1. leht 1-st

e32 735, 1990 kalad VARUOSADEKS, LUKKU

Postitatud: 22.04.2007 23:56 25
Postitas tambets
Niisiis. Kapoti all, juhipool, vedrupesast tulede poole, kohe tiiva ääres on minul mingi imelik vidin. Sinna käib ka mingi võti sisse ja luku saab keerata on/off asendisse. Kas keegi äki teab, mis asi sääl olla võiks. Sinna läheb sisse ka mingi päris lai pistik. Kui pistik sisse panna, siis hakkab see idin piiksuma. Kas võib olla, et tegu on mingi turvasüsteemiga, ning kui lukk on "on" asendis, siis mootor lihtsalt ei lähe käima. Süütepoolis on vool olemas, samas sai proovitud, et ükski küünal sädet ei anna. Kas äkki see "turvasüsteem või misiganes" lihtsalt blokib midagi, või peaks jagajat näppima hakkama?

Re: e32 735, 1990 kalad

Postitatud: 23.04.2007 00:01 19
Postitas toivoku
ja kus asub see punane ring?:D

Postitatud: 24.04.2007 17:04 08
Postitas tambets
Ei tea siis keegi midagi?
Kui uuesti maale lähen, püüan sellest mõne pildi ka teha.
Aga kas siis tõesti keegi pole näinud kapoti all mingit vidinat, mida saab mingi võtmega keerata (ei pea silmas mutrivõtit)???

Postitatud: 24.04.2007 17:35 23
Postitas priitv8
No mul näiteks on signa pasun selline, mille saab väikse lukuvõtmega pimedaks lülitada.

Postitatud: 24.04.2007 21:34 14
Postitas tambets
Hmmm....
Nojahh, täna said pildid kah tehtud, eks siis vast homme ülesse kusagile.
Siis vast oskab keegi midagi öelda. Muidu täna sain inffi, et tegu võib olla ka airbagi vidinaga. Kas keegi äkki teab, ons see võimalik, et airbagi saab säält sisse ja välja keerata?

Postitatud: 24.04.2007 22:38 34
Postitas priitv8
E32-l küll mitte. Juhi airbag ei ole niikuinii lülitatav. Kaassõitja poolne üldse on autol?

Postitatud: 25.04.2007 01:23 43
Postitas tambets
priitv8 kirjutas:E32-l küll mitte. Juhi airbag ei ole niikuinii lülitatav. Kaassõitja poolne üldse on autol?
Pole minu silm sääl küll ühtegi airbgi tuvastanud. Samas rool on vahetatud mingi m-tech-i rooli vastu. Kaassõitjal pole ka midagi tuvastanud... Samas pole ka BMW-nduses eriti tugev...rohkem ikka tehnika made in ussr, ja aastatest 1960-1980....=)....aga eks pildid vast ütevad rohkem kui 1000 sõna...=)

Postitatud: 25.04.2007 17:23 23
Postitas tambets
Nonii pildid ka siis olemas. Soovitan vaadata aadressilt http://www.zone.ee/bmw7351990 eelviimast pilti...säält kõige paremini aru saada, mida ma mõtlen.

Postitatud: 25.04.2007 18:04 29
Postitas toivoku
see on signa pasun mille saab välja lylitadakui tahad oma autol akut pealt maha võtta vms.

Postitatud: 25.04.2007 19:27 30
Postitas tambets
Hmmm....
Aga mille pärast ma peaks tahtma enne aku maha võtmist signa välja lülitada? Kui ma aku maha võtan, siis autos kusagil voolu ju pole ja ka signa ei saa midagi teha... Ei saa aru

Tambets, kes kasutab samapalju loogilist mõtlemist, kui venelased oma tehnikasaavutustes.

Postitatud: 25.04.2007 19:31 48
Postitas tambets
Nii lisaks siis veel ühe suure kala. Äkki keegi oskab midai kosta...nagu ennist sai mainitud, sis bmw-nduses väga tugev pole, küll saan aga tehnilstest asjadest aru. Sädet pole. Mitte ühelgi küünlal. Jagajakaan sai maha võetud, klemmid puhastatud. Kontrollitud sai süütepool, seal on vool olemas. Sai pandud isegi näpp juhtmesse, mis süütepoolist tuleb. Surakat sai, aga kuidagi lahjavõitu tundus olema. Nonii umbes sama palju, kui minu 67-nda aasta jupiter 2-l. Kas võib olla, et süütepool on ikkagi korrast ära, ja ei anna eriti voolu???

Postitatud: 25.04.2007 22:11 26
Postitas toivoku
hmm signa lylitatakse sellepärast välja,et aku uuesti peale panemisel hakkab signa röökima :)

Postitatud: 26.04.2007 22:12 20
Postitas tambets
tambets kirjutas:Nii lisaks siis veel ühe suure kala. Äkki keegi oskab midai kosta...nagu ennist sai mainitud, sis bmw-nduses väga tugev pole, küll saan aga tehnilstest asjadest aru. Sädet pole. Mitte ühelgi küünlal. Jagajakaan sai maha võetud, klemmid puhastatud. Kontrollitud sai süütepool, seal on vool olemas. Sai pandud isegi näpp juhtmesse, mis süütepoolist tuleb. Surakat sai, aga kuidagi lahjavõitu tundus olema. Nonii umbes sama palju, kui minu 67-nda aasta jupiter 2-l. Kas võib olla, et süütepool on ikkagi korrast ära, ja ei anna eriti voolu???
Niitäpsustaks siis veits. Sädet ikka pole. Süütepoolis vool olemas. Kõrgepinge juhtmest tuleb voolu vaid siis, kui süüde sisse panna, ning siis, kui kävitamisprotsess lõpetada. Sel-ajal, kui mootor ringi käib, mingit märki kõrgepingejuhtmes elektrist pole. Kas on võimalik, et mingi aju on otsad andnud?

Postitatud: 26.04.2007 23:23 57
Postitas hotwing
Niitäpsustaks siis veits. Sädet ikka pole. Süütepoolis vool olemas. Kõrgepinge juhtmest tuleb voolu vaid siis, kui süüde sisse panna, ning siis, kui kävitamisprotsess lõpetada. Sel-ajal, kui mootor ringi käib, mingit märki kõrgepingejuhtmes elektrist pole. Kas on võimalik, et mingi aju on otsad andnud?
Ei saanud päris täpselt aru sellest. Näit. paned juhtme massi lähedale ja siis keerad võtmest süüte sisse ja annab surakat? Siis käiad ringi - ei midagi - ja kui järgi jätad siis annab veel ühe suraka?

Kui poolis on madalpinge kogu aeg olemas, siis soovitaks teist süütepooli proovida küll.

Postitatud: 27.04.2007 00:12 41
Postitas priitv8
Enne aju kontrolliksin ikka odavamad asjad, andurid üle.
Sädeme saamiseks on eluliselt tähtis väntvõllianduri töökorras olek. Sinna hulka käib ka korras, sirge hammasvöö.

Postitatud: 27.04.2007 01:37 28
Postitas tambets
priitv8 kirjutas:Enne aju kontrolliksin ikka odavamad asjad, andurid üle.
Sädeme saamiseks on eluliselt tähtis väntvõllianduri töökorras olek. Sinna hulka käib ka korras, sirge hammasvöö.
Nii väntvõlli andur asub kus? Esimese hooratta juures?
Mis asi on ja kus asub impulsiandur?
Kus on bensupump?
Kuidas/millega kontrollida andurite korrasolekut?


Tambets, kes tunneb ennast rohkem kodus lihtsa ZAZ-i/GAZ-i/VAZ-i elektrisüsteemi juures...=)

Postitatud: 27.04.2007 12:30 45
Postitas priitv8
Vändaandur nr 13:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ära tunned jah eesmise rihmaratta leevendi järgi, millel hammasvöö peal.
Seesama ongi impulsiandur
bensupump asub seal, kus ta peakski - paagis:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
Andurit saab kontrollida oommeetriga: 520 +/- 30 oomi peaks olema ja kaugus hammasvööst 1mm!

Postitatud: 27.04.2007 14:01 29
Postitas AARE540
tambets kirjutas:Aga mille pärast ma peaks tahtma enne aku maha võtmist signa välja lülitada? Kui ma aku maha võtan, siis autos kusagil voolu ju pole ja ka signa ei saa midagi teha... Ei saa aru
Signa (pasun) peaks üldjuhul olema autonoomse toitega minu teada...

Postitatud: 30.04.2007 15:27 18
Postitas tambets
Nii. Veel ük mure. Nimelt siis mootoriks kuue pütane 3,5. Ja starter nagu ei jõua mootorit ringi vedada, st. pool pööret teeb ära, aga kolme kolbi ei jõua ülemisest surnud seisust hästi ära vedada. On keegi taolise murega kokku puutunud ja milles võib viga olla? Starter sai üle vaadatud, samamoodi ka kere ja mootori vaheline massiühendus. Mis veel?

Postitatud: 30.04.2007 19:18 26
Postitas Cert85
Kas see auto on sul seisnud kusagil tükkaega või suri lihtsalt ära ( aga paistab rohkem, et seisnud kusagil)?
Korralik ja täis laetud aku peal ikka ?
See vast jah autonoomse toitega signa, mis peaks siis pinge langemisel alla ~9 voldi või nii kisama hakkama ja ka ilma akuta, sest tal oma aku sees. Ja võib karta, et sa ei saagi käima ennem kui see signa sul järel pole ja töökorras, sest võib karta, et see on tehtud vast mingi katkestusega ( kui signa pole järel või alarm peal, siis ei saa pump toidet või süüde katkestatud).

Postitatud: 30.04.2007 21:08 21
Postitas Ander
[quote="Cert85"]
Korralik ja täis laetud aku peal ikka ?
quote]

Ma üldse ei imesta,et sellel mingi minu vana aku peal veel ja see vaevalt korralik on.On seal akul kiri mingi pull... vms,jätsin selle sinna neile.Kui on sama aku siis see vast mingi 3-4 aastat vana kindlasti ja oli probleeme juba väiksema mootoriga auto käivitamisel talvel.
Käisin seda autot kunagi vaatamas ja eelmisel omanikul polnud isegi akut endal ja siis võtsin kaasa enda vana,et saaks proovida kuidas töötab.
Siis oli mootor väga halvas korras ja kaldun arvama et seal midagi tehtud pole ning asi ehk hullem juba nüüd,lugesin kuskilt eelmise omaniku teemast et talvel vesi oli jahutussüsteemis ja midagi külmus lõhki.
Oled sa seda mootorit üldse töötavana näinud ?
Terve see auto oli üldse väga nutuses olukorras aga edu sulle selle korda tegemises,kuigi ise usun et sellest asja ei saa,odavam "uus" osta kui see korralikult korda teha.Liiga palju vigasid oli ja põhja alla ei hakanud vaatamagi

Postitatud: 01.05.2007 19:13 23
Postitas tambets
Ma üldse ei imesta,et sellel mingi minu vana aku peal veel ja see vaevalt korralik on.On seal akul kiri mingi pull... vms,jätsin selle sinna neile.Kui on sama aku siis see vast mingi 3-4 aastat vana kindlasti ja oli probleeme juba väiksema mootoriga auto käivitamisel talvel.
Käisin seda autot kunagi vaatamas ja eelmisel omanikul polnud isegi akut endal ja siis võtsin kaasa enda vana,et saaks proovida kuidas töötab.
Siis oli mootor väga halvas korras ja kaldun arvama et seal midagi tehtud pole ning asi ehk hullem juba nüüd,lugesin kuskilt eelmise omaniku teemast et talvel vesi oli jahutussüsteemis ja midagi külmus lõhki.
Oled sa seda mootorit üldse töötavana näinud ?
Terve see auto oli üldse väga nutuses olukorras aga edu sulle selle korda tegemises,kuigi ise usun et sellest asja ei saa,odavam "uus" osta kui see korralikult korda teha.Liiga palju vigasid oli ja põhja alla ei hakanud vaatamagi[/quote]

Peal uus ja korralik aku. Eelmise omaniku jutu järgi oli jah vesi mootoris. Tegelikult polnud mootoris vee haisugi. Sai lastud radikas tühjaks, seal puhas vesi sees. Sai mootorist üli välja lastud, seal polnud ka veest mingit haisugi. Põhi oli täitsa enam-vähem.
Tegelikult oligi plaan see enda 730-ile varuosadeks osta, kuid peale seda, kui sai selgeks, et mootoris vett pole, tekis asja vastu isegi täitsa huvi.
Seda mootorit ma töötavana muidu näinud ise ei ole, kuid kui küünlad maas on, siis mootor käib ringi, isegi täitsa viisakalt.
Kui lõppude-lõpuks ikkagi jagu ei saa, siis võtan sealt ära vidinad, mida mul vaja on, ning ülejäänud läheb varuosadeks müüki.
Kui sina seda vaatamas käisid, kas siis mootor töötas?

Postitatud: 02.05.2007 18:46 59
Postitas Ander
Ütleme siis nii,et "töötas",kuigi mina seda nii ei nimetaks.
Ma ei uurinud seda lähemalt,see auto tundus esmamulje järgi üldiselt väga romu ja ei hakanud rohkem uurima ega proovisõitu tegema.