Kas euro3 pole mitte 3max tahma sisaldus ja uuematel 1,5, vähemalt euro4-al?aronz12 kirjutas: Ja ülevaatuspunktis ei ole probleemi kuna diislite tahmatesti nõuded on uuel dpfiga diislil samad mis mingil suvalisel vanal kärakal. Lisaks on need nõuded isegi vanade diislite jaoks liiga kerged. Silmaga nähtav korralik lont on ülevaatuspunktis mõõdetuna "ei suitse"
E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Keskkond mõttetu jah - kellel seda vaja on. Peaasi, et rontidel DPF-id jms asjad ikka eemaldatud saaksid :')h1ghryder kirjutas: Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Ei ole kuulnud jah, kes sellist teenust pakub ning mis hinna eest umbes, oskab keegi täpsustada äki?Jaakk kirjutas:Ma pole seda väga märganud, et keegi sellest räägiks aga Eestis on mitmeid firmasid kes pakuvad DPF filtri mehhaanilist läbipesu, keegi seda kasutanud on, kuidas kogemused?
Mu DPFi teema ajas inimesed nii endast välja et teema algsest mõttest midagi järgi ei jäändki

-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Ei ole seda väitnud, siiani pole ka ühelgi autol dpfi eemaldanud, huvi tekkis lihtsalt auto jõu kasvatamise aka chiptuningu pärast.hobo kirjutas:Keskkond mõttetu jah - kellel seda vaja on. Peaasi, et rontidel DPF-id jms asjad ikka eemaldatud saaksid :')h1ghryder kirjutas: Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale.
Kui palju see keskkonda kahjustab ei oska mina öelda, kuid selleks ma siin olengi, infot pressitakse igaltpoolt peale ning mitte ainult keskkonna vaid ka oma lapse ja lähedaste pärast tundub et jääb dpfi eemaldamine jääb ära ikkagi.
Tore kui saab lambist eeldada et kõigi autod on rondid, eks nüüd pressibki neid selgeltnägijaid igaltpoolt peale

-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
https://karla.ee/teenused/dpf-filter/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mind ei aja DPF-i eemaldamine endast välja, mind ajab närvi see kuidas järjepidevalt üritatakse inimesi veenda kui mõttetu on DPF, et õige mees peabki DPF-i eemaldama ja laskma chippida, sest see on EU poolt välja mõeldud lollus autode/traktorite/kombainide rikkumiseks ja kägistamiseks.
Ettevõtted kes selle arvelt rikastuvad tegelevad sulaselgelt inimeste petmise ja mürgitamisega.
Kui sa otsid DPF eemaldamine google otsinguga, siis näed, et 99% ettevõtetest on DPF-i tutvustuse üksteise pealt maha kopeerinud (Vakra plagiaat) ja väidavad, et see on õige tegu.
Mind ei aja DPF-i eemaldamine endast välja, mind ajab närvi see kuidas järjepidevalt üritatakse inimesi veenda kui mõttetu on DPF, et õige mees peabki DPF-i eemaldama ja laskma chippida, sest see on EU poolt välja mõeldud lollus autode/traktorite/kombainide rikkumiseks ja kägistamiseks.
Ettevõtted kes selle arvelt rikastuvad tegelevad sulaselgelt inimeste petmise ja mürgitamisega.
Kui sa otsid DPF eemaldamine google otsinguga, siis näed, et 99% ettevõtetest on DPF-i tutvustuse üksteise pealt maha kopeerinud (Vakra plagiaat) ja väidavad, et see on õige tegu.
h1ghryder kirjutas:Ei ole kuulnud jah, kes sellist teenust pakub ning mis hinna eest umbes, oskab keegi täpsustada äki?Jaakk kirjutas:Ma pole seda väga märganud, et keegi sellest räägiks aga Eestis on mitmeid firmasid kes pakuvad DPF filtri mehhaanilist läbipesu, keegi seda kasutanud on, kuidas kogemused?
Mu DPFi teema ajas inimesed nii endast välja et teema algsest mõttest midagi järgi ei jäändki
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Selles ära mind süüdista, loomulikult on tavainimesel lihtne uskuda seda mida iga teine töökoda ühest suust väidab kui inimene ei ole ise automehaanik või vastava ala spets.Jaakk kirjutas:https://karla.ee/teenused/dpf-filter/
Mind ei aja DPF-i eemaldamine endast välja, mind ajab närvi see kuidas järjepidevalt üritatakse inimesi veenda kui mõttetu on DPF, et õige mees peabki DPF-i eemaldama ja laskma chippida, sest see on EU poolt välja mõeldud lollus autode/traktorite/kombainide rikkumiseks ja kägistamiseks.
Ettevõtted kes selle arvelt rikastuvad tegelevad sulaselgelt inimeste petmise ja mürgitamisega.
Kui sa otsid DPF eemaldamine google otsinguga, siis näed, et 99% ettevõtetest on DPF-i tutvustuse üksteise pealt maha kopeerinud (Vakra plagiaat) ja väidavad, et see on õige tegu.
h1ghryder kirjutas:Ei ole kuulnud jah, kes sellist teenust pakub ning mis hinna eest umbes, oskab keegi täpsustada äki?Jaakk kirjutas:Ma pole seda väga märganud, et keegi sellest räägiks aga Eestis on mitmeid firmasid kes pakuvad DPF filtri mehhaanilist läbipesu, keegi seda kasutanud on, kuidas kogemused?
Mu DPFi teema ajas inimesed nii endast välja et teema algsest mõttest midagi järgi ei jäändki
Ise ka targem jälle peale seda arutelu siin, nii õpitaksegi.
Muidugi on neid kellele tarkus külge ei hakka aga siiski tasub inimestele asi lahti seletada inimese moodi mitte lõugama hakata et kas sa oled loll peast(ei pea sind silmas ega ka kedagi teist siit

Selleks need foorumid ongi ju

Chippimise kohapealt kuulaks ka inimeste arvamusi/kogemusi sest mida enamus teavad on ju see mida räägivad chippimis töökojad.
Tuttaval näiteks stage 2 chip e60, egr ja dpf off.
5 aastat vähemalt old, tõsi mürgitab nii ennast kui teisi nagu siit jutust välja tuli, kuid auto kohapealt ei saa küll öelda et laguneks või miskit selletõttu viga oleks.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Chippida saab väga edukalt ilma dpf eemaldamata ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Saab, aga mitte üle stage1 ja maha käivad fataalselt. Ära tarbimine ja lollile ostjale pärandus ehk rondivabrik.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Kellel seda maha vaja saada? Kui keegi selle auto järgmisena omale ostab siis on ta ilmsselgelt päri sellega, keegi ei osta chipitud autot et selleks chip eemaldadattsys kirjutas:Saab, aga mitte üle stage1 ja maha käivad fataalselt. Ära tarbimine ja lollile ostjale pärandus ehk rondivabrik.

Eks olegi tarbimine, suurem jõudlus, suurem kulu, kõik on ju remonditav.
Sul need niiöelda rondid ni hingel nagu oleks tegu mingi lapsepõlvetraumaga, vb oled ise ühe persekukkund chipi ohver, siin nii mõnigi "algaja" tuntud chiptuning töökodade paska ümber teind.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Saabki jah, täiesti teadlik.Tauri_T kirjutas:Chippida saab väga edukalt ilma dpf eemaldamata ka.
Stage 1 saab ilma dpfi puutumata, minu 525d puhul siis +40kw / +100nm
Stage 2 koos dpfi eemaldamisega +55kw / +130nm
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Lolli ostja stsenaarium on see, et "soodsa" hinnaga saab chip-itud asjanduse - veel markantsem, kui varasemalt chip-itud, mida ajaloos hiljem teadlikult varjatakse.
See, kes chipimisest üle keskmise midagi teab, väldib igas asendis juba chipitud asjanduse "üles korjamist". Põhjusi on väga palju ja edasi loe "ridade vahelt".
Muide, miks ise endiselt tinutad seda teemat oma diisli üleelamistega? Kohe ütlesin, et pole vaja siia teemasse sellist teemalaiendust teha mingi täiesti erineva sõiduki kohta. Võta oma teema laiendus ise kokku või lase teemad lahku lüüa.
See, kes chipimisest üle keskmise midagi teab, väldib igas asendis juba chipitud asjanduse "üles korjamist". Põhjusi on väga palju ja edasi loe "ridade vahelt".
Muide, miks ise endiselt tinutad seda teemat oma diisli üleelamistega? Kohe ütlesin, et pole vaja siia teemasse sellist teemalaiendust teha mingi täiesti erineva sõiduki kohta. Võta oma teema laiendus ise kokku või lase teemad lahku lüüa.
h1ghryder kirjutas: Kellel seda maha vaja saada? Kui keegi selle auto järgmisena omale ostab siis on ta ilmsselgelt päri sellega, keegi ei osta chipitud autot et selleks chip eemaldada
Eks olegi tarbimine, suurem jõudlus, suurem kulu, kõik on ju remonditav.
Sul need niiöelda rondid ni hingel nagu oleks tegu mingi lapsepõlvetraumaga, vb oled ise ühe persekukkund chipi ohver, siin nii mõnigi "algaja" tuntud chiptuning töökodade paska ümber teind.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Oma diisli üleelamistega ? Kohati peaks jääma mulje et sa tead mida räägid, teisest küljest räägiks nagu mingi seniilsega.ttsys kirjutas:Lolli ostja stsenaarium on see, et "soodsa" hinnaga saab chip-itud asjanduse - veel markantsem, kui varasemalt chip-itud, mida ajaloos hiljem teadlikult varjatakse.
See, kes chipimisest üle keskmise midagi teab, väldib igas asendis juba chipitud asjanduse "üles korjamist". Põhjusi on väga palju ja edasi loe "ridade vahelt".
Muide, miks ise endiselt tinutad seda teemat oma diisli üleelamistega? Kohe ütlesin, et pole vaja siia teemasse sellist teemalaiendust teha mingi täiesti erineva sõiduki kohta. Võta oma teema laiendus ise kokku või lase teemad lahku lüüa.h1ghryder kirjutas: Kellel seda maha vaja saada? Kui keegi selle auto järgmisena omale ostab siis on ta ilmsselgelt päri sellega, keegi ei osta chipitud autot et selleks chip eemaldada
Eks olegi tarbimine, suurem jõudlus, suurem kulu, kõik on ju remonditav.
Sul need niiöelda rondid ni hingel nagu oleks tegu mingi lapsepõlvetraumaga, vb oled ise ühe persekukkund chipi ohver, siin nii mõnigi "algaja" tuntud chiptuning töökodade paska ümber teind.
Teema algne mõte ei pakkunud ju kellelegi huvi, ise sa seda arendasid siin, kui sulle miski ei sobi siis pole vaja spioonida siin üldse, lihtne.
Mul ei olegi sooja ega külma enam sellest teemast, puhas meelelahutus juba

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
kui jõudu taga ajad, siis nui nahhui üldse seda 525 oli vaja osta ja siis chippima hakata? Võtnud kohe 530 või 535. 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Veel hommikul kaeblesid, et mingi algne mõte ka oli. 
Tänaseni ei ole isiklikult chip-rondi otsa pidanud komistama ega midagi ära lööma.

Tänaseni ei ole isiklikult chip-rondi otsa pidanud komistama ega midagi ära lööma.
h1ghryder kirjutas: Mu DPFi teema ajas inimesed nii endast välja et teema algsest mõttest midagi järgi ei jäändki
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Need tsipitud ja torud tühjaks löödud autod minusilmis täielik rämps. Selliste autode omanikud ilmselt nooblis restoranis sõimavad ka peakokka ja trügivad ise kööki maitseaineid lisama!
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
See on selline nii ja naa suhtumine. DPF ei tee autole mitte midagi head, nagu ka EGR ja uuematel autodel start - stop süsteem, selles mõttes ta on lollus. Aga ta on tehtud, et meid ümbritsev keskkond oleks puhtam ja õhk, mida me hingame, oleks puhtam. Kaudselt mürgitamisega tegelevad need firmad küll aga samas nad ei peta inimesi selles suhtes, et autole endale on tõesti parem ilma nendeta.Jaakk kirjutas: Mind ei aja DPF-i eemaldamine endast välja, mind ajab närvi see kuidas järjepidevalt üritatakse inimesi veenda kui mõttetu on DPF, et õige mees peabki DPF-i eemaldama ja laskma chippida, sest see on EU poolt välja mõeldud lollus autode/traktorite/kombainide rikkumiseks ja kägistamiseks.
Ettevõtted kes selle arvelt rikastuvad tegelevad sulaselgelt inimeste petmise ja mürgitamisega.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Petmine on seegi, kui klientidele/ohvritele rääkida järjekindlusega, et DPF-i; EGR-i; adblued pole vaja ja nende eemaldamine ei sega ülevaatuse läbimist. Jah, täna on kahjuks meie TÜV punktid ikka veel äraostetavad aga nagu minu toodud lingil kirjas, siis UK-s peetakse diiselautosid juba maanteel kinni, et kontrollida vajalike komponentide olemasolu, rääkimata UK TÜV punktidest.
Rekade puhul ainuüksi adblue süsteemi disablemisest ma ei saa aru, mida nad sellega saavutavad? Kusihape maksab umbes 0.3 eur liiter ja kulub seda 10 000 km peale 1 liiter, veidi arutu ju?
Fakt on ju see, et ainuüksi Tallinnas sureb enneaegselt diisli tossu tagajärjel 300 inimest, kas see ei ole piisav argument miks töökorras autoga sõita ja argument, et need asjad on lollus ei päde?
Rekade puhul ainuüksi adblue süsteemi disablemisest ma ei saa aru, mida nad sellega saavutavad? Kusihape maksab umbes 0.3 eur liiter ja kulub seda 10 000 km peale 1 liiter, veidi arutu ju?
Fakt on ju see, et ainuüksi Tallinnas sureb enneaegselt diisli tossu tagajärjel 300 inimest, kas see ei ole piisav argument miks töökorras autoga sõita ja argument, et need asjad on lollus ei päde?
sigaelmar kirjutas:See on selline nii ja naa suhtumine. DPF ei tee autole mitte midagi head, nagu ka EGR ja uuematel autodel start - stop süsteem, selles mõttes ta on lollus. Aga ta on tehtud, et meid ümbritsev keskkond oleks puhtam ja õhk, mida me hingame, oleks puhtam. Kaudselt mürgitamisega tegelevad need firmad küll aga samas nad ei peta inimesi selles suhtes, et autole endale on tõesti parem ilma nendeta.Jaakk kirjutas: Mind ei aja DPF-i eemaldamine endast välja, mind ajab närvi see kuidas järjepidevalt üritatakse inimesi veenda kui mõttetu on DPF, et õige mees peabki DPF-i eemaldama ja laskma chippida, sest see on EU poolt välja mõeldud lollus autode/traktorite/kombainide rikkumiseks ja kägistamiseks.
Ettevõtted kes selle arvelt rikastuvad tegelevad sulaselgelt inimeste petmise ja mürgitamisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Jaakk kirjutas:Petmine on seegi, kui klientidele/ohvritele rääkida järjekindlusega, et DPF-i; EGR-i; adblued pole vaja ja nende eemaldamine ei sega ülevaatuse läbimist. Jah, täna on kahjuks meie TÜV punktid ikka veel äraostetavad aga nagu minu toodud lingil kirjas, siis UK-s peetakse diiselautosid juba maanteel kinni, et kontrollida vajalike komponentide olemasolu, rääkimata UK TÜV punktidest.
Rekade puhul ainuüksi adblue süsteemi disablemisest ma ei saa aru, mida nad sellega saavutavad? Kusihape maksab umbes 0.3 eur liiter ja kulub seda 10 000 km peale 1 liiter, veidi arutu ju?
Fakt on ju see, et ainuüksi Tallinnas sureb enneaegselt diisli tossu tagajärjel 300 inimest, kas see ei ole piisav argument miks töökorras autoga sõita ja argument, et need asjad on lollus ei päde?
Ülevaatuspunktis ei pea mitte kedagi selleks ära ostma et sealt ilma dpfita läbi saada.
sigaelmar kirjutas:See on selline nii ja naa suhtumine. DPF ei tee autole mitte midagi head, nagu ka EGR ja uuematel autodel start - stop süsteem, selles mõttes ta on lollus. Aga ta on tehtud, et meid ümbritsev keskkond oleks puhtam ja õhk, mida me hingame, oleks puhtam. Kaudselt mürgitamisega tegelevad need firmad küll aga samas nad ei peta inimesi selles suhtes, et autole endale on tõesti parem ilma nendeta.Jaakk kirjutas: Mind ei aja DPF-i eemaldamine endast välja, mind ajab närvi see kuidas järjepidevalt üritatakse inimesi veenda kui mõttetu on DPF, et õige mees peabki DPF-i eemaldama ja laskma chippida, sest see on EU poolt välja mõeldud lollus autode/traktorite/kombainide rikkumiseks ja kägistamiseks.
Ettevõtted kes selle arvelt rikastuvad tegelevad sulaselgelt inimeste petmise ja mürgitamisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Kaeblesidttsys kirjutas:Veel hommikul kaeblesid, et mingi algne mõte ka oli.
Tänaseni ei ole isiklikult chip-rondi otsa pidanud komistama ega midagi ära lööma.h1ghryder kirjutas: Mu DPFi teema ajas inimesed nii endast välja et teema algsest mõttest midagi järgi ei jäändki

Mainisin pigem aga kuna teema algne mõte väga kõneainet ei pakkunud võib praeguse teemaga jätkata ning nagu juba mõista andsin siis kui ei sobi miski, puhka jalga!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Puhkangi mõnuga jalga ja vaatan, mida sa siia juurde genereerid.



h1ghryder kirjutas: Mul ei olegi sooja ega külma enam sellest teemast, puhas meelelahutus juba
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Oled ikka kindel(?) Kutsu Jaakk või keegi teine teravam pliiats sinna kaasa ja vaatame kuidas operatsioon sujub ning millega lõppeb.

h1ghryder kirjutas: Ülevaatuspunktis ei pea mitte kedagi selleks ära ostma et sealt ilma dpfita läbi saada.
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
+1.Indrek523 kirjutas:Need tsipitud ja torud tühjaks löödud autod minusilmis täielik rämps.
Ning tänapäeval õnneks hakatakse juba ka dpf olemasolu üv punktis vaikselt kontrollima.
..
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Päris nii ei ole. Maksab ta natuke rohkem siiski, 0,6-0,7 eur liiter ja võtab ta seda u. 25 L per 1000 km. Siin muidugi oleneb mis koormusel sõita....tühjalt või koormaga, mägedes jne. Aga see on huinjaa, pigem disabletakse seda süsteemi rohkem seepärast, et ta ei ole eriti töökindel ja remont on suhteliselt kallis.Jaakk kirjutas: Rekade puhul ainuüksi adblue süsteemi disablemisest ma ei saa aru, mida nad sellega saavutavad? Kusihape maksab umbes 0.3 eur liiter ja kulub seda 10 000 km peale 1 liiter, veidi arutu ju?
Fakt on ju see, et ainuüksi Tallinnas sureb enneaegselt diisli tossu tagajärjel 300 inimest, kas see ei ole piisav argument miks töökorras autoga sõita ja argument, et need asjad on lollus ei päde?
Puukallistajate rõõmuks muide võin öelda, et see aeg hakkab mööda saama kuna näiteks Norras ja Rootsis kontrollitakse vahel teedel just selle sama adblue süsteemi korrasolekut ning trahv seadmega manipuleerimise eest on küllaltki krõbe. Mitte väga ammu jäi Eesti reg nr. auto Norras selle nn. adblue killeriga vahele ja pead just ei silitatud. Lisaks loomulikult edasine keeld liikluses osaleda kuni masin korras pole. Seega võib siis trahvile otsa kirjutada veel puksiiri remondikohta plus remondi arve.
Viimati muutis paradiisivares, 02.03.2019 16:14 02, muudetud 1 kord kokku.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Sõiduauto ja pakibussi puhul võtab ikka olematult vähe adblued, rekka puhul siis ilmselgelt on rohkem vaja Nox-e siduda. Bmw 520d F10 puhul 12 liitrise paagi sõidab tühjaks 15-20k kmga ehk olematu kulu.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Samad sõnad sulle, tundub et ikkagi oleme ühel lainelttsys kirjutas:Puhkangi mõnuga jalga ja vaatan, mida sa siia juurde genereerid.![]()
![]()
h1ghryder kirjutas: Mul ei olegi sooja ega külma enam sellest teemast, puhas meelelahutus juba

-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
- Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
- Asukoht: Loksa / Tallinn
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
Milleks mul seda vaja, fakt on see et hetkeseisuga ei ole dpfita ülevaatuse läbimine ilmselt kuskil probleem, ning pole vaja kellelegi maksta, süüdistada saate ainult meie kalleid seaduseid või ülevaatusmehi aga nii lihtsalt on.ttsys kirjutas:Oled ikka kindel(?) Kutsu Jaakk või keegi teine teravam pliiats sinna kaasa ja vaatame kuidas operatsioon sujub ning millega lõppeb.
h1ghryder kirjutas: Ülevaatuspunktis ei pea mitte kedagi selleks ära ostma et sealt ilma dpfita läbi saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?
See ei ole nii lõdva juba täna ja Riigikogu XIV koosseisule on lugemiseks valmis uus liiklusseaduse eelnõu, mis seal olevate ettepanekute ehk uue seaduse kohaselt annab manipuleeritud sõiduki omanikule 30 päeva aega auto korda teha või läheb registrist kustutamisele. Teatavasti kustutatud sõidukit ei tohi liikluses kasutada, isegi mitte korraks. Ülevaatustel kaamerad salvestavad ja kloun-ülevaatajad lihtsalt ei tea veel, et nende karjäär selles valdkonnas on tõendite kogumise faasis ehk protseduurilisel pettuse läbiviimise tõestusfaasis. Andmeid kogutakse teatavasti pikalt ja põhjalikult, et pettuse korraldamise muster korralikult välja joonistuks. Suusatajate dopingu jälitamine kestis aastaid ja analoogselt käivad kõik andmete kogumised süüdistuse esitamise jaoks. Lõpeb ehk ära see diislite surnuaia riigi maine - kõik roikad pressi alla või kuhugi ekspordiks, kus haisemine ja tossutamine tolereeritud. Mõeldamatu on, et lastakse asjal nii kaugele areneda, et Euro6 sõidukitelt asju hakatakse eemaldama. Loomulikult on vaja seda ennetada, et inimestele mingit haiget ootust nakatada, et see ongi tähtajatult ok, kui auto vanaks saab siis ei peagi keskkonnanormidele vastama.