E36 316i Tartu Nemm autoaed
- janku100000
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 12.11.2010 14:09 48
- Asukoht: Tallinn
E36 316i Tartu Nemm autoaed
Kas keegi on antud isendit vaatamas käinud? http://www.auto24.ee/used/779607
Nimelt otsin autot emale (50), kes on siiani edukalt läbi ajanud E30 316i 1.8-ga. Tulevasel autol peab olema:
-väike kütusekulu ja oma olemuselt vastupidav
-odavad jupid
-bensukas
-4/5 ust
-hinnaklass ca 40kilo
Silma on jäänud Golf IV 1.6-d, Toyota Yarised ja BMW E36 316i-d.
BMW-de suhtes jäid silma e36 lõpu autod ja turul sisult kõige mahukam on lingi all olev masin. Ehk oskab keegi tark antud masina kohta infot anda või mis võib selle auto puhul olla positiivne või negatiivne. Mis võib sellel kergesti läbi minna (vaadates ka lisasid) jne jne. Antud mootori kohta ka kahjuks pole midagi eriti leidnud(ketiga?rihmaga?head?vead?). Enamasti jahvatatakse suurema mootoritega masinatest, aga tuletan veel meelde, et otsin autot emale.
Aitäh!
edit// sry jah, pealkirja läks kere valesti. õnneks teksti sees panin õigesti
Nimelt otsin autot emale (50), kes on siiani edukalt läbi ajanud E30 316i 1.8-ga. Tulevasel autol peab olema:
-väike kütusekulu ja oma olemuselt vastupidav
-odavad jupid
-bensukas
-4/5 ust
-hinnaklass ca 40kilo
Silma on jäänud Golf IV 1.6-d, Toyota Yarised ja BMW E36 316i-d.
BMW-de suhtes jäid silma e36 lõpu autod ja turul sisult kõige mahukam on lingi all olev masin. Ehk oskab keegi tark antud masina kohta infot anda või mis võib selle auto puhul olla positiivne või negatiivne. Mis võib sellel kergesti läbi minna (vaadates ka lisasid) jne jne. Antud mootori kohta ka kahjuks pole midagi eriti leidnud(ketiga?rihmaga?head?vead?). Enamasti jahvatatakse suurema mootoritega masinatest, aga tuletan veel meelde, et otsin autot emale.
Aitäh!
edit// sry jah, pealkirja läks kere valesti. õnneks teksti sees panin õigesti
Viimati muutis janku100000, 13.11.2010 16:45 30, muudetud 2 korda kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E34 316i Tartu Nemm autoaed
Paranda siis pealkirjas e34 ikka e36-ks 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Klubiliige
- Postitusi: 840
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Re: E34 316i Tartu Nemm autoaed
Esiteks E36 siiski ta on. Mootor on M43, juba ketiga, kui eelnevalt hästi hooldatud on, siis ei tohiks mingeid suuri probleeme olla. Minu endisel autol oli M43B18, mis oli enne mind korralikult hooldatud, ja ühtegi halba sõna mootori kohta ei oska öelda, õli ei söönud absoluutselt. Ainuke asi, et kui sõidad sisselülitatud konditsioneeriga, siis jõudu juba ei ole 

Re: E34 316i Tartu Nemm autoaed
Kui ostma lähed siis klõpsi istmesoojendused sisse ja oota kui soendama hakkavad. Kui soojaks ei lähe (seljaosa ja istmikuosa on eraldi) siis läbi põlenud. Räägin sellepärast et talvel ilma on vastik sõita ja teiseks nad maksavad uuesti ostes tk 1000-. eeki ja neid on 4 tk. Vähemalt saad auto hinda tingida kui ei tööta.
E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
- janku100000
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 12.11.2010 14:09 48
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Oh kett, siis on igati positiivne(minu kui mitte väga targa autotundja seisukohast).
Igal juhul, kui auto väga meeldib minu ilmaletoojale, siis läheb ta ka kindlasti enne UMi kontrolli. Siga kotis ei osta. Autoweek.nl-i andmete järgi on kütusekulu ka suhteliselt hea.
Natuke kardan seda kliimaautomaatikut, et kuidas need asjad vastu peavad? Kas väga kulukas lõbu, kui miski seal otsustab töö lõpetada?
edit// kas UM saab kontrollida ka auto ajalugu, ja hooldusraamatute õigsust?
Igal juhul, kui auto väga meeldib minu ilmaletoojale, siis läheb ta ka kindlasti enne UMi kontrolli. Siga kotis ei osta. Autoweek.nl-i andmete järgi on kütusekulu ka suhteliselt hea.
Natuke kardan seda kliimaautomaatikut, et kuidas need asjad vastu peavad? Kas väga kulukas lõbu, kui miski seal otsustab töö lõpetada?
edit// kas UM saab kontrollida ka auto ajalugu, ja hooldusraamatute õigsust?
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Kliimaseade on muidugi kõva lisa ja suur pluss suvel. Saksa päritolu lisab tõenäosust et kliima ok (sool pole kliima radikat läbi mädandanud), . Kliima võib tahta ainult täitmist aga seda saab autos proovida. Paned (kui ei oska siis lased panna)) 16 kraadi ette ja saad mõne aja pärast teada kas tuleb külma. Kui ei tule külma siis UM las uurib asja.
Kliima jupid pole odavad. Endal läks reostaat ja maksis 1700-. Rohkem pole järele andnud miskit.
Saksast tulnud masinatega on minu arvast selline lugu et hooldamata on suht. Kui ka ostad siis jäta esmase hoolduse jaoks ikka raha kah tasku.
Kliima jupid pole odavad. Endal läks reostaat ja maksis 1700-. Rohkem pole järele andnud miskit.
Saksast tulnud masinatega on minu arvast selline lugu et hooldamata on suht. Kui ka ostad siis jäta esmase hoolduse jaoks ikka raha kah tasku.
E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Saan aru et tahad odavalt läbi ajada ja suht uue väljalaskeaastaga autot. Samas mida rohkem on autol lisasid seda kulukam on seda pidada (eeldusel et teed lisad töökorda kui katki lähevad). Antud autol 4 elektriakent, kliima, istmesoojendused ja need on kõik lisakulutused katkiminekul.
Sinu hinnaklassis vaataks ma ka Skoda fabiaid. Tööauto on Fabia 2003 ja ei saa kurta et rahast lagedaks teeb.
Sinu hinnaklassis vaataks ma ka Skoda fabiaid. Tööauto on Fabia 2003 ja ei saa kurta et rahast lagedaks teeb.
E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Tööauto ei teegi ju sind rahast lagedaks!tonisk kirjutas:Saan aru et tahad odavalt läbi ajada ja suht uue väljalaskeaastaga autot. Samas mida rohkem on autol lisasid seda kulukam on seda pidada (eeldusel et teed lisad töökorda kui katki lähevad). Antud autol 4 elektriakent, kliima, istmesoojendused ja need on kõik lisakulutused katkiminekul.
Sinu hinnaklassis vaataks ma ka Skoda fabiaid. Tööauto on Fabia 2003 ja ei saa kurta et rahast lagedaks teeb.



Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Mina oleks esimene kes talle õnne ostu korral sooviks kuna fännan E36. Ma pole öelnudki et lisad head asjad ei ole aga nad on parandada kulukad ja ma ei lähe äärmustesse. Kõik need eelnevad asjad on minul järele andnud ja ma ostsin turu keskmisest korralikuma auto. Loodan et minu kommide pärast auto ostmata ei jää.
NB Fabia kuludega ikkagi kursis mis siis et ise ei maksa.
NB Fabia kuludega ikkagi kursis mis siis et ise ei maksa.
E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
No ei saa ju autot osta sellise mõttega, et kui pole üldse lisasi, siis poleks ka midagi mis p*rse läheks?tonisk kirjutas:Mina oleks esimene kes talle õnne ostu korral sooviks kuna fännan E36. Ma pole öelnudki et lisad head asjad ei ole aga nad on parandada kulukad ja ma ei lähe äärmustesse. Kõik need eelnevad asjad on minul järele andnud ja ma ostsin turu keskmisest korralikuma auto. Loodan et minu kommide pärast auto ostmata ei jää.
NB Fabia kuludega ikkagi kursis mis siis et ise ei maksa.


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Minuarust mõttetu osta see võrri mootori bemmi.Kui juba osta bemm siis kindlasti R6!
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
- janku100000
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 12.11.2010 14:09 48
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Sa vist jätsid midagi lugemata. Mu ema hakkab selle autoga sõitma, mitte mina. Mida ta selle R6 mootoriga peale hakkab? Talvel jäärada ning suvel drifti ja kiirendust. Sina ei saa sellest muidugi aru, sest sinul on bemm olemas teisel eesmärgil. Pigem huvitab, kuidas antud mootor vastu peab ja mis selle valupunktid võivad olla. Aga aitäh mure eest:)Pavel-Qlimax kirjutas:Minuarust mõttetu osta see võrri mootori bemmi.Kui juba osta bemm siis kindlasti R6!
Kui peakski ostuks minema, siis mitte enne kui UM-ist läbi käinud. Olenevalt tulemustest sõltub ka bemmi õuele toomine.tonisk kirjutas:Saksast tulnud masinatega on minu arvast selline lugu et hooldamata on suht. Kui ka ostad siis jäta esmase hoolduse jaoks ikka raha kah tasku.
Odavalt võiks alati, aga kui saab hea masina natuke suurema raha eest, siis pole hullu. Eks ma neid fabiaid olen ka vaadanud, aga selle raha eest tunduvad suht ära peeretatud masinad.tonisk kirjutas:Saan aru et tahad odavalt läbi ajada ja suht uue väljalaskeaastaga autot. Samas mida rohkem on autol lisasid seda kulukam on seda pidada (eeldusel et teed lisad töökorda kui katki lähevad). Antud autol 4 elektriakent, kliima, istmesoojendused ja need on kõik lisakulutused katkiminekul.
Sinu hinnaklassis vaataks ma ka Skoda fabiaid. Tööauto on Fabia 2003 ja ei saa kurta et rahast lagedaks teeb.
Aitäh tonisk ja TiitR mõnusate mõtete eest. Praegu teen väikest hinnavõrdlustabelit excelis E36 ja Yarise juppide kohta. Eks pärast vaatab, mis see üldpilt on. Kui valmis, siis kopeerin selle ka siia ja siis tuleb kerge analüüs teha abistavate foorumlaste abiga.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Ei no kui tõesti sõidab su ema selle masinaga ringi, siis hoopis teine asi! Naisterahvele küll ei ole vaja R6 mootori-ga autod.janku100000 kirjutas:Sa vist jätsid midagi lugemata. Mu ema hakkab selle autoga sõitma, mitte mina. Mida ta selle R6 mootoriga peale hakkab? Talvel jäärada ning suvel drifti ja kiirendust. Sina ei saa sellest muidugi aru, sest sinul on bemm olemas teisel eesmärgil. Pigem huvitab, kuidas antud mootor vastu peab ja mis selle valupunktid võivad olla. Aga aitäh mure eest:)Pavel-Qlimax kirjutas:Minuarust mõttetu osta see võrri mootori bemmi.Kui juba osta bemm siis kindlasti R6!

Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Mainisid ka allpool, et sul on kõik need asjad tähelepanu vajanud. Ma võin jälle väita, et ka mul on kõik need lisad ja siiamaani töötavad (kohe-kohe 3 aastat sõitnud). Fair enough, peale esimest pooltteist aastat vajas kliima täitmist aga see on normaalne. Peale selle ei tasu kliimasüsteemi pärast väga muretseda sest foorumis on varuosade all hetkel vist oma 3 komplekti juppideks müüa. Kõigil pole muidugi enam täiskomplektid aga kui kasutatud uut ei pelga külge panna, siis on suht muretu. Enne ostu muidugi korrasolekus veenduda. Ahjaa, kui kõrvalistujal on airbag, siis ärge laske kellelgi küünarnuki, põlve või rusikaga kogu keharaskusega kõrvalistuja istme keskosale muljuda (Mul toetas naine autost rahakotti võttes põlvega istme keskosale ja hops - airbagi sensormatt katki ning need lähevad kolmestel suhteliselt kergelt ja ei ole teps mitte soodsad vahetada).tonisk kirjutas:Antud autol 4 elektriakent, kliima, istmesoojendused ja need on kõik lisakulutused katkiminekul.
- janku100000
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 12.11.2010 14:09 48
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Tegin mingi odava võrdlustabeli ka erinevatest juppidest https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... 3e0O#gid=0 Ise ma selle kohta mingit erilist hinnangut anda ei oska.
Ega vast muud üle jää, kui varsti peab neid masinaid vaatama hakkama. Muidu piltide järgi emale meeldis bemm ikka rohkem. Iseasi, mis see mõistlikum ost olema saab.
Ega vast muud üle jää, kui varsti peab neid masinaid vaatama hakkama. Muidu piltide järgi emale meeldis bemm ikka rohkem. Iseasi, mis see mõistlikum ost olema saab.
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Kui on BMW keskustes hooldatud, siis küll.janku100000 kirjutas: edit// kas UM saab kontrollida ka auto ajalugu, ja hooldusraamatute õigsust?
IMHO on rooli vaadates selge, et läbisõitu on jõuliselt väiksemaks keritud. See nahk seal peal on ikka küllalt vastupidav ja hakkab selliseid väsimusmärke ilmutama peale 250 000 km näitu. Iseenesest pole see viimane number ka midagi hullu.
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Vasakpoolne juhiuks paistab pildilt teistvärvi olevat.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
- janku100000
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 12.11.2010 14:09 48
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Sealt peegli juures ukselt tiivale üleminek tundub tõesti kahtlane. Et kas siis mingi loll värvimäng või tõesti ongi midagi pees. Ehk ainult aja jooksul pleekinud värv. Ennegi erinevatel detailidel värv ära väsinud.tryku kirjutas:Vasakpoolne juhiuks paistab pildilt teistvärvi olevat.
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Kuna saksast toodud, siis kindlasti lase mõõta jahutussärgi surve (CO lekked jahutussärki) ja kompressioon silindrites. Väiksema kubatuuriga mootorid saavad korralikult kuuma kiirteedel.
Eks teda e30-st veidi kulukam ole ülal pidada, aga üldiselt on hooldused siiski väga soodsa hinnaga.
Minu jagu võtab kütust maanteel 6l ja linnas 8l/100km ja kindlustus on ka odav.
Kui mingid suuremad vead avastad, siis antud summa eest peaks valikuvõimalust küll olema.
Eks teda e30-st veidi kulukam ole ülal pidada, aga üldiselt on hooldused siiski väga soodsa hinnaga.
Minu jagu võtab kütust maanteel 6l ja linnas 8l/100km ja kindlustus on ka odav.
Kui mingid suuremad vead avastad, siis antud summa eest peaks valikuvõimalust küll olema.
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Jäin selle üle mõtlema, et ehk peaks hoopis raha juurde koguma veidi ning võtma hoopis esimeste aastate E46 kerega isendi, millel on ka M43 mootor vahel.
Kuigi piltide järgi on see konkreetne vaatluse all olev E36 väga kena isend, jätab minule natukene ülemakstud tunde, arvestades E36-te üldist hinnataset. Eriti selle tõttu, et tegu on siiski 90-nda aasta lõpus turule tulnud mudeliga. Mitte,et E36 autona halb oleks, väga hea auto on
.
Kuulutusi sirvids jääb silma, et esimeste aastate E46 hinnatase on keskmiselt 60k kandis(316 ja 318 mudelid). Ülalpidamine on küll neil kulukam, kuid kordades kallim ei tohiks see tulla.
Ei anna selle postitusega konkreetset soovitust, vaid püüan pakkuda teema algatjale mõtlemisainet.
Kuigi piltide järgi on see konkreetne vaatluse all olev E36 väga kena isend, jätab minule natukene ülemakstud tunde, arvestades E36-te üldist hinnataset. Eriti selle tõttu, et tegu on siiski 90-nda aasta lõpus turule tulnud mudeliga. Mitte,et E36 autona halb oleks, väga hea auto on

Kuulutusi sirvids jääb silma, et esimeste aastate E46 hinnatase on keskmiselt 60k kandis(316 ja 318 mudelid). Ülalpidamine on küll neil kulukam, kuid kordades kallim ei tohiks see tulla.
Ei anna selle postitusega konkreetset soovitust, vaid püüan pakkuda teema algatjale mõtlemisainet.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
- janku100000
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 12.11.2010 14:09 48
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Eks antud bemmi hinnas on tõenäoliselt panustatud selle sisule. Üks sarnase hinnaga sisutühjem oli veel eestiauto.ee-s müügil http://www.auto24.ee/used/779607.tryku kirjutas:Jäin selle üle mõtlema, et ehk peaks hoopis raha juurde koguma veidi ning võtma hoopis esimeste aastate E46 kerega isendi, millel on ka M43 mootor vahel.
Kuigi piltide järgi on see konkreetne vaatluse all olev E36 väga kena isend, jätab minule natukene ülemakstud tunde, arvestades E36-te üldist hinnataset. Eriti selle tõttu, et tegu on siiski 90-nda aasta lõpus turule tulnud mudeliga. Mitte,et E36 autona halb oleks, väga hea auto on.
Kuulutusi sirvids jääb silma, et esimeste aastate E46 hinnatase on keskmiselt 60k kandis(316 ja 318 mudelid). Ülalpidamine on küll neil kulukam, kuid kordades kallim ei tohiks see tulla.
Ei anna selle postitusega konkreetset soovitust, vaid püüan pakkuda teema algatjale mõtlemisainet.
E46 peale me ei hakka minema, sest niigi oleme seda summat suuremaks ajanud. Alguses oli üldse plaan umbes 20-25k eest midagi muretseda. Et aitab küll

-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Need M43 mootoriga E36-d liiguvad jah keskmiselt seal 25k ümbruses(korralikumapoolsed ma mõtlen ikka). Tasub silm ka nendel peal hoida. Võib üsna mõistliku hinnaga midagi head saada 
Annan mingi kollektsiooni veel masinatest, mida minu arvates võiks kaaluda:
http://www.auto24.ee/used/778265 1996. aasta 318
http://www.auto24.ee/used/733939 1996. aasta 316
http://www.auto24.ee/used/738317 1995. aasta 318

Annan mingi kollektsiooni veel masinatest, mida minu arvates võiks kaaluda:
http://www.auto24.ee/used/778265 1996. aasta 318
http://www.auto24.ee/used/733939 1996. aasta 316
http://www.auto24.ee/used/738317 1995. aasta 318
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Viimasel (1995a. 318) on esistange raudselt vahetatud, kuna uuendus tuli juba `94a., sellel aga vana stange ees.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Eelviimase sama lugu, lisaks pole isegi logariotsi viitsitud tagasi panna - stange taga paistab tühjus.TiitR kirjutas:Viimasel (1995a. 318) on esistange raudselt vahetatud, kuna uuendus tuli juba `94a., sellel aga vana stange ees.
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Niisiis käisin Hannesega autot vaatmas.
Seisukorrast: hooldusraamat täidetud 130k km korralikult ja peale seda kolm viimast sissekannet kahtlase väärtusega.
Auto on teinud esiosa avarii (esiosa plekid kõik uued, kaasa arvatud amordikannud)
http://www.upload.ee/image/924756/15112010231.jpg . edit by Jaanoi: vale jutt
Esimesed amordid on otsakorral ja veermikus on veel läbi stabika puksid.
Elektriistmete soojendused ei tööta.
Pagasiluugi lukk on muugitud (peppu keeratud)
Klaasipühkijate hoovastik läbi.
Esituled on täiesti tuhmunud ja vesised (all ääres sammal)
Salongivalgustus ei toiminud (pirnid olid küll terved)
Puudu veokonks ja tagumise stange veokonksu kate.
Üks võti ainult.
Mootori tühikäik oli ebaühtlane ja kõrbend õli otsakaanel, klapikambri kaanel, plokikaanel. (värske mootoripesu sooritatud lohakalt
)
Generaatori ja lamerihma pingutusrullikud vilisesid.
KKK tihend ja otsakaane tihend asendatud silikooniga
El. aknad, luuk, peeglid töötasid korralikult. Konditsioneer samuti (kuigi hooldusraamatus ei olnud mikrofiltri vahetuse kohta läbi ajaloo ühtegi märget)
See siis kiire visuaalse uuringu tulemus. Põhja alt leiaks kindlasti midagi huvitavat veel.
Seisukorrast: hooldusraamat täidetud 130k km korralikult ja peale seda kolm viimast sissekannet kahtlase väärtusega.
Auto on teinud esiosa avarii (esiosa plekid kõik uued, kaasa arvatud amordikannud)
http://www.upload.ee/image/924756/15112010231.jpg . edit by Jaanoi: vale jutt
Esimesed amordid on otsakorral ja veermikus on veel läbi stabika puksid.
Elektriistmete soojendused ei tööta.
Pagasiluugi lukk on muugitud (peppu keeratud)
Klaasipühkijate hoovastik läbi.
Esituled on täiesti tuhmunud ja vesised (all ääres sammal)
Salongivalgustus ei toiminud (pirnid olid küll terved)
Puudu veokonks ja tagumise stange veokonksu kate.
Üks võti ainult.
Mootori tühikäik oli ebaühtlane ja kõrbend õli otsakaanel, klapikambri kaanel, plokikaanel. (värske mootoripesu sooritatud lohakalt

Generaatori ja lamerihma pingutusrullikud vilisesid.
KKK tihend ja otsakaane tihend asendatud silikooniga
El. aknad, luuk, peeglid töötasid korralikult. Konditsioneer samuti (kuigi hooldusraamatus ei olnud mikrofiltri vahetuse kohta läbi ajaloo ühtegi märget)
See siis kiire visuaalse uuringu tulemus. Põhja alt leiaks kindlasti midagi huvitavat veel.
Viimati muutis Jaan_S, 15.11.2010 22:50 18, muudetud 1 kord kokku.
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Jep. Ei pannud esimese hooga tähelegi. Ilmselt kunagi eest puhtaks sõidetud ja "kuidagimoodi" ära ravitud.Muhv kirjutas:Eelviimase sama lugu, lisaks pole isegi logariotsi viitsitud tagasi panna - stange taga paistab tühjus.TiitR kirjutas:Viimasel (1995a. 318) on esistange raudselt vahetatud, kuna uuendus tuli juba `94a., sellel aga vana stange ees.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Selle pildi peal ei viita ju miski kannude vahetusele?Jaanoi kirjutas:Auto on teinud esiosa avarii (esiosa plekid kõik uued, kaasa arvatud amordikannud)
http://www.upload.ee/image/924756/15112010231.jpg
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Vaatasin just sama asja. Täiesti originaalne tehasemastiks juMuhv kirjutas:Selle pildi peal ei viita ju miski kannude vahetusele?Jaanoi kirjutas:Auto on teinud esiosa avarii (esiosa plekid kõik uued, kaasa arvatud amordikannud)
http://www.upload.ee/image/924756/15112010231.jpg

......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Ongi nii
Ilmselt ei saa mu teisi väiteid ka nüüd adekvaatselt hinnata.

e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 316i Tartu Nemm autoaed
Enda m43 rullik vms hakkas ka vilisema peale mootoripesu. Tõsi see on, et varsti see vajaks vahetamist niikuinii.Jaanoi kirjutas: mootoripesu sooritatud
Generaatori ja lamerihma pingutusrullikud vilisesid.
Üldiselt päris kena summa tuleb lisaks 45k lisaks laduda + siis veel registreerimine ja ülevaatus. Tasuks vast midagi muud vaadata.