1. leht 1-st

750 e38

Postitatud: 18.07.2007 21:47 34
Postitas raits
Mida jälgida 750-et ostes, eriti mootori osas e38.

Postitatud: 18.07.2007 23:44 02
Postitas Ergo750
Selle mootori juures ei olegi muud,kui vaata pealt ja vaata alt (on õline või mitte),kuula kõrvaga kas tiksub-koliseb või mitte ja ongi kõik.
Kui mootor ilusti ühtlaselt töötab,siis ostes sa muud ei suudagi kindlaks teha tõenäoliselt.
Loomulikult oleks kõige parem otse diagnostikasse sõita ja üle kontrollida.

Postitatud: 19.07.2007 20:29 00
Postitas raits
Selge siis.

Postitatud: 20.07.2007 17:54 05
Postitas 001AAA
Käigukasti käitumist soovitan mina hinnata.....
Ja auto üldist seisukorda muidugi..... Milline on kere seisukord, milline on sisustuse seisukord, jne, jne. Pisinüansid näitavad vägagi palju eelmise (eelmiste) omanike suhtumist autosse. 750 on selline auto, mille puhul on isegi lootust saada auto kätte otse esimese peremehe käest, kes selle kunagi salongist uuena on ostnud. Kuna BMW 750 on omaaegne autotööstuse tipp ja seega oli ta ka kallis, siis jõudis seda osta ainult rikas inimene (tõesti rikas arenenud riigi kodanik, mitte mõni eestlasest tola kes endale ühiskonna survele järele andes enda majanduslikele võimalustele mittevastava auto ostis), kes autot ka korralikult hooldas (vajalikud hooldused esinduses, vahatamine, poleerimine, regulaarne nahahooldus, regulaarne sisepuhastus, jne, jne.) Juhtud sellise isendi otsa- oled õnneseen.

Postitatud: 20.07.2007 20:57 01
Postitas hotwing
V12 peaks jah VÄGA ühtlaselt töötama. Siis sillad loomulikult (mingid kolinad jms kahtlased hääled. Ja kuna need autod on paksult mugavusvarustust täis topitud, siis võta rahulikult ja näpi kõik el. ja mehaanilised varustuselemendid läbi. Istmed kõigis suundades, soojendused, aknad-luugid, rulood, parkimisandurid, topsihoidjad, tuhatoosid jne jne. Kui need kõik ligadi-logadi on, läheb remont väga palju raha ja närvikulu maksma!