Osta või ei, see on siiski väga isiklik asi. Pigem Sinu nn "kõhuhääl" peaks ütlema, kas otsustad sellise masina kasukus või ei.
Olen isegi lühikest aega dislal töötava bmw-ga liikunud, seni kui see lihtsalt ära varastati, aga sellest mõnest nädalast piisas, et võin julgelt soovitada sellise kütuseliigiga liikuvat autot.
Foorumis räägitakse palju kütuse kvaliteedist. Tänaseks päevaks on asi minumellest paranenud. Samas, alati tankides võib ju kahetaktilise õli paaki lisada, mis välistab pumba vigastused. Pumbale ainsaks tõsiselt võetavaks ohuks ongi selle ebapiisav õlitus, mis on õli lisamisel täisesti välistatud. Mul tutav sõidab Moskvas 740d -ga juba aastaid alati paaki tankides õli lisades ja masinal pole mootoriga vähamatki häda olnud. Venemaa diisel on eriti saast meie kütusele nõutavate normidega kõrvutades, kuid sellisel moel ise kütust õlitades toimib asi kindlasti muretult. Veidi vahest ebamugav, aga tallad muretult
Negatiivset vahest niipalju, et 7-mene on mõeldus liikumiseks teedel, kus on teetööd lõpetatud. Tundlik on bmw-l igasugune munaliigendeid sisaldav jooksuosa, aga kui oled veidigi aktiivsem autohooldaja, siis sebid 3500-4000 eeguga kogu esimese jooksu uueks (va amordid). Tagumist otsa hoiab E38 -al teel terve sületäis hoobasi, aga ka nende ära väsimisel saab uuenduse teha suht kommi rahaeest.
Veel niipalju, et 7-mene pole neile, kes tõmmelda armastavad. Auto kaalub üsna palju ja kõrvalt tõmblevat sõidumeistrit vaatav kodanik näeb midagi kohmaka lehma kraatsilise liikumise harjutamise sarnast

Kui kasutad 7-mest tema sihtotstarbekohaselt, siis leiad temas ustava ja sõbraliku kaasa pikaka ajakas.
Kõige suurem soovitus muidugi-KUI SÕIDURÕÕMUST RÄÄGITAKSE, SIIS RÄÄGITAKSE BMW -ST !!!