1. leht 1-st

K: milline lambda? E38, 728

Postitatud: 14.05.2008 08:48 59
Postitas vaho
selline küsimus siis, et milline lambda andur on E38, 728, 11/1997. Kas Zirconium ehk elektrivoolu genereeriv või hoopis takistuse mõõtmisega? Juhtmete värvid on punane, kollane, must ja valge. Üritasin mõõta, mingit voolu ei genereerinud, aga andur on ilmselt läbi ka, samuti ei näidanud mingit takistust. BMWfans näitab Siemensit, mis teadupärast on vist takistuse mõõtmisega, samas aga saab seda ka Boschi esindusest tellida, mis jälle peaks voolu genereerima või tegid mõlemad firmad mõlemaid??
Inglismaalt saaks muidu universaalseid Zirconium andureid kaks tükki koos kohaletoimetamisega 1 000 krooniga. Mõtlesin, et kui sobivad, siis sellise raha eest võiks juba proovida.

Postitatud: 14.05.2008 11:41 46
Postitas Trionic
Titaanandureid toodab ka Bosch,ehk siis Siemensi analooge.Milleks tellida kusagilt inglismaalt,kui sama raha eest saab universaalseid ka eestist.Paraku pole nendega sul midagi teha.

Postitatud: 14.05.2008 12:19 40
Postitas vaho
ega ma ise ka väga universaali tahagi, aga hind on see, mis paneb mõtlema. Boschi andur on 2 200 krooni tükk ja originaal 3 300. Kaks tükki osta on paras mõrv. Vaatasin, et saksast saaks NGK omi kaks tükki mingi 3 500 krooniga, kas need on ok või saab neid äkki eestist ka??

Postitatud: 15.05.2008 07:54 42
Postitas Trionic
Eestist saab praktiliselt kõike ja kui väga otsida,siis mitte oluliselt kallimalt,kui euroopast tellides.USA on täiesti teine maailm.
Üldiselt on elu näidanud,et BMW`del kasutatavad mootorijuhtimised ei aktsepteeri tavaliselt universaalandureid,mis käivituvad tavaliselt liiga aeglaselt ja ka reageerimisaeg segu muutustele on aeglasem,või lihtsalt arusaamatu antud mootorijuhtimisele.

Postitatud: 15.05.2008 15:01 49
Postitas Juhtmejupp
NGK(NTK) andureid müüb KGK Knutsson,aga vist ainult lepingulistele klientidele.Omale tuli läbi tuttava hinnaks 1160 EEKi tükist.Samas võid uurida Autoexperdist,nemad ju ka KGK all ja müüvad üle leti.
Model Ltr. kW Years Motorcode Chassis Sensor Typ Order No.
728i 2.8 141 09.95-09.98 M52B28 OTA7H-5A1 R 0486

http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=6 ... BMW&m=728i

Postitatud: 15.05.2008 21:27 55
Postitas priitv8

Postitatud: 16.05.2008 10:40 33
Postitas vaho
tänud kõigile, ära tuleb vahetada nii kui nii, kui saab Autoexperdist odavamalt kui Boschi oma, siis ostan sealt, kui mitte, siis Boschi oma - vähemalt saab korraliku. Siiski tahaks veel teada, kas peale vahetust, mille saan ilmselt ise ette võtta, peab midagi nullima ka vekoodide mälus või arvutis või saab juhtarvuti ise aru, et nüüd on anduritega kõik korras?

Postitatud: 16.05.2008 13:58 00
Postitas TarmoV12
igaks juhuks tasuks peale vahetust diagnostikas kontrollida veakoode, kuigi minu auto ('95 750i) sai ise aru peale vahetust, et lambda korras ja kaotas iseseisvalt veakoodi ära.. küsi truumu käest täpsemalt ;)

Postitatud: 17.05.2008 05:51 33
Postitas Trionic
Hapnikuanduri vahetuse puhul pole midagi kustutada vaja(juhul,kui vana andur tõesti ise vigane oli).Teatud arvu töötsüklite järel kustuvad veateated mälu(de)st.Kui aga korras andurile antakse jähkralt piiridest väljas koostisega põlemisgaase pähe,on ka lambda väärtus totaalselt paigast ja ei aita loomulikult ka anduri vahetus.Näiteks Fordi EEC-5(ka EEC-4) maandab ülivale segu puhul hapnikuanduri signaali ja näit võetakse ecu`sse progetud matriitsilt.Parandajal jääb mulje,et andur peetis,tegelikult viga mujal.
Sry,OT`ks läks.