Hea näide kerimata kilometraasist
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Hea näide kerimata kilometraasist
Pole küll BMW, kuid hea näide siiski palju diisel autodega esimeste aastate jooksul sõidetakse.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=943202
nüüdseks on kuulutuses teine auto (20.11.2011), ju siis müüdi ära.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=943202
nüüdseks on kuulutuses teine auto (20.11.2011), ju siis müüdi ära.
Viimati muutis raunoh, 20.11.2011 10:35 31, muudetud 1 kord kokku.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
BMW: 2008a või uuem, sn: 200.000+ km.
Kliki siia
Kliki siia
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Postitasin kunagi ühe 335d kupee aastat 2008. ls oli ca 350 000. Nägi välja väga korralik. Paras ette anda "nahafriikidele" kes ütlevad salongi ja rooli põhjal täpse läbisõidu...
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Näidena võin tuua isa BMW 528i e39 1996a. Kasutab tööautona, läbisõit 411 000, tehasesidur all veel isegi, pehme, aga ei libise midagi. Mootoril õlikulu ca 2L 10 000km peale. 350 000km peal v ahetas pumba ja vändaandurit. 390 000 peal vahetas tehase roolilatt. Nii et ala 200 000km läbisõiduga autod üle 10a. on suht haruldus. 

F31 320d M Performance
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
vaadates turgu, siis väga haruldus ei oleSlava_323 kirjutas:Näidena võin tuua isa BMW 528i e39 1996a. Kasutab tööautona, läbisõit 411 000, tehasesidur all veel isegi, pehme, aga ei libise midagi. Mootoril õlikulu ca 2L 10 000km peale. 350 000km peal v ahetas pumba ja vändaandurit. 390 000 peal vahetas tehase roolilatt. Nii et ala 200 000km läbisõiduga autod üle 10a. on suht haruldus.


Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Kunagi ammu, hulga aastaid tagasi, panin üles sõbra palvel automüügi kuulutuse. Autoks oli Audi 100 92 või 93 aasta. Läbisõiduks oli üle 450 000 spidoka peal. Arvatavasti kerimata. Paar tegelast helistasid ja auto oligi müüdud.
Niiet aus läbisõit müüb teinekord kiiremini ja kindlamini, kui keritud ja ''kirikuõpetaja'' auto.
Uurige Soome ja Rootsi automüügiportaale, seal on läbisõidud enamuses suht reaalsed ja kerimata. Aus rahvas.
Enda autol on ~240 000 peal ja kindlasti keritud. Usun, et reaalne läbisõit on kuskil 500K. Aga auto töötab ja sõidab ilusti
Niiet aus läbisõit müüb teinekord kiiremini ja kindlamini, kui keritud ja ''kirikuõpetaja'' auto.
Uurige Soome ja Rootsi automüügiportaale, seal on läbisõidud enamuses suht reaalsed ja kerimata. Aus rahvas.
Enda autol on ~240 000 peal ja kindlasti keritud. Usun, et reaalne läbisõit on kuskil 500K. Aga auto töötab ja sõidab ilusti

Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Ja siis, kui müüd 180-200tkm sõitnud 10-12a vana autot inimesed irvitavad näkku.ramman kirjutas:Kunagi ammu, hulga aastaid tagasi, panin üles sõbra palvel automüügi kuulutuse. Autoks oli Audi 100 92 või 93 aasta. Läbisõiduks oli üle 450 000 spidoka peal. Arvatavasti kerimata. Paar tegelast helistasid ja auto oligi müüdud.
Niiet aus läbisõit müüb teinekord kiiremini ja kindlamini, kui keritud ja ''kirikuõpetaja'' auto.
Uurige Soome ja Rootsi automüügiportaale, seal on läbisõidud enamuses suht reaalsed ja kerimata. Aus rahvas.
Enda autol on ~240 000 peal ja kindlasti keritud. Usun, et reaalne läbisõit on kuskil 500K. Aga auto töötab ja sõidab ilusti
Kui müüd 200tkm sõitnud 3 a vana autot inimesed irvitavad näkku.
Ja müües 350tkm sõitnud autot, peab ta maksma 50% keritud autost, sest muidu keegi ei vaata ka mitte

Kusjuures kumbagi varianti keegi vaatama ei viitsi tulla, sest niikuinii on keritud. See, milline on Eesti autoostjate suhtumine on täiesti uskumatu.
Aga need tüübid, kes müüvad autot/sid eraisikuna ja ajavad lolli ila, et oi ostsin ja auto ei sobi, sest on liiga väike/suur jätavad ju niiiiiiii usaldusväärse mulje, et nende käest võib julgelt 150tkm sõitnud auto osta, ega nemad ju ei peta

Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Eks mõlemal osapoolel (nii müüja kui ka ostja) on koguaeg selline tunne et üks üritab teisele ikka mingi väikse tünga teha
Kõige kindlam on üldse mitte autot osta ja sõita ühistranspordiga

Kõige kindlam on üldse mitte autot osta ja sõita ühistranspordiga

GS
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Kõik see kerimise teema on päris haige. Automüüjad kinnisilmi süüdistavad autoostjaid selles, miks nad peavad spidomeetrite näite korrigeerima. Hea vabandus ju, muidu autosid ei osteta. Seega see uskumatu suhtumine on ka müüjate poole peal - ega ostja ei keri/ei vassi/ei võltsi dokumente.
Ise ostsin just hiljuti ajutiseks liikuriks 2000a auto, mille sn 276tuh. 1 omanik, 100% esinduse ajalugu - kontrollitud. Ükski närv ei tõmmelnud selle näidu peale. Reeglina on sellise aastakäigu läbisõidud legendaarsed 150-180tuh
A.
Ise ostsin just hiljuti ajutiseks liikuriks 2000a auto, mille sn 276tuh. 1 omanik, 100% esinduse ajalugu - kontrollitud. Ükski närv ei tõmmelnud selle näidu peale. Reeglina on sellise aastakäigu läbisõidud legendaarsed 150-180tuh

A.
E85 Z4 3.0si
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Keegi võiks meil ka seadust vähe muuta nagu Soomes...Seal enne arvele võtmist kui õieti mäletan kontrollitakse näitu ja kui miskit valesti,saad trahvi 

- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Sest see odoka näit on ebareaalne ju. Muidugi ostavad mõned auto asemel läbisõitu..kiireaudi kirjutas:Ja siis, kui müüd 180-200tkm sõitnud 10-12a vana autot inimesed irvitavad näkku.
See on (eriti Saksa diislite puhul) täiesti reaalne näit ju. Silm ka ei pilguks kui tahaks uuemat diislit soetada - näit näiduks. Inimesed on hetke turuolukorra tõttu lihtsalt õigetest näitudest täielikult võõrutatud.kiireaudi kirjutas:Kui müüd 200tkm sõitnud 3 a vana autot inimesed irvitavad näkku.
Võib-olla kui kõik müüjad nt Kadaka autoturul hakkaksid näiteks 1. jaanuarist ainult kerimata pille tooma ja neid ka kohapeal mitte kerima, siis aasta teiseks pooleks oleksid autoostjad juba harjunud ja ei otsiks enam E300 Mersut, aastast 1992, läbisõiduga 130k km.kiireaudi kirjutas:Ja müües 350tkm sõitnud autot, peab ta maksma 50% keritud autost, sest muidu keegi ei vaata ka mitte
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
wutang37 kirjutas:Keegi võiks meil ka seadust vähe muuta nagu Soomes...Seal enne arvele võtmist kui õieti mäletan kontrollitakse näitu ja kui miskit valesti,saad trahvi

+372 5 100 607
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Tuttavale pakuti just hiljuti 2008a. VW Touaregi...otse Saksast, LS 240 tuh. 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Hea näide tüüpilisest Eesti autoostja arvamusest: Kõik inimesed üle Eesti ja Euroopa sõidavad iga aasta minimaalselt 30tkm ja normaalselt 50tkm.
Kõigepealt Eesti autode kohta.
Millest selline arvamus tekkinud on? Kui oma tutvuskonda vaadata siis suurim läbisõit on natuke üle 25tkm aastas ning väikseim 8tkm aastas.
Hiljuti juhtusin trennis kuulma meeste arutelu, kus räägiti samuti läbisõitudest. Esimene mees ütles läbisõiduks ca 20tkm ja teine 30tkm kuid lisas juurde, et selline läbisõit on saavutatud sisuliselt üle nädala Riias ja Vilniuses käimisega.
Paaris ettevõttes, kus ma töötanud olen käivad kõik arved minujuurest läbi. Sealhulgas on ka auto hoolduse arved. Sportlikust huvist olen jälginud kui suured on autode keskmised läbisõidud. Selleks numbriks on 95% juhtumitest siiski 15-17tkm.
Endalgi tiksub ca 17-18tkm aasta peale. Kuigi soojematel kuudel sai iga vähegi tuulisema ilmaga Tallinnast, kas Laulasmaale või Salmistusse sõidetud. Lisaks muud suvised ringreisid. Naisel tiksub aastas aga ainult 12tkm kanti, kuna enamasti toimuvad linnast väljasõidud minu autoga.
Järeldus: Suured läbisõidud Eesti oludes on pigem erand kui reegel.
Kui vaadata Euroopasse, siis nt mobile.de lehekülge lahti lüües on kindlasti saadaval ka väikeste läbisõitudega autosid, eriti veel väikeautode klassis. Nende hinnad on aga Eesti turul olevatega võrdsed või pigem isegi kõrgemad. Siit lähtubki väike loogika, et autoärikas mingit võitu ka saaks peab ta tooma suurema läbisõiduga auto, nagu eelkõneleja kirjutas siis nt 2008a Touareg mis on sõitnud 240tkm. Siit edasi aga jätkatakse mõtlemist, et järelikult sõidavad kõik sealmaal nii palju, mis aga kindlasti ei vasta tõele. Kõige lihtsam näide: Kes meist ei oleks Saksamaal ühistransporti kasutades mõelnud, et oleks meilgi Eestis see nii kiire ja tõhus?
Sel puhul eelistan ise kindla(kontrollitava) ajalooga autosid mille näit on väike ja kui ei ole raha sellise jaoks vaatan järelikult liiga kallist sõidukit. Teise võimalusena aksepteeriks varianti, kus minu kriteeriumitele vastav hea auto on teinud avarii aga elutähtsad komponendid vigastusteta(kere sirge). Mõne detaili väljavahetamine nii nagu seda tegelikult teha tuleb ei muuda autot minusilmis ühegi nurga alt halvemaks(kui kellegi meelest muudab siis kuulaks huviga põhjendusi, miks see nii on)
Kõigepealt Eesti autode kohta.
Millest selline arvamus tekkinud on? Kui oma tutvuskonda vaadata siis suurim läbisõit on natuke üle 25tkm aastas ning väikseim 8tkm aastas.
Hiljuti juhtusin trennis kuulma meeste arutelu, kus räägiti samuti läbisõitudest. Esimene mees ütles läbisõiduks ca 20tkm ja teine 30tkm kuid lisas juurde, et selline läbisõit on saavutatud sisuliselt üle nädala Riias ja Vilniuses käimisega.
Paaris ettevõttes, kus ma töötanud olen käivad kõik arved minujuurest läbi. Sealhulgas on ka auto hoolduse arved. Sportlikust huvist olen jälginud kui suured on autode keskmised läbisõidud. Selleks numbriks on 95% juhtumitest siiski 15-17tkm.
Endalgi tiksub ca 17-18tkm aasta peale. Kuigi soojematel kuudel sai iga vähegi tuulisema ilmaga Tallinnast, kas Laulasmaale või Salmistusse sõidetud. Lisaks muud suvised ringreisid. Naisel tiksub aastas aga ainult 12tkm kanti, kuna enamasti toimuvad linnast väljasõidud minu autoga.
Järeldus: Suured läbisõidud Eesti oludes on pigem erand kui reegel.
Kui vaadata Euroopasse, siis nt mobile.de lehekülge lahti lüües on kindlasti saadaval ka väikeste läbisõitudega autosid, eriti veel väikeautode klassis. Nende hinnad on aga Eesti turul olevatega võrdsed või pigem isegi kõrgemad. Siit lähtubki väike loogika, et autoärikas mingit võitu ka saaks peab ta tooma suurema läbisõiduga auto, nagu eelkõneleja kirjutas siis nt 2008a Touareg mis on sõitnud 240tkm. Siit edasi aga jätkatakse mõtlemist, et järelikult sõidavad kõik sealmaal nii palju, mis aga kindlasti ei vasta tõele. Kõige lihtsam näide: Kes meist ei oleks Saksamaal ühistransporti kasutades mõelnud, et oleks meilgi Eestis see nii kiire ja tõhus?
Sel puhul eelistan ise kindla(kontrollitava) ajalooga autosid mille näit on väike ja kui ei ole raha sellise jaoks vaatan järelikult liiga kallist sõidukit. Teise võimalusena aksepteeriks varianti, kus minu kriteeriumitele vastav hea auto on teinud avarii aga elutähtsad komponendid vigastusteta(kere sirge). Mõne detaili väljavahetamine nii nagu seda tegelikult teha tuleb ei muuda autot minusilmis ühegi nurga alt halvemaks(kui kellegi meelest muudab siis kuulaks huviga põhjendusi, miks see nii on)
F11
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
samas praegu teevad sommid mingit sellist skeemi:wutang37 kirjutas:Keegi võiks meil ka seadust vähe muuta nagu Soomes...Seal enne arvele võtmist kui õieti mäletan kontrollitakse näitu ja kui miskit valesti,saad trahvi
tuuakse nt. saksast auto ja enne soome viimist keritakse nt. eestis läbisõitu hoopis juurde, sest nii pidi arvelevõtt soodsam tulema(ju siis suurema läbisõiduga auto pealt tuleb vähem verot maksta). hiljem keritakse jälle vana näit ette.
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
minu aastane sõit tuli üldse 8000 ja ainult tallinna linn(Kaks linna välist sõitu ka mis olid kokku umbes 450km).sõidud enamjaolt tööl ja poes käimine.
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
mytology: Siit edasi aga jätkatakse mõtlemist, et järelikult sõidavad kõik sealmaal nii palju, mis aga kindlasti ei vasta tõele.
Sellega nõustun täielikult. Reeglina sõidavad aastas 30k ja rohkem seal diiselmootoriga keskklassi ja suuremad autod+kaubikud(minu arvamus ja turu pakkumised). Seda reguleerib diisli ja auto maks(nendes riikides kus see on), sest inimesel kes sõidab alla 10k aastas pole sellistes riikides mõtet diislit pidada.
Sellega nõustun täielikult. Reeglina sõidavad aastas 30k ja rohkem seal diiselmootoriga keskklassi ja suuremad autod+kaubikud(minu arvamus ja turu pakkumised). Seda reguleerib diisli ja auto maks(nendes riikides kus see on), sest inimesel kes sõidab alla 10k aastas pole sellistes riikides mõtet diislit pidada.
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
algses postituses on praegu mingi bemm ja mitte eriti soliidse läbisõiduga
enda viimase aja favoriit on 2010a peresedaan ja 120 tkm.
enda viimase aja favoriit on 2010a peresedaan ja 120 tkm.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Tahtsin juba enne seda näidet tuua aga teema natuke vastupidine, praegu väiksest läbisõidust juba juttu olnud ja mis siis ikka. Loodan, et kasutaja ise ei pahanda!

Selgituseks siis :grupijuht kirjutas:Hei,
Võtsin tule lahti ja selgus, et tuli näitab liiga alla kuna reguleerilmis varras on katki.Reflektorid on seest nagu otse kombinaadist:)
Eks seda oli ka arvata kuna autol ls vaid 116000km.
Kena sügist.
Aga hea kui mõni veel loodabv6ss kirjutas:99. aasta E39 ja 116 000? Edu!

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Miks ostetakse diisel?
Et suurte läbisõitude juures oleks lõplikud kulud väiksemad.
Tööautoga lasen kuskil 80-100 000 aastas, isiklik auto saab umbes 30 000 iga aasta juurde. Kui sõitmist oleks alla 10 000 aastas, siis ainult Camaroga vist sõidaksgi.
Mul on palju kolleege Saksas. Ostetake auto tavaliselt 3-5 aastaks ja selle ajaga on keskmiselt läbisõit 350-500 000. Saksas on diisel auto kallim + diislimaks ka lisaks. Rehkendage siis ise, mis aja ja kilometraazi juures diiselauto ennast ära tasub. Bensiinimootoriga autodel on läbisõidud natuke väiksemad, aga mitte oluliselt. Väikeautodel (loe: ratastega kartulikast), mis enamus ajast linnas veedavad, on läbisõidud väiksemad. Keskklassi ja suured autod veedavad suure osa ajast kiirteedel.
Ja lõppudelõpuks ei ole Helmut nii rikas ka, et täiesti korras ja olematu läbisõiduga auto kogu aeg uue vastu välja vahetada. Pealegi, kui ta seda ka teeb, siis on kohe teine sakslane ise jaol ja ostab sellise auto ära. Eestlastest automüüjad ei teeni ju kallilt ostetud ja reaalselt vähe sõitnud auto pealt midagi. Siis tuuaksegi enam-vähem välimusega autod ja siin tehaks vahel värviparandusi, mõnikord otsitakse romulast värskemaid ja vahetatakse ka kulunud sisudetaile välja ja keritakse standardsed 150-180 000 peale (sõltumata aastaarvust) ja kui pole Saksast võltsitud hooldusraamatut kaasas, siis tehakse see koha peal valmis. Ja tulebki üks eestlasest läbisõiduostja ja nuumab jälle sama skeemi uuesti teostamist.
Et suurte läbisõitude juures oleks lõplikud kulud väiksemad.
Tööautoga lasen kuskil 80-100 000 aastas, isiklik auto saab umbes 30 000 iga aasta juurde. Kui sõitmist oleks alla 10 000 aastas, siis ainult Camaroga vist sõidaksgi.
Mul on palju kolleege Saksas. Ostetake auto tavaliselt 3-5 aastaks ja selle ajaga on keskmiselt läbisõit 350-500 000. Saksas on diisel auto kallim + diislimaks ka lisaks. Rehkendage siis ise, mis aja ja kilometraazi juures diiselauto ennast ära tasub. Bensiinimootoriga autodel on läbisõidud natuke väiksemad, aga mitte oluliselt. Väikeautodel (loe: ratastega kartulikast), mis enamus ajast linnas veedavad, on läbisõidud väiksemad. Keskklassi ja suured autod veedavad suure osa ajast kiirteedel.
Ja lõppudelõpuks ei ole Helmut nii rikas ka, et täiesti korras ja olematu läbisõiduga auto kogu aeg uue vastu välja vahetada. Pealegi, kui ta seda ka teeb, siis on kohe teine sakslane ise jaol ja ostab sellise auto ära. Eestlastest automüüjad ei teeni ju kallilt ostetud ja reaalselt vähe sõitnud auto pealt midagi. Siis tuuaksegi enam-vähem välimusega autod ja siin tehaks vahel värviparandusi, mõnikord otsitakse romulast värskemaid ja vahetatakse ka kulunud sisudetaile välja ja keritakse standardsed 150-180 000 peale (sõltumata aastaarvust) ja kui pole Saksast võltsitud hooldusraamatut kaasas, siis tehakse see koha peal valmis. Ja tulebki üks eestlasest läbisõiduostja ja nuumab jälle sama skeemi uuesti teostamist.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Lõputu teema.... Mul pikki aastaid peres üks 2001 330Xi. Iga aasta lisandub ca 9000km. Nüüdseks juba vist siiski 140000km ees. Juba kujutan ette kuidas mind müügil kerimises süüdistama hakatakse... jõuab ju mingi standardse 150-160 ette kerida.
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Lõputu teema küll aga üldjuhul siiski diislid on räigelt läbi sõitnud.10a vana diisel ja 200 tuh läbisõit on muinasjutt.Enda 730d oli kellal 280tkm aga tegelik oli 850 tkm millegagi.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Kuna see teema on kajastamist leidnud juba ka Pealtnägijas, võib järeldada, et asi on juba tõesti hull. Kui sellestsamast Pealtnägija reportaažist rääkida, siis mind isiklikult ajavad sellised automüüjad konkreetselt tigedaks, kes ilmselgete kerimistunnustega autot müües väidavad, et "meie ei tea sellest midagi, meie juurde on see auto nii tulnud ja muu bla-bla-bla". K*rat, kaua see inimeste lollitamine käib?! Võtame auto24 lahti ja mis me seal näeme- valdav enamus autodest on sõltumata vanusest a la 110.000-170.000 läbisõiduga. Kus see loogika on, kui 3 aastat vanad autod on sama palju sõitnud kui 15-20 aastat vanad autod? Jah, on ka erandeid, mille puhul tõesti auto vähe sõidab, kuid see on tõesti pigem erand kui reegel. Tekib vägisi tunne, et alati, kui autot ostad, osta võimalikult suure läbisõiduga auto, on vähemalt mingisugunegi tõenäosus, et saad õige läbisõiduga auto.
Ise olen oma 530 pidanud nüüdseks 7 aastat ja olen selle ajaga läbinud täpselt 100.000km, samuti on näiteks mu ema uuena 4 aastat tagasi ostetud Avensisega sõitnud 60.000km, samas sõitis mu vennas kunagi uuena ostetud Toyota Hiluxiga mingi 4-5 aastaga 320.000km, sellest esimesel aastal 100.000 ning müüki läks kerimata odomeetriga ja on senini temalt ostnud mehe käes ja see on senini rahul.
Ausalt öeldes leian seda, et tegelikult pole kasutatud auto puhul läbisõidul üldse tähtsust, tähtis on auto seisukord, kuid seni, kuni ostetakse auto läbisõitu, mitte autot, ei muutu vist küll midagi.
Ise olen oma 530 pidanud nüüdseks 7 aastat ja olen selle ajaga läbinud täpselt 100.000km, samuti on näiteks mu ema uuena 4 aastat tagasi ostetud Avensisega sõitnud 60.000km, samas sõitis mu vennas kunagi uuena ostetud Toyota Hiluxiga mingi 4-5 aastaga 320.000km, sellest esimesel aastal 100.000 ning müüki läks kerimata odomeetriga ja on senini temalt ostnud mehe käes ja see on senini rahul.
Ausalt öeldes leian seda, et tegelikult pole kasutatud auto puhul läbisõidul üldse tähtsust, tähtis on auto seisukord, kuid seni, kuni ostetakse auto läbisõitu, mitte autot, ei muutu vist küll midagi.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
+1.
Paneks veel omalt poolt selle juurde, et mind ajavad tigedaks need, kellel on kuulutuses just see 150-200 000 km ja auto on toodud Saksast. Saan aru, kui auto on ostetud uuena Eestist ja vähe sõitnud aga jah, Saksas autod üldiselt ikkagi ei sõida vähe.
Edu!
Paneks veel omalt poolt selle juurde, et mind ajavad tigedaks need, kellel on kuulutuses just see 150-200 000 km ja auto on toodud Saksast. Saan aru, kui auto on ostetud uuena Eestist ja vähe sõitnud aga jah, Saksas autod üldiselt ikkagi ei sõida vähe.
Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Mina vötsin 2001 aasta auto, 350kkm läbi uhanud, kulumisjälgi aga samapalju nagu 150-200kkm läbi ajanud autodel! Kusjuures kere tundub kohati korralikum ja naginat vähem kui eelmisel 1996 a4 mis oli ainult 140kkm läbi söitnud:D Muidugi on ka eelmise omaniku tegemata tööd piisavalt. Aga hind oli ka vastav.
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Lõputa teema. Igaüks sõidab nii palju kui vaja ja rahakott kannatab. Mis puutub tööasjade ajamisse, siis on selge, et läbisõidud võivad suured olla sõltuvalt töö iseloomust. Arvestades Eesti keskmist palka, siis ei ole reaalne, et Eestis erasõiduk keskmiselt 30k aastas sõidab. Pigem 15k km. Lisaks kui veeta 8h päevas tööl, siis selleks, et ülejäänud ajast 30k aastas tuleks, peab lõviosa vabast ajast autoroolis veetma. Kindlasti on erandeid, kus on suuremad (pikem maa tööle sõita) ja väiksemad läbisõidud (mitu hobiautot). Lääne-Euroopas kulutatakse tööl käimisele reeglina kuni 30 min. Ebamõistlik on vähekulunud ja korras auto võileiva hinna eest maha müüa.
Sõidurõõm
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Mõtlesin et ütleks ka sõna sekka.
Eestis inimesed sõidavad 12-18t km aastas keskmiselt pakun? Va. olukorrad kus elatakse linnas ja linnast välja asja pole üldse või on hobiauto.
Saksas, sõidavad inimesed ju tööle ka mööda bahni rahulikult 20-30minti ja kui kiirus on 120-140km/h, siis on see mingi 50-60km üks ots ju. Eestis sõidad 20minti tööle siis su ots hommikuti arvatavasti 20-30km.. Ehk siis see et auto saksast tulnd, peaks minuarust just tähendama et läbisõidud suuremad kui eestis sõitnud autol. Ainuke hea asi mis "äsja saksast" annab, on see et sillad arvatavasti korras..mõneks ajaks.
Vähe mõtlemist.
Enda 94aasta E36'l ees kohekohe 210tkm. Auto 2006 aastal Belgiast, eelmine omanik (eestis esimene) on tuttav ja tean et tema kerind pole, mina samuti mitte loomulikult. Eelmisel omanikul seisis ka auto mingi aasta aega veel ja keskmine tuleb 18aasta peale autol 12tkm aastas. Belgia suur riik pole, äkki siis seal jäid ka läbisõidud väiksema poolseks. Ei tea, ise vähemalt olen rahul et päris 100tkm keritud nüüd kindlasti pole.
Eestis inimesed sõidavad 12-18t km aastas keskmiselt pakun? Va. olukorrad kus elatakse linnas ja linnast välja asja pole üldse või on hobiauto.
Saksas, sõidavad inimesed ju tööle ka mööda bahni rahulikult 20-30minti ja kui kiirus on 120-140km/h, siis on see mingi 50-60km üks ots ju. Eestis sõidad 20minti tööle siis su ots hommikuti arvatavasti 20-30km.. Ehk siis see et auto saksast tulnd, peaks minuarust just tähendama et läbisõidud suuremad kui eestis sõitnud autol. Ainuke hea asi mis "äsja saksast" annab, on see et sillad arvatavasti korras..mõneks ajaks.
Vähe mõtlemist.
Enda 94aasta E36'l ees kohekohe 210tkm. Auto 2006 aastal Belgiast, eelmine omanik (eestis esimene) on tuttav ja tean et tema kerind pole, mina samuti mitte loomulikult. Eelmisel omanikul seisis ka auto mingi aasta aega veel ja keskmine tuleb 18aasta peale autol 12tkm aastas. Belgia suur riik pole, äkki siis seal jäid ka läbisõidud väiksema poolseks. Ei tea, ise vähemalt olen rahul et päris 100tkm keritud nüüd kindlasti pole.
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Läbisõidu teema on jah huumor. Aastal 99 sai ostetud vanaemale uus Nissan primera. Aeg-ajalt suvel maal käia, vahel äkki ka linnas vaja sõita. Tänaseks päevaks on LS 58xxx km. Seda autot müües saaks ilmselt väga palju nalja.
Re: Hea näide kerimata kilometraasist
Kindlasti, kui elad ühes kiirtee teenindusjaamas ja käid teise tööle. Reeglina on töö- ja elukoht kiirteest eemal. Ka parimal juhul läheb 10-15 min kiirteele pääsemiseks. Lisaks arvesta, et asustustihedus on pea 10x kõrgem kui Eestis (liiklustihedus!). Ei ole võimalik keskmist kiirust 120 km/h saada ka kõva pingutamise juures. Isegi pika reisi puhul on tubli tulemus keskmine 100-110 km/h. Pigem saad Eestis hea keskmise kiiruse, kui maanteedel liigud. Minu meelest on fantastiline Eestis sõita, vähe liiklust, tühjad maanteed, küta aga. Ei saa aru, miks Uugametsa juhid Lääne-Euroopat müstifitseerivadMartin1 kirjutas:Saksas, sõidavad inimesed ju tööle ka mööda bahni rahulikult 20-30minti ja kui kiirus on 120-140km/h, siis on see mingi 50-60km üks ots ju.

20 min võid sõita Tartu linnas ühest otsast teise tipptunnil (6...7 km). Või 20 km lõviosas maanteel. 30 km 20 minutiga on ebareaalsevõitu, sest eeldab keskmist kiirust 90 km/h.Martin1 kirjutas:Eestis sõidad 20minti tööle siis su ots hommikuti arvatavasti 20-30km..
Nagu öeldud, sel teemal võib jahuda lõpmatuseni.
Sõidurõõm