1. leht 1-st
palju on kw
Postitatud: 06.02.2014 18:16 15
Postitas bmw 745d
tere.küsiksin siit rahva käest kui keegi teab .mu autol on reg paberites 220 kw aga kui ma vaatan netist sealt lehelt kui paned vin koodi ja näitab kõik tehase andmed su auto kohta,siis seal näitab et on 242 kw.niisiis küsimus selline et kumb on õige ja miks see nii on.äkki keegi teab seda.
Re: palju on kw
Postitatud: 06.02.2014 18:17 27
Postitas MargusA
Mis auto sul siis on?
Re: palju on kw
Postitatud: 06.02.2014 18:28 43
Postitas bmw 745d
autoks on e65 745d
Re: palju on kw
Postitatud: 06.02.2014 19:19 14
Postitas arnis
Füüsiliselt sama mootor. Tarkvaraline erinevus, 2005-2006 vahel.
REMAP/chip ajab asja korda

Re: palju on kw
Postitatud: 10.02.2014 14:18 17
Postitas MartinRs
Mu autol hetkel 242 KW, kuid tahaks chipi panna. ES-Racingu lehelt vaatasin , et seal pannes saavutaksin 242KW asemel juba 290KW. Kuid ühelt teiselt lehelt vaatasin, et seal saavutaksin 242KW asemel 274KW...
Millest see sõltub?
Re: palju on kw
Postitatud: 10.02.2014 14:46 36
Postitas arnis
Sõltub sellest, kui suure tahmakogusega nõus oled.
On olemas "mõistlik" remap ja on olemas ka ebamõistlik.
Võimalik veel ka turbo rõhku tõsta ja kiirendada asjade
otsasaamise kiirust.
Re: palju on kw
Postitatud: 15.02.2014 01:03 05
Postitas prj
Ei ütleks, et mõistlik või ebamõistlik.
Turborõhku tuleb kindlasti tõsta, aga see ei tähenda, et turbo peaks pilpad välja viskama kohe. Tuleb turbo piire teada ning see tuleb kogemusest. Samuti diisli puhul erinevalt bensukast on turborõhk seotud heitgaaside temperatuuriga pöördvõrdeliselt.
Tahmakogus on vastavalt soovile… seda muidugi siis, kui auto peal diagnostika küljes seadet tehakse, mitte valmis asja sisse ei lasta.
Pigem on küsimus softi kvaliteedis ja kust need numbrid võetud on. Üle p-se diislile remappi tehes hakkab tavaliselt liigselt suitsema. Samas korralikult tehes võib olla samapalju jõudu ja suitsukogus olematu.
Minul 170->220kw (dünos) ning tagant ei tule sisuliselt mingit tahma. Samas, kui keerasin süütenurga katsetamise huvides max. koormuse alas stocki, siis oli kogu dünoruum musta täis, kuigi võimsus langes ainult 5kw.
Must tagant tähendab lihtsalt põlemata kütust. Kui pihusti õige suurusega on ning pritse alustuse aeg ning pikkus on korrektne, siis tavaliselt ei tule mingist hetkest enam lihtsalt jõudu juurde ning alles siis hakkab rämedalt tahmama. Stock mootoritel on reeglina pihustid väiksed ning turbo natuke suurem… tahmast on kasu ainult siis, kui asi on vastupidi - suured pihustid ning pigem väiksem turbo.
Re: palju on kw
Postitatud: 16.02.2014 23:33 49
Postitas brucevilli
220kw peal nüüd küll mõtet chipida ei näe. esiteks teed kastile ja ülekande detailidele haiget kõvasti.
Re: palju on kw
Postitatud: 19.02.2014 01:35 43
Postitas prj
brucevilli kirjutas:220kw peal nüüd küll mõtet chipida ei näe. esiteks teed kastile ja ülekande detailidele haiget kõvasti.
Ma ütlen jällegi, et ei juhtu selle kastiga ega ülekandedetailidega midagi, kui korralikult hooldada.
Kust selline info pärineb üldse?
Re: palju on kw
Postitatud: 22.02.2014 12:21 53
Postitas ooDDoo
igal käigukastil on mingi piir kuhu maani see NM talub
Re: palju on kw
Postitatud: 23.02.2014 08:53 52
Postitas martin471
prj kirjutas:Ma ütlen jällegi, et ei juhtu selle kastiga ega ülekandedetailidega midagi, kui korralikult hooldada.
Kust selline info pärineb üldse?
Täiesti nõus! Kasti ja muude ülekandedetailide vastupidavus sõltub eelkõige sõidustiilist, olgu siis mootori juhtaju chipitud või mitte. Väga jõhkra ja lõhkuva sõidustiiliga inimene saab tehasepoolse softiga tehnikast palju kiiremini jagu kui mõistlikult sõitev inimene chipitud mootoriga. Isiklikult olen chippinud oma viimased kolm turbodiislit ja neljas on ootel, positiivseid kogemusi on kuhjaga, kuid mitte ühtegi negatiivset!