1. leht 1-st
K:V8 käivitumine
Postitatud: 03.12.2006 22:03 14
Postitas UrMas.L
Selline küsimus V8 omanikele: kas käivitades kargab mootor kohe tööle või tahab asi mõne sekundilist "käiamist" saada?
Postitatud: 03.12.2006 22:14 48
Postitas Rain.
Jah, vahel täitsa oli selline situatsioon minu viiekal, aga seda põhjustasid kaks viga:
1) plastmasslõdvik, mis jookseb õhulugejast mootorisse, oli altpoolt katki, mis omakorda viis aju avariireziimi.
2) aku oli suht "juust", kõigest 72Ah (originaalis peaks olema vähemalt 85Ah, peale aga panin 95Ah Bosch Silver aku (mahub täpselt istme alla ära ka))
Nüüd mõlemad vead likvideeritud ja selline sekundiline käiamine kadunud

Postitatud: 03.12.2006 22:18 43
Postitas Laur
Ühest sekundist tavaliselt kauem ei lähe, kui just öö läbi -25 käes seisnud pole.
Postitatud: 03.12.2006 22:22 47
Postitas priitv8
Mul tahab ka ikka 4-5 pööret enne saada.
Poolest pöördest küll ei lähe.
Huvitava tähelepaneku tegin aga 4-liitrise ajuga: sellega käivitus palju paremini, küll aga rüüpas muidu ka jõudsamalt.
Postitatud: 04.12.2006 08:25 01
Postitas Ragnar
mul ka mõned sekundid läheb aega, praeguste jahetamate ilmadega.
Ei kujuta ette mis -20'ga saab.
Ma ühes teemas mainisin, et annab vahel sellise ebamäärase "veateate" check control.
Seda teeb just siis kui kauem käima läheb. kui poolest pöördest läheb siis "viga" ei esine.
Postitatud: 04.12.2006 08:57 48
Postitas Raivo
No selle ülikäreda -30C juures pidi ikka 3-4 tiiru käima, aga tavapäraste ilmadega viskas põhim kohe mootori käima (väga magusa häälega kusjuures...

).
M60 4.0 siis.
Postitatud: 04.12.2006 09:52 10
Postitas Rain.
Külmadega(alates -10-st) oli ka mul vaja rohkem käiata, kuid hetkel läheb esimesest pöördest käima

Postitatud: 04.12.2006 10:17 56
Postitas UrMas.L
Küsimus tuli just asjaolust, kui kasutasin erinevaid ´"ajusi". Ühega kargas kohe käima, teisega tuli veidi mootorit ringi ajada.
Pikalt mootori keerutamist tahtis 3.0 "aju" kasutades ja bensiini kulutas ka kuidagi liiga vähe

Postitatud: 04.12.2006 11:32 54
Postitas priitv8
Ragnar kirjutas:Ma ühes teemas mainisin, et annab vahel sellise ebamäärase "veateate" check control.
Seda teeb just siis kui kauem käima läheb. kui poolest pöördest läheb siis "viga" ei esine.
Lõhnab nagu pinge kukkumise järele.
(Muud seost ma käivitamise ja Check-Controli vahel ei suuda näha).
Postitatud: 04.12.2006 12:27 57
Postitas Ragnar
ma akut pole kontrollinud ega vahetanud. võibolla on juba väsinud.
Postitatud: 04.12.2006 13:02 22
Postitas RaikerE38
Mul läheb küll kohe käima v8 3.0 e38.
Postitatud: 04.12.2006 14:12 22
Postitas Andrus_V
priitv8 kirjutas:Ragnar kirjutas:Ma ühes teemas mainisin, et annab vahel sellise ebamäärase "veateate" check control.
Seda teeb just siis kui kauem käima läheb. kui poolest pöördest läheb siis "viga" ei esine.
Lõhnab nagu pinge kukkumise järele.
(Muud seost ma käivitamise ja Check-Controli vahel ei suuda näha).
Check-Control ei ole veateade minuteada. Minu autol vahelduvad ka owners manual ja check control vaheldumisi, kui süüde sisse keerata. Kui mingi veateate viskab, siis on ka teatel + märk ees.
Postitatud: 04.12.2006 14:35 02
Postitas Ragnar
sellepärast ma paningi " " märkides veateade.
kui on mingi viga näiteks pirn läbi tuleb ütleme tail light ja siis owner's manual.
mul aga viskab lihtsalt check control ja muud mitte midagi.
Igatahes käivitamisega ta seotud on, muul ajal ega muus situatsioonis seda pole ette visanud.
Postitatud: 04.12.2006 15:52 39
Postitas priitv8
Andrus_V kirjutas:Check-Control ei ole veateade minuteada. Minu autol vahelduvad ka owners manual ja check control vaheldumisi, kui süüde sisse keerata. Kui mingi veateate viskab, siis on ka teatel + märk ees.
On ikka veateade ja tähendab seda, et kogu CC on välja lülitatud (loe kasutajajuhendit), st. andmeside CCM ja kombi vahel on häiritud. Nõrk aku võib seda vabalt põhjustada.
Postitatud: 06.12.2006 20:06 16
Postitas AARE540
Krt omal ka ikka tahab nats käiata, äkki peaks ka pulli pärast käredmat akut katsetama, mina seda 2 aasta jooksul vahetanud pole, kuid paar korda on aku täiesti tühjaks jooksnud, seda siis mitmetel põhjustel...
Postitatud: 07.12.2006 22:16 28
Postitas UrMas.L
käisin oma tutavate autosi katsumas, kes on juhtumisi bmw ja V8 omanikud. katse tulemusel selgus, et 3.0 laseb mootorit pikemalt keetutada, kui 4.0. 4.0 oli küll automaat (vahest käitub automaat manuaalist erinevalt käivitamisel)
Postitatud: 07.12.2006 23:25 37
Postitas pego113
mul läheb kohe käima ,nii kui keerad ja auto hetkel nädala sees seisab aint nädalavahetusel sõidan

mootoriks siis 4,4 v 8
Postitatud: 10.12.2006 11:21 18
Postitas veekaheksa
Käivitub mul see M60B30 koguaeg täpselt samamoodi - olenemata mootori jahutusvedeliku- või välistemperatuurist. Uue akuga vbolla starter teeb kiiremaid liigutusi, aga käivituse kestus on ikka samapikk( 1 sek umbes ). Poolest pöördest ei saa ju käima minnagi, sest see pole mingine lihtdiisel.