1. leht 1-st
E53
Postitatud: 27.10.2016 12:37 43
Postitas alarloune
Kuna esimene bmw maastur siis sooviks teada mida teeb nupp kus on peal auto kallaku peal ja auto kohal on kell.
Re: E53
Postitatud: 27.10.2016 13:03 50
Postitas porku
kui hakkad järsemast mäest alla sõitma, siis jää korra seisma (hoia pidurit all) ja vajuta seda nuppu.
Siis hakkab (ei mäleta kui kiiresti aga äkki oli 5 km/h) mäest alla sõitma, ehk siis üritab hoida mõistliku kiirust vms, pidurdab ja teeb igast trikke, võimalik et sama asja saab vaikselt ülesmäkke ronimiseks ka kasutada, tasase pinna peal igaljuhul vaikselt ronib küll, ise olen metsas korra proovinud ja suht hea, ise sõidab ei pea pedaale torkima jõuad ringi vahtida igalepoole

Re: E53
Postitatud: 27.10.2016 13:14 40
Postitas eero
Ei sellega mäest üles sõita ei saa
Selle asja nimi on mägipidur.
8km/h oli vist see default kiirus millega ta ettevaatlikult järsust kohast alla aitab saada. Ja roolilt püsikiirushoidja +/- nuppudega saab muide kiirust lisada/vähendada.
Re: E53
Postitatud: 27.10.2016 15:13 56
Postitas porku
eero kirjutas:..Ja roolilt püsikiirushoidja +/- nuppudega saab muide kiirust lisada/vähendada.
Krt seda polegi proovinud, seega põhimõtteliselt kui tahad teslat siis võid põllu peal panna ta ise vaikselt sõitma kuniks midagi vastu tuleb
Asendab püsikat väikestel kiirustel (püsikat sai alles miski 30km/h kasutada)
Re: E53
Postitatud: 27.10.2016 16:59 20
Postitas eero
Ei minu teada see siiski sileda peal autot edasi ei vea. Edasi peab tõmbama gravitatsioon ja mägipidur siis pidurdab parasjagu nii, et lohinal mäest alla ei sajaks.
Re: E53
Postitatud: 28.10.2016 10:47 29
Postitas porku
eero kirjutas:Ei minu teada see siiski sileda peal autot edasi ei vea. Edasi peab tõmbama gravitatsioon ja mägipidur siis pidurdab parasjagu nii, et lohinal mäest alla ei sajaks.
Kuna ma korra vaid siledal pinnal proovinud siis ei hakka isegi vaidlema, võimalik et tol hetkel oli mets veidi kaldus ka

Re: E53
Postitatud: 28.10.2016 11:21 07
Postitas eero
Aa, aga tegelikult vist ikkagi tõesti, et kui käik sees siis mootoriga ju peab edasi vedama ja see asi siis pidurdab, et liiga kiiresti ei veaks

Ma ausalt pole nii napaka asja peale tulnud. Et nt, kui kartuleid võtta, siis saaks paar km-t tunnis panna venima ja ise taga käia, et mugulaid kuuti loopida
Üleüldse päris tõsist vajadust pole seda kasutada olnudki. 10 aasta jooksul vist tervelt 1-2x korda olen asjakohases situatsioonis igaks juhuks või naljaviluks pruukinud. Üks mida kindlalt mäletan, kui Ristna radari mäe otsast alla tagasi tulin

Aga siis ma ka pidurdasin ikkagi jalaga juurde mõnes kohas, kus hirmsam hakkas. Polnd seal aega proovida, kas miinus-nupust reguleerides piisavalt aitab vms.

Re: E53
Postitatud: 28.10.2016 22:09 24
Postitas porku
Kartulivõtuks oleks ikka päris naljakas kasutada
Üldiselt suurematel laskumistel mul pole meeldegi tulnud, et see nupp olemas on...
Kuidagi instinktist elan ise piduri otsas
