1. leht 1-st

e38 probleem atm kastiga

Postitatud: 22.07.2008 12:38 20
Postitas case525
kui söidan umbes sajaga siis lasen jala gaasi pealt maha ja hakkab lökutama mitte ei pidurda ühtlaselt hoogu maha vaid lökutab edasi sama kiirusega ja kui peatun ja hakkan uuesti kiirendama siis ei ole tal käik vahetatud vahetab siis kui olen meetri või kaks liikunud ja käib jönks kastist läbi ja vahetab käigu ära...
aga vahe peal on jälle nagu korras. kuidagi ei oska kuskil kinni vötta. pole ühtegi automaati enne olnud ka:S oskab keegi midagi nõu anda mida teha???

Postitatud: 22.07.2008 13:00 01
Postitas Leho
tuleks alustada õlivahetusest, samas lugedes ja oletades et käigukast võib igast õlisarnast sitta täis olla, siis tuleks vist päris mitu pesu teha käigukastile, et vedel õli käigukasti õlitorude seinte küljest paksu paska lahti pestes torusid ära ei ummistaks. Samas võid uurida ka e38 foorumit.
Sealt saad tehnilise poole pealt äkki täpsemat infot.

www.e38.ee/foorum2 vist oli

Postitatud: 22.07.2008 14:02 43
Postitas case525
ölivahetuse tegin aga muidugi ilma pesuta...

Postitatud: 22.07.2008 14:36 31
Postitas Leho
case525 kirjutas:ölivahetuse tegin aga muidugi ilma pesuta...
kuidas enne õlivahetust käigukast käitus ?
pesu alt mõtlesin seda : et kas oli mingi kogus km ja siis uuesti õlivahetus, niimoodi pidi 4x vist tegema. Niimoodi ma mäletan et mulle räägiti, Väga täpselt ei mäleta neid tingimusi. igastahes käigukasti õli pidi ise pesema.

Postitatud: 22.07.2008 15:26 56
Postitas TarmoV12
kui õlivahetust üldse teha, võiks vähemalt karteripõhja ära võtta ja põhjast ning magnetitelt sodi ära puhastada .. boonusena saab kastist vähe rohkem vana õli kätte, nii umbes poole või veidi rohkem. ilma karterit eemaldamata saab vaid kolmandiku kätte.

eks aitab õlivahetus kasti eluiga pikendada, aga kui seal sees juba midagi pekkis on, siis see toiming enam ei aita.

uuri vanemaid teemasid ka, automaadiprobleemidest palju juttu olnud ..

Postitatud: 22.07.2008 16:50 31
Postitas gert83
kui õli vahetada siis kaas maha,uus tihend ja kindlasti kasti filter uus originaal,magnet puhtaks,käiva mootoriga õli lisada,ööseks seisma jätta ja hommikul paar minutit käia lasta ja siis veel juurde kallata nii palju kui läheb:mina tegin selle vea et ei jätnud ööseks seisma ja tulemus oli et pärast läks veel 1l õli juurde

Postitatud: 22.07.2008 16:57 27
Postitas case525
jah sai tehtud köik toimingud laki autos soo tänaval... vöimalik et läheb veel öli aga nüüd kuuaega söidetud vöimalik jah et läheb ikkagi veel sinna lisaks seda öli...aga se kasti pesu nagu läheb suht kalliks kui 250 öli liiter maksab...

Postitatud: 22.07.2008 19:17 07
Postitas Mikk_O
250.- õli liiter vs 25000.- kastiremont.. otsusta ise ;)

Postitatud: 22.07.2008 19:36 20
Postitas Goodyear
samas ei pruugi see kast seda õlivahetust üle eldada, siis plekid ikka 25k. Tegelikult ei peakski nendel kastidel õli vahetama, kuna seal lifestyle õli sees on. Kui pärast õlivahetust joppab ja asi korralikult tööle jääb, siis on äge, vastasel juhul tuleb ikkagi remonti minna.

Postitatud: 22.07.2008 20:32 56
Postitas Leho
case525 kirjutas:jah sai tehtud köik toimingud laki autos soo tänaval... vöimalik et läheb veel öli aga nüüd kuuaega söidetud vöimalik jah et läheb ikkagi veel sinna lisaks seda öli...aga se kasti pesu nagu läheb suht kalliks kui 250 öli liiter maksab...
heh... mul läks valdeku juures kasti õli ja tihendi ja filtri vahetus maksma 1500 eeq eelmine aasta. Vbla hinnad on tõusnud tal ka, mina olin sunnitud õlivahetust tegema, sest tihend väsis ära käigukasti põhjal.

Postitatud: 22.07.2008 20:46 57
Postitas --kala--
kõige odavam ongi õli UMis ja kuskilt odavamalt ei saa
omale uuritud
ja sel juhul ei ole valdekul küll õige õli

Postitatud: 22.07.2008 22:02 25
Postitas ändi
Goodyear kirjutas:samas ei pruugi see kast seda õlivahetust üle eldada, siis plekid ikka 25k. Tegelikult ei peakski nendel kastidel õli vahetama, kuna seal lifestyle õli sees on. Kui pärast õlivahetust joppab ja asi korralikult tööle jääb, siis on äge, vastasel juhul tuleb ikkagi remonti minna.
lifestyle :D

Postitatud: 22.07.2008 22:32 56
Postitas gert83
Goodyear kirjutas:samas ei pruugi see kast seda õlivahetust üle eldada, siis plekid ikka 25k. Tegelikult ei peakski nendel kastidel õli vahetama, kuna seal lifestyle õli sees on. Kui pärast õlivahetust joppab ja asi korralikult tööle jääb, siis on äge, vastasel juhul tuleb ikkagi remonti minna.
Sellise suhtumise pärast need kastid koolevadki,lifetime õli on ette nähtud 100k sõitma ja enamusel juba õli n.ö. kolmandal ringil
Kasti õlisi on ka erinevaid vastavalt kastile.Nt. minu 95 aasta 5hp30 on Esso atm õli,mis maksis u 250 kr liiter-sama õli UMis 300 kr kopikatega liiter.Magnet oli ka raua osakestega koos,magnet enam ei haara puru ja sealt need seiklused algavadki,ka põhja kaas oli musta ollusega koos...

Postitatud: 22.07.2008 22:33 08
Postitas Leho
see lifetime õli kestab oma eluaja ainult, 150 000 km :!:

Postitatud: 22.07.2008 22:39 06
Postitas gert83
Leho525tds kirjutas:see lifetime õli kestab oma eluaja ainult, 150 000 km :!:
Oleneb õlist-aga fakt on see et enamustes kastides on õli oma aja ära elanud

Postitatud: 22.07.2008 23:12 42
Postitas --kala--
jah see lifetime on kasti eluiga
inimene on ka lifetime kuniks kõrvad peaalla penab :(

Postitatud: 23.07.2008 00:12 31
Postitas Leho
--kala-- kirjutas:jah see lifetime on kasti eluiga
inimene on ka lifetime kuniks kõrvad peaalla penab :(
miks sa sellist seosusetud jama ajad igal pool ?

Kast kestab kõvasti kauem , kui iga 150 000 tagant kasti õli vahetada.
Aga enamus kaste on sõitnud oma 500 000-600 000 km sama õliga.

Postitatud: 23.07.2008 00:40 47
Postitas Mikk_O
asi lihtsalt selles, et bmw on pannud käigukasti eluaegse õli, mis kestabki täpselt kasti eluea. ehk siis, kui kast peeti läheb, siis peale remonti pannakse uus õli ka sisse. kast aga läheb sellepärast katki, et õli on oma elu ära elanud. kui õigel ajal vahetada õli, siis kestab kast tunduvalt kauem, kui tehas seda ette on näinud, ehk siis 100000 miili!

Postitatud: 23.07.2008 01:30 54
Postitas case525
suht loogiline ju ka... mootoriga ju ka sama teema pöhimöttliselt aint tistans on lühem:D

Postitatud: 23.07.2008 19:33 30
Postitas --kala--
vähemasti mõnele mehele ei pea alati puust ja punaseks tegema

Postitatud: 23.07.2008 20:52 55
Postitas PeeterA
Leho525tds kirjutas:
--kala-- kirjutas:jah see lifetime on kasti eluiga
inimene on ka lifetime kuniks kõrvad peaalla penab :(
miks sa sellist seosusetud jama ajad igal pool ?

Kast kestab kõvasti kauem , kui iga 150 000 tagant kasti õli vahetada.
Aga enamus kaste on sõitnud oma 500 000-600 000 km sama õliga.

Äkki sõltub palju ka omanikust ja ekspluatatsioonitingimustest? See lause, mida kala ütles, pole üldsegi seosetu. Kasti lifetime võib neist tegureist sõltuvalt vabalt lõppeda ka enne 150K km läbimist.
Sellise läbisõidu jooksul tuleks vähemalt 2 õli-ja filtrivahetust teha.

Postitatud: 24.07.2008 06:21 15
Postitas Trionic
Täpselt nii see ongi.Üks mu kunagine masin sõidab juba 600tuh.km. piiri ületanuna.Masinal on vahetatud kõike,peale kere ja aut.kasti.Viimast pole isegi pulkadeks kunagi võetud.(auto pole küll bmw,kuid kast on ZF).Õli on üpris tiheda välbaga vahetatud,mõningaid kummitihendeid ka vajadusel.