1. leht 1-st
õlisurve
Postitatud: 21.02.2010 11:46 55
Postitas warum
selline asi et e 32 3,0 r6 mootoril külmaga õlisurve tuli põleb umbes 30sek,suvel oli kõik ok,õli ka vahetamatta,aga kas see tähendab et mootor on läbi?
Re: õlisurve
Postitatud: 21.02.2010 15:41 15
Postitas Ron23
Kui sul õli on vahetamatta siis pole ime, et õli tuli külmaga nii kaua põleb. Vaheta õli ära enne kui päris laiali mootori lased. Sul õli lihtsalt vana ja läheb külmaga liiga paksuks.
Re: õlisurve
Postitatud: 22.02.2010 21:03 07
Postitas Cert85
Nendel on ka see viga, et õlifiltri nö toosis on üks klapp, mis laseb õlil alla valguda ja selle ka põleb kauem. Kuigi see 30s oleks natukese palju :S
Ei hakkaks kohe eeldama miskit, et mootor läbi. Kuna külmaga õli viskoossem ja selle võrra isegi õlirõhk grammi kõrgem.
Kui õli aadamast vahetamata, siis vaheta õli ja pane uus filter. Ja vaatame edasi.
Re: õlisurve
Postitatud: 23.02.2010 12:22 48
Postitas warum
kuulõpus vahetan ära ja siis kirjutan kas on muudatusi,samas kui hoian autot soojas ruumis siis läheb kuskil 2 sekki,aga seegi pole ju õige vist?
Re: õlisurve
Postitatud: 23.02.2010 14:08 44
Postitas Ron23
Siis on ju õli juba soe.
Re: õlisurve
Postitatud: 25.02.2010 08:09 34
Postitas Rain
no see 2 sek on juba parem kindlasti ju kui 30 sek aga ise kahtlustaks ka seda tagasivoolu klappi mis on õlifiltri kopsiku põhjas, enda 730 e32 oli ka kunagi selline jama, et külmast peast suve hommikutel ka kusagil seal 2 sek põles õlirõhu tuli kui teised olid juba kustunud. Ära ei vahetanud seda klappi sest jõudsin enne auto maha müüa aga sa võid ju proovi teha.
Re: õlisurve
Postitatud: 01.04.2010 19:52 18
Postitas warum
äkki oligi see auto minukäes,aga jah sai kolmese vastu vahetatud ja las ta siis ise vahetab neid klappe kui soovib
Re: õlisurve
Postitatud: 02.04.2010 09:41 56
Postitas Rain
kas tegu oli hõbedase 730-ga millel man. kast ja must nahksisu? See sõidab siiamaani linna peal ringi, ükspäev siin just nägin.