Pole küll e53, e70 aga olen vahetanud kettaid e38-sal Um-is, läksid garantiikorras uuesti vahetusse(praak toote näol) koos klotsidega nii ees kui taga, kuid 5000km pärast olid uuesti kõverad ja enam teist korda ei hakka neid sul keegi vahetama, siis räägiti juba mingi vea või põhjuse üles otsimisest, mis need kettad kõveraks ajab, üs. kas on olnud valed paigaldusvõtted, supordid kinni jäänud vms., sest algselt vahetasin Um-ist ostetud kettad ja klotsid üldse mujal, sõbra juures Carstopis, arve oli olemas ja 6kuud oli möödas(letist ostes garantii 6kuud), kuid nad tulid ikkagi vastu ja kettad-klotsid läksid garantiikorras vahetusse, teisel korral siis enam mitte
Minul sinna see asi jäigi, sest arvati et supordid tuleb välja vahetada, ostsin 2,8-le kasutatud korralikud 4,0 supordid(2,8-l muidu 4kolviga) ja uued kettad koos klotsidega, kuid needki läksid kõveraks ala 2000km, praeguseks auto sõbra oma ja ta vahetas terve esisilla koos amortide-vedrudega välja k.a. käändteljed koos kogu kompotiga, et äkki hoopis nendes viga, eks paistab kas nüüd lõpuks jäävad sirgeks(just esimesed kettad) aga eks kuuleb ta käest kui 4-5000km on sõidetud, kas on uuesti kõveraks läind
Ei tohiks need kettad kõveraks minna isegi Tallinn-Moskva otsaga ja otse Statoili pesulasse sõita, arvasin isegi seda, kuna käisin suvel tuttava juures üle päeviti autot pesemas
Omal oli sama lugu, vanad kettad olid sirged aga kulunud, nagu näha eks see jama alati pihta hakkabki, kui vahetatakse kettaid, enne vahetust probleeme pole
Praegusel e38-l autol kettaid maha võtnud kordi ja kordi küll kässari klotside, tagumiste supordite värvimise, vahetamise pärast ning esimesi kettaid veeplekkide kinni neetimiseks, supordite puhastamiseks jne., jne., kuid siiani sirged
Ehk natukenegi abiks
