Tere
Olen pikemat aega silma peal hoidnud e92 mudelil Eesti turul. Soov on leida 325 bensiin, 6 silindriline, tagaveoline ja manuaalkastiga auto.
Kas keegi teab, et tema tuttaval-tuttaval on selline või eestis sellist kombinatsiooni ei maksa auto24 ootama jääda ja tuleb mujalt tuua?
Kõike paremat
Olari
e92 325
Re: e92 325
Miks mitte 330i? R6 mootoritest üks ägedamatest (v.a M-id)
Re: e92 325
No siis kohe 335i juba
Eestis bensukaid eriti ei saa, võta diisel

Eestis bensukaid eriti ei saa, võta diisel

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
Re: e92 325
Pigem 335i jah kui 325 või 330. Täiesti teine pärusmaa, auto käib lõpuks edasi ka ja teeb häält juba originaalis. Väga lihtne ka tuunida, telefoniga erinevad softid saadaval 225kwst pea 300kw jne
Re: e92 325
Diisli välistan hääle, eelarvamuse ja pöörete vahemiku pärast. Streetracer ei ole, aga vahest meeldib vajutada. Meeldib kui mootor on pöördes ja see väljenduks ka hääles.
Turbokat ei soovi kulude ja võimalikke lisaprobleemide tõttu.
Turbokat ei soovi kulude ja võimalikke lisaprobleemide tõttu.
Re: e92 325
Pealegi kui need kõik on R6 mootorid, siis ilmselt on küttekulu ka kõikidel umbes sama.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e92 325
325i ja 330i on kahte varianti, kaudpritse ja otsepritse. Enamus on nad otsepritsega. Kui valid otsepritse mootoriga E92, siis sind ootavad täpselt samad probleemid ees, mida n54 335i. Vanose solenoidid, kõrgsurvepump, pihustid, mis hakkavad lekkima, süütepoolid mis vahele jätavad jne.
Kui leiad 335i millel turbod tehtud või väike läbisõit, siis pole reaalselt mitte mingit vahet nendel kahel mootoril peale sõidunaudingu.