E32 kliima töö põhimõtte selgitamine
Postitatud: 02.11.2007 23:39 57
Saksa keelest ei jaga miskit...
Seega küsin, et milleks on ventika kiiruse rullikul see esimene eraldi asend pärast 0-i? Kas seal olles ja nupp "auto" all olles kliima toimetab?
Sest olen tavaliselt hoidnud seda rullikut 50% peal, kuid siis kuulen salongis liialt ventika häält.
Lihtsalt ei saa selle auto kliima juhtimisest aru
Äkki keegi selgitaks siis...
Seega küsin, et milleks on ventika kiiruse rullikul see esimene eraldi asend pärast 0-i? Kas seal olles ja nupp "auto" all olles kliima toimetab?
Sest olen tavaliselt hoidnud seda rullikut 50% peal, kuid siis kuulen salongis liialt ventika häält.
Lihtsalt ei saa selle auto kliima juhtimisest aru

Äkki keegi selgitaks siis...