
E38 kas 730i või 735i
E38 kas 730i või 735i
värk niuke et plaanis nagu hakata e38 omanikuks ja tahaks teada millist soovitate kas 3.0 või 3.5 mootoriga bemmi ühe neist kahest tahaks osta.kas neil on tõmbes mingit olulist vahet ja kütusekulus?? 

BMW 325i E36
- rom33
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
- Peamine sõiduk: BMW 520D E60
- Asukoht: Espoo
- Kontakt:
No ikke väheke rohkem läheb raha kui 3seeriale aga mitte nii palju kui siin jass pakkus.Ise kasutan 3,5 ja väga rahul, 3,0 pole proovinud.Kuigi arvan, et mis seal vahet kui auto korralik.
http://www.E38.ee


noh ma ei tea kui te kõik elate ema juures ja te
üüri ei maksa ja ei söö siis jah muidu endal on e32 ja suurem osa kulutusi läeb kõik autole kuigi bensiin v.a. aga nuh võibolla olen ise sattunud ka lihtsalt viletsa auto otsa samas maybe ka haigus et b varuosi ei meeldi autole külge kruvida..ja samas palju sa ikka kvaliteetset kaupa eestis leiad kasutatud autode näol...et ostad e38 maybe sõidad 3-6- kuud probleemideta ja siis ongi piix käes
üüri ei maksa ja ei söö siis jah muidu endal on e32 ja suurem osa kulutusi läeb kõik autole kuigi bensiin v.a. aga nuh võibolla olen ise sattunud ka lihtsalt viletsa auto otsa samas maybe ka haigus et b varuosi ei meeldi autole külge kruvida..ja samas palju sa ikka kvaliteetset kaupa eestis leiad kasutatud autode näol...et ostad e38 maybe sõidad 3-6- kuud probleemideta ja siis ongi piix käes
- rom33
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
- Peamine sõiduk: BMW 520D E60
- Asukoht: Espoo
- Kontakt:
Kuule see ema jutt on küll debiilsusJass kirjutas:noh ma ei tea kui te kõik elate ema juures ja te
üüri ei maksa ja ei söö siis jah muidu endal on e32 ja suurem osa kulutusi läeb kõik autole kuigi bensiin v.a. aga nuh võibolla olen ise sattunud ka lihtsalt viletsa auto otsa samas maybe ka haigus et b varuosi ei meeldi autole külge kruvida..

siia maani olen pannud ja 90 e32 on nii et palju mõõda ei pannud..enivei jutu põhimõte selles et kui midagi rikki läeb selle autokallal siis tuleb päris kenasti ilmselt pappi välja käia....aga noh samas jälle oleneb inimesest mis moodi ta oma autot parandab ja hooldab...lihtsalt inimene küsis ju kas osta 7 bemmi või ei ja seda otsust saab ta ilmselt ainult ise teha nende faktide põhjal mis ta siit loeb.
ühesõnaga ma ei küsind kas osta või ei.OSTAN ma sellise bemmi nagunii lihtsalt mõtlesin mis mootoriga osta ja et kumb parem oleks nagu.
rom33 palju sul see 3,5 nüüd õieti pentsu võtab siis ja kas minek on siis mingi sitaks hea nagu ma carratingu ühest foorumist lugesin et juba 3,0 lendab hästi???

rom33 palju sul see 3,5 nüüd õieti pentsu võtab siis ja kas minek on siis mingi sitaks hea nagu ma carratingu ühest foorumist lugesin et juba 3,0 lendab hästi???

BMW 325i E36
- rom33
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
- Peamine sõiduk: BMW 520D E60
- Asukoht: Espoo
- Kontakt:
Bensiini kulu on ikke nii nagu tallad.Minul kompuuter näitab 9l maanteel,linnas (Tallinn) jääb ikka 15 kuni 17 l kanti ja see oleneb ka linna liiklusest.Olen isegi 14l hakkama saanud.Ise eriline tallaja ei ole aga Oleme ausad autol minek normaalne kuigi suur kere ja automaatkastiga.bumer1 kirjutas:ühesõnaga ma ei küsind kas osta või ei.OSTAN ma sellise bemmi nagunii lihtsalt mõtlesin mis mootoriga osta ja et kumb parem oleks nagu.
rom33 palju sul see 3,5 nüüd õieti pentsu võtab siis ja kas minek on siis mingi sitaks hea nagu ma carratingu ühest foorumist lugesin et juba 3,0 lendab hästi???
OT: kunagi E32 730. ostes tehtud mootori rem. ~detailide maksumus 8-9K. kuu hiljem tehtud kõigi sillladetailide vahetus. külge läksid B osad. enamus sachs. jupide maksumus ~7-8K (koos amortidega). peale seda sai sõidetud üle aasta ja siis vahetatud esimene stabika kont. probleemivaba liikur. ühesõnaga kui detaile vahetad siis vaheta kõik korraga mitte see kuu vahetan rooliotsad, järgmine kuu arniiri jne. kui kõik korraga vahetad siis kestab kauem.
Teine näide opel omega (93a). jupid küll 2 korda odavamad, aga aastas sai 2 korda sild välja vahetatud kuna hakkas hullult kolisema. seega ei ole tegelikult 7´s kallis üleval pidada. pean plaani endalegi üks osta (E32).
Teine näide opel omega (93a). jupid küll 2 korda odavamad, aga aastas sai 2 korda sild välja vahetatud kuna hakkas hullult kolisema. seega ei ole tegelikult 7´s kallis üleval pidada. pean plaani endalegi üks osta (E32).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
niih.
osta diisel e38
küttekulu maanteel 100km/h piloodiga 6,2l/100km, linn kuni 13l/100
aga eks see hooldus ole jah kallis..endal sai just õlivahetatud..250,- liiter (8 liitrit vaja)...samas poest saad poole selle rahaga 5l addinoli
jupid hmm kallimad kui vaz-il ja opelil aga mitte midagi hullu...on asju mis maksavad meeletult
ja on asju mis ei maksa midagi 
ahjaa..bensumootori poolest võta enne 3,5-ene .
osta diisel e38

aga eks see hooldus ole jah kallis..endal sai just õlivahetatud..250,- liiter (8 liitrit vaja)...samas poest saad poole selle rahaga 5l addinoli

jupid hmm kallimad kui vaz-il ja opelil aga mitte midagi hullu...on asju mis maksavad meeletult


ahjaa..bensumootori poolest võta enne 3,5-ene .
Huvitav, mis õli selle hinnaga läks?Sqad kirjutas:..endal sai just õlivahetatud..250,- liiter (8 liitrit vaja)
Aga muidu on BMW (eriti E38) omamise jõukohasuseks lihtne test: kui suudad kuus 2..3 korda ikka paagi bensiini täis osta (85 või 95 liitrit), siis on juba lootust, et auto üle jõu ei käi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
rom33 ja Sqad räägivad õigust
ise sõidan 735- ga ja tangin keskmiselt 4/5 * nädalas täis paagi. so... welcome to the club.
www.e38.ee

ise sõidan 735- ga ja tangin keskmiselt 4/5 * nädalas täis paagi. so... welcome to the club.
www.e38.ee
Lihtsalt infoks, et isegi E34 kerega bemmi on oluliselt kulukam ülal pidada kui E36.bumer1 kirjutas:no põhimõtteliselt see kütusekulu värk ei ole ju mingi probleem kui kui nad võtavad maanteel 8 ja 9 liitrit sajale mu praegune 325 võtab ka maanteel 8 liitrit sajale!!Vaevalt mul läheb 7 seeria peale kõvasti rohkem raha kui praegusele, kindlustus on vähe kallim muud midagi eriti.
Kolmesele võib varuosasid osta nagu leiba poest. Enamuses jupid ikka täitsa nalja hinnaga.
Aga E34 juba oluliselt kulukam.
Näiteks väike sillajuppide vahetus on E36'l ca 2-3x odavam.
Aga E34->E38, siis neid hindasid võid veel koefitsendiga 1.3 läbi korrutada (nii palju kui kunagi UM varuosakampaania ajal sai naljapärast hindasid võrreldud).
Mitte et e38 oleks halb auto ja ma seda ei soovita, vaid lihtsalt üritan tuua võrldusmomenti kulude poolelt. Et pärast üllatusmomenti ei tekiks ja et ei peaks bemarile mingeid Lada juppe külge pookima.
Ise läksin üle E36->E34 ja siin on juba hindadel tuntav vahe.
GS
Endal see tee läbi käidud.
E36 325 pealt sai kolitud E38 740 peale.
Ülalpidamiskulud on võrreldes E36 ga 4-5 korda suuremad. E38 osad asjad on normaalse hinnaga osad müstilisega. Loomulikult veermikuremonti tasu UM teha.
Kütusekulust niipalju maanteel 9-10 liitrit sajale.linnas umbes 17. aga ma väga ei meelita ka.
Talve alguses sai pikem reis soome tehtud. kokku 900 kilti. Auto täislaadungis( 5 inimest + asjad) Suusabox katusel siis tuli keskmine kulu 11/sajale.
Kokkuvõteks väga mugav ja turvaline auto. Muud nagu hing osata ei oskagi.
E36 325 pealt sai kolitud E38 740 peale.
Ülalpidamiskulud on võrreldes E36 ga 4-5 korda suuremad. E38 osad asjad on normaalse hinnaga osad müstilisega. Loomulikult veermikuremonti tasu UM teha.
Kütusekulust niipalju maanteel 9-10 liitrit sajale.linnas umbes 17. aga ma väga ei meelita ka.
Talve alguses sai pikem reis soome tehtud. kokku 900 kilti. Auto täislaadungis( 5 inimest + asjad) Suusabox katusel siis tuli keskmine kulu 11/sajale.
Kokkuvõteks väga mugav ja turvaline auto. Muud nagu hing osata ei oskagi.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Teemasse ka midagi.
kolmepoolene on uuem kui kolmene. Kolmepoolene on kolmese edasiarendus, seda tehti mitte niivõrd võimsuse tõstmiseks, vaid ökonoomsuse pärast, nii veider kui see ka ei ole. Selle kohta sai kunagi tehnikamaailma nimelisest ajakirjast loetud, kui parendatud mootoritega mudelid välja tulid. Nii et liikumises ei tohiks suurt midagi vahet olla, kolmepoolene on vast lihtsalt keskonnasõbralikum ja tiba ökonoomsem. Samas, mootori uuendusega kaasnes ka käigukasti erinevused, ning see jälle nullib tegelikult selle kaks kuni viis protsenti väiksema küttekulu ära, et maanteel ühtlase kiirusega liikudes on küttekulu väiksem, aga kui on vaja kiirendada, siis ülekandearvude muutmise tõttu võtab jälle rohkem kütet.
Isiklikult võtaks enne kolmepoolese, kuna see lihtsalt uuem.
kolmepoolene on uuem kui kolmene. Kolmepoolene on kolmese edasiarendus, seda tehti mitte niivõrd võimsuse tõstmiseks, vaid ökonoomsuse pärast, nii veider kui see ka ei ole. Selle kohta sai kunagi tehnikamaailma nimelisest ajakirjast loetud, kui parendatud mootoritega mudelid välja tulid. Nii et liikumises ei tohiks suurt midagi vahet olla, kolmepoolene on vast lihtsalt keskonnasõbralikum ja tiba ökonoomsem. Samas, mootori uuendusega kaasnes ka käigukasti erinevused, ning see jälle nullib tegelikult selle kaks kuni viis protsenti väiksema küttekulu ära, et maanteel ühtlase kiirusega liikudes on küttekulu väiksem, aga kui on vaja kiirendada, siis ülekandearvude muutmise tõttu võtab jälle rohkem kütet.
Isiklikult võtaks enne kolmepoolese, kuna see lihtsalt uuem.
ostsin omale 730 88a ja pole nagu probleeme olnud
ei ole mõtet teist niisama hirmutada
enne kui selle auto ostsin küsisin ühelt asjatundjalt ja ta soovitas 740 et pidi nagu parem olema kui lahjemad bemarid ja ökonoomsem (muidugi kuidas tallad)aga noh selle ostuga olen sitaks rahul
varuosad on odavad ja kui ise vahetan on juba kokkuhoid
ei ole mõtet teist niisama hirmutada
enne kui selle auto ostsin küsisin ühelt asjatundjalt ja ta soovitas 740 et pidi nagu parem olema kui lahjemad bemarid ja ökonoomsem (muidugi kuidas tallad)aga noh selle ostuga olen sitaks rahul
varuosad on odavad ja kui ise vahetan on juba kokkuhoid
Sellest sai alles siin kusagil jauratud vist. 3.5 kulud (põhiliselt küte) peaks ikka väiksemad olema.Ceed kirjutas:võta 3.0 mootor ja kui tahad ikka seda 3.5L, siis võta parem 4.0L, sest lisasid on rohkem ja kütusekulul pm vahet pole
Ja ära vaikselt tüütab see jutt, et võta ikka suurem mootor jne. Igaüks valib omale täpselt sellise mootoriga auto nagu ise tahab.
Nt kui oleks valida 3.5 või 4.0 mootoriga, siis lõppudelõpuks mina otsustaks siiski auto tehnilise-visuaalse olukorra ning lisavarustuse järgi.
GS
Ei tohiks jah erilist vahet olla kütusekulul kas on 3,0; 3,5 või 4,0. Endal on 3,0 ja maanteel on küttekulu ca 7,8 - 8,2 l/100km, linnas ca 13 l/100 km. Varuosade koha pealt on ta umbes samasse klassi mis E34, võibolla tiba kallim arvestades ikka B osasid, originaalosade peale nii vana auto puhul raha raisata ei ole mõtet. Samas E34 b osa turg on jälle laiem, E38 kõiki asju B osana ei saa.