Kui hind on hea ja ajalugu korras, siis võta ära!
e46 3,3 B3 ei ole tõesti ilmselt see auto, mille hind hirmsasti tõusma hakkaks. Samas on neil ka kindel hinna põhi, millest läbivajumise eelduseks on auto täielik rondistumine. See põhi on kuskil 6-7000 EURi peal. Kui sind huvitab auto investeeringuline väärtus, siis tuleks valida selle keremudeli võimsain isend. Tingimuseks on veel, et see "võimsaim isend" ka tegelikult võimas oleks. E36 kere puhul on kultusauto B8. Oma 245kW-ga muudab täpiks ka E46 M3-e. Nende hinnad tõusevad kiirenevas tempos. E46 kere puhul sellist röögatust ei tehtud. Laeks jäi B3s 3,4L mootoriga. See on loogiliselt ka kõige ihaldatum. Sisuliselt sihuke M3 klassi masin, aga kõvasti haruldasem. (Mõnede arvates, manuali puhul, ka kiirem

)
B3 3,3 on koostatud BMW liinil koos BMW individual sarja autodega. Peale koostet on läbinud ALPINA tehases kontrolli ja lõppviimistluse. (E36 kerega ALPINAd sündisid veel väljaspool BMW tehast.)
Erinevad BMW mudelitest on vedrustus, õhuvõtt, väljalase, mootor on üle puuritud 328i pärinev (see töö tehti ALPINA tehases).
Igapäevakulutused on vähemalt B3 3,2 puhul täpselt samad, mis 328i-l.
Kui rool on ikka vasakul pool, pole Eestis arvele võtmine keeruline. Passi tuleb kenasti BMW-ALPINA B3. ARKis on need autod juba tuttavad.
Inglismaal on väga tugev ALPINA fanclub. Seda osalt tänu nende kunagisele võidusõidulegendile, kes on põhiliseks importijaks. Hätta ei jää kuidagi ja teavet leidub lademes. Lisaks korraldatakse vägagi põnevaid üritusi, milledest siinkandis vaid und võib näha - tõsiseltvõetav seltskond...