e38 730d turbo reguleerimine
Postitatud: 08.11.2014 23:28 15
Tere.
Juhtus selline halb lugu et üks sisselaske kollektoris olev pöördklapp lendas mootorisse ja lõhkus
ära nii mootori kui ka turbo. Sai siis teine mootor vahele visatud ja ka turbole sain uue keskosa. Ehk siis "core assembly". Hiinakas on ta küll aga eks näis kaua vastu peab.
Nüüd oleks vaja aga asi paika sättida.
Küsimus on et kuidas täpsemalt käib selle geomeertia labade juhtimise hoova paika keeramine. Ülemine asend peaks tal siis olema see kui mootor seisab ja vaakumit ei ole. Sellisel juhul on labad avatud asendis. Sama seis on ka siis kui mootor saavutab kõrged pöörded ning on vaja ülelaaderõhku piirama hakata. Ülemist asendit reguleerida ei saa, kuna see on juba piiratud väikse metall tifti või pulgaga turbo sees.
Alumises asendis on geomeetria liigutamise hoob siis kui mootor töötab tühikäigul ja on aktiveeritud maksimum vaakum. Samas tähendab ka see asend algust rõhu ülespuhumisel, ehk kinnistest (ikkagi õrnalt avatud) labadest.
Nüüd tahaksgi teada et kui palju alumisse asendisse peaks vaakum neid labasi tõmbama? Ma mõtlen et siin on juba võimalus seda reguleerida väikese poldi abil, mis on omakorda lukustatav väikese mutriga.
Kui ma õeti aru saan siis seoses sellega peaks saama reguleerida turbo rõhku.
Teine küsimus on selle varda enda pikkusega. Kui ma panen vaakumklapi turbo külge ja üritan siis varda otsas olevat silmust geomeetria labade pulgaga ühendada, pean avaldama väikest survet vaakumklapi sees olevale vedrule et ta otsa saada. Ja kui ta lõpuks küljes on ning splint ka, siis tundub et nagu jääkski veidike see vedru pinge alla ja geomeetria hooba ülemisse asendisse suruma jäädes. On see õige või peaks ta ikkagi üsna vabas asendis seal olema?
Lihtsalt tundub nagu jõudu oleks vähem kui ennem ja INPA viskas ka korra vea sisse et boost bressure low.
Pikk ja segane jutt, võibolla olen ma üldse sellest tööpõhimõttest valesti aru saanud, aga kui keegi on asjaga rohkem tegelenud ja oskab midagi tarka öelda siis ootan vastuseid
Ette tänades
Juhtus selline halb lugu et üks sisselaske kollektoris olev pöördklapp lendas mootorisse ja lõhkus
ära nii mootori kui ka turbo. Sai siis teine mootor vahele visatud ja ka turbole sain uue keskosa. Ehk siis "core assembly". Hiinakas on ta küll aga eks näis kaua vastu peab.
Nüüd oleks vaja aga asi paika sättida.
Küsimus on et kuidas täpsemalt käib selle geomeertia labade juhtimise hoova paika keeramine. Ülemine asend peaks tal siis olema see kui mootor seisab ja vaakumit ei ole. Sellisel juhul on labad avatud asendis. Sama seis on ka siis kui mootor saavutab kõrged pöörded ning on vaja ülelaaderõhku piirama hakata. Ülemist asendit reguleerida ei saa, kuna see on juba piiratud väikse metall tifti või pulgaga turbo sees.
Alumises asendis on geomeetria liigutamise hoob siis kui mootor töötab tühikäigul ja on aktiveeritud maksimum vaakum. Samas tähendab ka see asend algust rõhu ülespuhumisel, ehk kinnistest (ikkagi õrnalt avatud) labadest.
Nüüd tahaksgi teada et kui palju alumisse asendisse peaks vaakum neid labasi tõmbama? Ma mõtlen et siin on juba võimalus seda reguleerida väikese poldi abil, mis on omakorda lukustatav väikese mutriga.
Kui ma õeti aru saan siis seoses sellega peaks saama reguleerida turbo rõhku.
Teine küsimus on selle varda enda pikkusega. Kui ma panen vaakumklapi turbo külge ja üritan siis varda otsas olevat silmust geomeetria labade pulgaga ühendada, pean avaldama väikest survet vaakumklapi sees olevale vedrule et ta otsa saada. Ja kui ta lõpuks küljes on ning splint ka, siis tundub et nagu jääkski veidike see vedru pinge alla ja geomeetria hooba ülemisse asendisse suruma jäädes. On see õige või peaks ta ikkagi üsna vabas asendis seal olema?
Lihtsalt tundub nagu jõudu oleks vähem kui ennem ja INPA viskas ka korra vea sisse et boost bressure low.
Pikk ja segane jutt, võibolla olen ma üldse sellest tööpõhimõttest valesti aru saanud, aga kui keegi on asjaga rohkem tegelenud ja oskab midagi tarka öelda siis ootan vastuseid

Ette tänades