1. leht 1-st
2. käiguga kohalt
Postitatud: 31.07.2008 21:04 30
Postitas HannesT
Auto on Bmw 725 Tds 96a. Kui käiguvalits D peal ja nupp A asendis, siis võtab kohalt teise käiguga. S asendis paneb esimesega, aga S asendiga koguaeg sõita ei ole nii väga mugav. ATC välja lülitamine ka ei aita. Sümptomid justkui sellised, et kast on talve reziimis, aga see peaks maha tulema, kui ATC välja lülitada, aga ei tule. Autol ees tuntavalt madalamad rehvid kui taga ja seega tagumiste rataste ümbermõõt suurem- sellest ei või viga tulla?
Postitatud: 31.07.2008 21:51 07
Postitas Marko
Vajuta see A ja S nupu peale e. alla, siis peaks E peale minema ja rehvid ei mängi selles teemas mingit rolli

Postitatud: 31.07.2008 22:08 48
Postitas Ander
Mõningatel E38 on ainult 2 varianti,kas tavaline või S
Postitatud: 01.08.2008 00:50 47
Postitas iisak
Peabki minema A(daptive) asendis ainult 2. käiguga kohalt. Talvereziimis läheb 3.käiguga.
Kõik on õige

Postitatud: 01.08.2008 06:21 17
Postitas HannesT
Alla vajutamise peale ma ise pole tulnud, aga lähen proovin. Ja see 3ndaga kohalt on juba päris üle mõistuse. Äkki mõni põhjamaade edition läheb üldse 5ndaga kohalt? Teisega juba on mõttetu uimerdamine minumeelest.
Postitatud: 01.08.2008 08:27 52
Postitas Trionic
Ei lähe A asendis ainult teisega kohalt.Sõltub,kas esimese,või teisega minek drosselklappide avamise kiirusest.Kui järsult vajutad gaasi,stardib alati esimesega.
Postitatud: 01.08.2008 09:39 59
Postitas Ander
Trionic kirjutas:Ei lähe A asendis ainult teisega kohalt.Sõltub,kas esimese,või teisega minek drollselklappide avamise kiirusest.Kui järsult vajutad gaasi,stardib alati esimesega.
Kas see käib ka E32 kerel oleva 5 käigulise automaatkasti kohta ?
Olen tähele pannud,et kui teinekord kohapealt vajutada siis ikka pühib minema aga vahest varbaga pedaali puudutades ja siis alles korralikult vajutades jääks nagu uimerdama alguses.Teadlikult pole proovinud veel aga nüüd järgi mõeldes tundub täitsa loogiline,et mul toimib see samamoodi nagu sa kirjeldasid.
Mis ajast need kastid iseõppivateks muutusid ?
Postitatud: 01.08.2008 14:45 55
Postitas priitv8
740ila kirjutas:Mis ajast need kastid iseõppivateks muutusid ?
Just täpselt E32 V8-test alates.
Postitatud: 01.08.2008 17:02 37
Postitas Raido_7
E38-l peaks ju ka käimakotil oma aju olema, miks muidu [A]daptive olemas on. Adaptiivne ongi ju kohanduv, olukorda arvestav.
Postitatud: 01.08.2008 17:28 24
Postitas HannesT
Paistab, et on jah nii, et kui kiiremini gaasile astuda, siis paneb ikka 1. sisse.
Aga kui kohapeal seista, siis seisab ikka teise käiguga.
Postitatud: 01.08.2008 21:11 57
Postitas Raido_7
Kui ootan pikemalt foori taga , siis ootan ikka [N] peal, sama ka pikemas ummikus. Vähemalt mind aitab küttekulu kohalt küll. Mul ka vanakooli käima, mitte Steptronic.
Postitatud: 04.08.2008 10:33 24
Postitas Ander
Raido_7 kirjutas:Kui ootan pikemalt foori taga , siis ootan ikka [N] peal, sama ka pikemas ummikus. Vähemalt mind aitab küttekulu kohalt küll. Mul ka vanakooli käima, mitte Steptronic.
Ma päris fooritaga pole N peale pannud aga raudtee ülesõidul küll vahest.
Huvitav kumb on mõistlikum lahendus,kas mõni minut D-ga kohapeal seista või siis N-peale lülitada ?
Seda küll ei usu,et kumbki neist tegevustest mingit kütuse kokkuhoidu toob.
Postitatud: 04.08.2008 17:44 45
Postitas HannesT
üks lahendus on ka kässer peale tõmmata/vajutada