Kas keegi on käinud vaatamas ja oskab miskit rääkida selle auto kohta: http://www.auto24.ee/used/1603458" onclick="window.open(this.href);return false; ??
Igasugune info teretulnud!
BMW 750i, 004 TKC
Re: BMW 750i, 004 TKC
Arvesta, et sellist autot on pea et võimatu hiljem maha müüakaur211 kirjutas:Kas keegi on käinud vaatamas ja oskab miskit rääkida selle auto kohta: http://www.auto24.ee/used/1603458" onclick="window.open(this.href);return false; ??
Igasugune info teretulnud!

Küll aga tegu on väga mugava ja mõnusa ja võrdlemisi vastupidava masinaga (kui õigesti ümber käia).
Samuti suhteliselt ökonoomne arvestades mootorimahtu ja võimsust (võrreldes näiteks sama ajastu S klassi ja A8'ga).
Kui ma ei eksi, siis see sama auto oli müügis ka siis, kui enda 750'i suve alguses müüsin.
See ei pruugi tähendada, et tegu on romuga.
Suurimaks murekohaks nivoo amordid (kui need on säilitatud). Süsteem ei pruugi toimida korrektselt, lekked, amordi purunemised. Samuti meie kliimas rooste. V12 mootori puhul küünlad/küülajuhtmed, mida on palju ja mis maksavad kena kopiga kui vajavad vahetust. Arvesta et õli võtab see mootor samuti palju - hooldused pole soodsad. Roolivõimu lekked, servotronicu klapi ummistused (raske rool) jnejne. Nõrk tagadiffer ja k.kast (väände suhtes), kummipõletamiseks see auto ei sobi (ja oleks ka kohatu).
Tüüpvigu on veel aga eks igal vanal autol ongi mõni puudus.
Re: BMW 750i, 004 TKC
Kummipõletamiseks ei olegi plaan 7. seeriat osta, kui tahaks kummi põletada siis võtaks mingi kohviks aetud mootoriga 5. või 3. seeria. Kuna Läbisõidud väikse autoga suured ei ole siis tahaksgi just mõnusalt mugavuses neid väheseid kilomeetreid veereda. Seega oleks auto samal ajal ka kerge hobi. Ning ma arvan, et tava vedrustus oleks plaan paigaldada kui seda ei ole tehtud, sest nivoo ei ole just kõige töökindlam, sõidumugavusest ilmselt ei kaotaks ka palju! Ning kas kõikidele 750i -dele paigaldati baasvarustuses nivoo amorte? Suured tänud info eest, nüüd oskan rohkematele asjadele tähelepanu pöörata.
Re: BMW 750i, 004 TKC
Sellel autol on nivood asentatud tava amortidega.kaur211 kirjutas:Kummipõletamiseks ei olegi plaan 7. seeriat osta, kui tahaks kummi põletada siis võtaks mingi kohviks aetud mootoriga 5. või 3. seeria. Kuna Läbisõidud väikse autoga suured ei ole siis tahaksgi just mõnusalt mugavuses neid väheseid kilomeetreid veereda. Seega oleks auto samal ajal ka kerge hobi. Ning ma arvan, et tava vedrustus oleks plaan paigaldada kui seda ei ole tehtud, sest nivoo ei ole just kõige töökindlam, sõidumugavusest ilmselt ei kaotaks ka palju! Ning kas kõikidele 750i -dele paigaldati baasvarustuses nivoo amorte? Suured tänud info eest, nüüd oskan rohkematele asjadele tähelepanu pöörata.
Veermik tundus väga tihe olevat.
Mootor ja kast toimetasid ka väga ilusti.
BMW 320ci e36, BMW 525e e28, BMW 740ia 93a, BMW 525i M-Tech 91a, BMW 523it E39 97a, BMW 740i e32 92a, BMW e34 525i 91a, MB W140 SL320 91a, BMW e34 525TDS 93a, BMW e30 325 touring 89a, BMW e34 525TDS M-TECH 93a
Re: BMW 750i, 004 TKC
Selle teema võib lukustada!! 
