heas korras auto see nüüd küll ei ole. See, et turu keskmine autode seisukord selline on, et tähenda kohe, et see heas korras auto on. See ikka tähendab, et turu keskmise auto seisukord on halb.
Seleta mulle ka, mismoodi roolilatti peale keeratakse. Kui on räme lõtk sees, siis on roolilatt õhtal ja tuleb välja vahetada.
Loodan, et said natuke targemaks ;)