BMW E91 330d 2006 ostuabi
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 09.10.2014 16:09 12
- Peamine sõiduk: E91 330D
BMW E91 330d 2006 ostuabi
Kas keegi oskab sellise mudeli kohta, mis on sellised tüüp vead ja kuidas see meie tingimustes võiks toimida.
Auto on Saksamaalt
Läbisõit on ~200 000
Automaat
Universaal
Diisel
170KW
Olen uurinud et sellel autol tüüpvigadeks on
* Kliimaseade sureb mingi ajajooksul maha
* Veepump pidi mingi aja jooksul saba andma
* Süüteküünlad pidavat suht kiirelt maha surema
Auto on Saksamaalt
Läbisõit on ~200 000
Automaat
Universaal
Diisel
170KW
Olen uurinud et sellel autol tüüpvigadeks on
* Kliimaseade sureb mingi ajajooksul maha
* Veepump pidi mingi aja jooksul saba andma
* Süüteküünlad pidavat suht kiirelt maha surema
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Sakslane sõidab aastas diiselautoga 40-60 tuhat kindlasti, arvuta reaalne läbisõit ise.
Kuulen klimaseadme veast esimest korda.
Kõikidel autodel annab veepump mingi aeg saba, see on kõige väiksem mure selle mootori juures.
Diislil on eelsüüteküünlad ja neid peab aeg ajalt vahetama nagu igal diislil. Küünalde plokk on asi, mis ka nendel läbi läheb ja see on nüüd üks asi mida saab nimetada selle auto konkreetseks tüüpveaks.
Kuulen klimaseadme veast esimest korda.
Kõikidel autodel annab veepump mingi aeg saba, see on kõige väiksem mure selle mootori juures.
Diislil on eelsüüteküünlad ja neid peab aeg ajalt vahetama nagu igal diislil. Küünalde plokk on asi, mis ka nendel läbi läheb ja see on nüüd üks asi mida saab nimetada selle auto konkreetseks tüüpveaks.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 09.10.2014 16:09 12
- Peamine sõiduk: E91 330D
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Kas on mingit otsest "kvaliteedi" põhjust, miks eelistada uuema aastakäigu mudelit kui 2006.
Sain sellist tagasisidet, et see olevat 2006 aasta mudel pidi veel olema ülemineku perioodi mudel ja elektriprobleemid pidid olema suhteliselt levinud.
Sain sellist tagasisidet, et see olevat 2006 aasta mudel pidi veel olema ülemineku perioodi mudel ja elektriprobleemid pidid olema suhteliselt levinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
12 aastat vanal sakslasel võib juba pudeneda kõik mis annab. Pudenevad juba paari kolme aasta pealt ja alla 100k ls.
Kui oled arvestanud et remondile läheb raha ja aega(asendusautot vaja) siis anna minna.
Kui oled arvestanud et remondile läheb raha ja aega(asendusautot vaja) siis anna minna.
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
E9x hakati tootma 2004, 2008 tuli juba facelift. Kui tahad väikest kvaliteedihüpet siis võta juba facelift uue, N57 mootoriga.
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Väikese kvaliteedihüppe all sa pead siis sarkasmiga silmas, et N57 tulekuga algasid kulukad ketiprobleemid?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Mootor ei koosne ainult ketist. Probleeme võib tekkida seinast seina nende autodega - näiteks on minu isendil kord vahetatud käigukast, mis pole teps mitte soodsam remont. Seepärast ma arvan, et N57 ostmata jätta võimaliku ketimure pärast on üsna nõrk argument.
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
M57 puhul ma pole seda märganud aga M47 puhul küll päris paljud toovad selle müügikuulutuses välja, et tegemist on veel vana hea mootoriga.
OK, seda me teame mis on N57'l nõrgem kui M57'l aga mis on N57 siis need tugevamad küljed võrreldes M57'ga?
OK, seda me teame mis on N57'l nõrgem kui M57'l aga mis on N57 siis need tugevamad küljed võrreldes M57'ga?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Endale tõin möödunud aasta novembris Saksamaalt 2006a E90, 3.0d 170kw. Läbisõiduks oli 314000km millele mina olen juurde lisanud ca 22000km. Pisiprobleemid olid, mida müüja (platsi auto) meili ja telefoni teel edasi ei andnud, kuid õnneks oli varasemalt juba hind nii palju soodsamaks räägitud, et ära ma ta tõin.
Sinu mainitud nimekirjast olen välja vahetama pidanud peale esimesi külmasid vaid eelsüüteküünlad ja ploki.
Sinu mainitud nimekirjast olen välja vahetama pidanud peale esimesi külmasid vaid eelsüüteküünlad ja ploki.
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Töötab vaiksemalt, ökonoomsem, väänet on palju rohkem ja vähem lagi.sigaelmar kirjutas:M57 puhul ma pole seda märganud aga M47 puhul küll päris paljud toovad selle müügikuulutuses välja, et tegemist on veel vana hea mootoriga.
OK, seda me teame mis on N57'l nõrgem kui M57'l aga mis on N57 siis need tugevamad küljed võrreldes M57'ga?
Olen kuulnud, et ketiprobleem pidi valdavalt n47 teema olema ja n57 seda nii tihti ei esine, kuid välja venivad ikka pika peale jne.
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Juss1 rääkis kvaliteedi hüppest. Seda ma usun, et omadused paremad on 

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Miks uutest autodest kvaliteedi hüpet ootate?
Need on loodud kestma esimese liisingu ja kõik
Need on loodud kestma esimese liisingu ja kõik
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Pidasin kvaliteedihüppe all silmas jah tehnoloogilisi edasiminekuid ja neid tulenevaid paremaid sõiduomadusi. Sellega kaasneb aga ka vajadus neid mootoreid veidi suurema tähelepanuga jälgida, kasutada pead ja vajadusel rahakotti (ilma koonerdamata). Virin uute mootorite üle kipub tulema neilt kes seda ei oska või ei suuda.sigaelmar kirjutas:Juss1 rääkis kvaliteedi hüppest. Seda ma usun, et omadused paremad on
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Siin hästi näha n57 ketti, millel 310k km läbisõitu. Töö maksumus on tegija sõnul sama, jupid ka samasse auku nagu n47’l.
Aga ma ise võtaks siiski n47, puhtalt kütusekulu erinevuse pärast.
https://youtu.be/sPMVgeVlysE" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga ma ise võtaks siiski n47, puhtalt kütusekulu erinevuse pärast.

https://youtu.be/sPMVgeVlysE" onclick="window.open(this.href);return false;
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Keegi rääkis siin foorumis, et kui ketijamad välja arvata, siis muude vigade poolest on N47 isegi parem kui N57. On see nii?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi
Parem?! Võrdled 2 proletariaati ja mõtled, et 1 on teisest parem. Kas kaevur on parem kui ettekandja või vastupidi hoopis?
Esimene jaksab korraga rohkem, aga võtab ka rohkem ruumi ning väljaheide ka jämedam. Teine sibab kiiremini ja profiilis pildile oskab ka saledama peteka moodustada ning voodis võtab vähem ruumi jne.
Päeva lõpuks ikka ja ikkagi 2 tõutruud proletariaati koos oma rõõmude ja muredega.

