bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
oskab keegi aidata nõuga omega ostu puhul? Soovin võimalikult head infot selliste isendite kohta
1. mis on tüüpvead?
2. mida tasub kindlasti kontrollida?
3. kas 85kw või 105kw mootor head ja vead?
4. kas automaat või manual? head ja vead?
6.diisli tüüpvead ja remondi kulukus
kindlasti oleks asjatundjal veel midagi lisada siis palun tehke seda.
Ette tänades!
1. mis on tüüpvead?
2. mida tasub kindlasti kontrollida?
3. kas 85kw või 105kw mootor head ja vead?
4. kas automaat või manual? head ja vead?
6.diisli tüüpvead ja remondi kulukus
kindlasti oleks asjatundjal veel midagi lisada siis palun tehke seda.
Ette tänades!
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
e34 diisel ongi üks suur miinus oma pumba ja plokikaanega.
- Raavo
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 13.06.2010 21:26 14
- Peamine sõiduk: BMW E61 530xd 2008.a.
- Asukoht: Vantaa
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
oman 525td 85kw-d ja väga rahul.
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
Ei tea ühtki 525 ja 524 venda, kes poleks kunagi plokikaant lappinud või pidanud kõrgsurve pumpa vahetama...kogemus põhineb 5 erineva inimese ja auto kasutamispraktikal.
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
palju siis kõrgsurve pumba ja plokikaane remont maksab ja esinem seda viga tihti
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
palju maksab kõrgsurve pumba ja plokikaane remont`?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
mina olen see vend kes ei pidanud kapoti all kolme aasta jooksul midagi tegema.peale hoolduse!andriu kirjutas:Ei tea ühtki 525 ja 524 venda, kes poleks kunagi plokikaant lappinud või pidanud kõrgsurve pumpa vahetama...kogemus põhineb 5 erineva inimese ja auto kasutamispraktikal.
tegemist oli küll e39-ga ,aga mootor sama
umbes sama palju kui e34 turuhindvernikuku kirjutas:palju maksab kõrgsurve pumba ja plokikaane remont`?
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
Plokikaane remondi saab esile kutsuda ainult oma lollusest. Korras jahutussüsteemiga auto ei lähe keema. Veepump, termostaat, viskosidur ja kliimavendid peavad korras olema ja sul ei ole kunagi vaja plokikaant remontida.
Mis puutub pumpa, siis see sõltub vägagi palju eelmisest omanikust. Sõltub, kust tangiti ja mida tangiti. Soovitatav on lisada päris palju õli kütuse sisse, meite maal müüdav küte on kohati kaheldavate määrimisomadustega. Õli lisamine aitab vältida pumba kulumist. Enda autol oleks kunagi tulevikus vaja vahetada pumba jaoturpea, oli vigane juba ostes (sai ka korralik hinnasula selle arvelt).
Üldkokkuvõtteks võiks öelda, et kui leiad hoolitsetud isendi, siis pole muret. Soovitan soojalt 105kW, liikumise vahe on märgatav.
Mis puutub pumpa, siis see sõltub vägagi palju eelmisest omanikust. Sõltub, kust tangiti ja mida tangiti. Soovitatav on lisada päris palju õli kütuse sisse, meite maal müüdav küte on kohati kaheldavate määrimisomadustega. Õli lisamine aitab vältida pumba kulumist. Enda autol oleks kunagi tulevikus vaja vahetada pumba jaoturpea, oli vigane juba ostes (sai ka korralik hinnasula selle arvelt).
Üldkokkuvõtteks võiks öelda, et kui leiad hoolitsetud isendi, siis pole muret. Soovitan soojalt 105kW, liikumise vahe on märgatav.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
aga on veel mingeid suuremaid vigu ja kuidas neid ostmisel märgata
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
kuidas märgata kõrgsurve pumba ja plokikaane vigu enne ostmist
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
Plokikaane kohta saad teada, kui vaatad jahutusvedeliku üle. Tase peab kindlasti õige olema. Ei tohi olla õline ega paisupaagis ei tohi tulla mulle. Kindlasti on olemas väiksemaid vigastusi, mida ole nii lihtsalt võimalik tuvastada. Tee üks korralik proovisõit ja aja mootor korralikult kuumaks. Jälgi temp. seierit ja mootori tööd.
Pump on korras kui mootor käivitub probleemideta nii külmalt kui ka soojalt. Soojalt ei tohiks käiamine võtta üle 2 sekundi. Mootor ei tohi suitseda mingit värvi suitsu, ei musta ega sinist, valgest rääkimata. Sooja mootoriga võid vabalt gaasi põhjas hoida ja nö paarutada nagu ülevaatusel tehakse, summutist ei tohi mingit suitsu tulla. Peale kõike seda lase muidugi mootoril korralikult rahuneda.
See on nö. esmase ülevaatuse kondikava. Kui väljavalitu selle läbib, siis hakka edasi uurima ja võid juba natuke rohkem huvi üles näidata. Veermik ja kere võiks ka korras olla
P.S. kui kellelgi on midagi lisada, siis palun täiendage teemat.
Pump on korras kui mootor käivitub probleemideta nii külmalt kui ka soojalt. Soojalt ei tohiks käiamine võtta üle 2 sekundi. Mootor ei tohi suitseda mingit värvi suitsu, ei musta ega sinist, valgest rääkimata. Sooja mootoriga võid vabalt gaasi põhjas hoida ja nö paarutada nagu ülevaatusel tehakse, summutist ei tohi mingit suitsu tulla. Peale kõike seda lase muidugi mootoril korralikult rahuneda.
See on nö. esmase ülevaatuse kondikava. Kui väljavalitu selle läbib, siis hakka edasi uurima ja võid juba natuke rohkem huvi üles näidata. Veermik ja kere võiks ka korras olla

P.S. kui kellelgi on midagi lisada, siis palun täiendage teemat.
Viimati muutis ramman, 01.04.2011 21:38 48, muudetud 1 kord kokku.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Re: bmw e34 2.5tdi plussid ja miinused
Kui ise autodest ei jaga, siis on kõige lihtsam pädev sõber kaasa võtta või auto usaldusväärsesse kohta tehnokontrolli viia. Muidugi mitte müüja poolt soovitatud kohta (need kohad võivad olla müüja poolt kinni makstud vms).
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter