725d 97a. turbo kadunud
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
725d 97a. turbo kadunud
Probleem tekkis siis täna,kui sai lastud vahetada eelsüüteküünlad.Nüüd enam ei lükka turbot järgi,milles võib viga olla.
BMW X5 E70
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: 725d 97a. turbo kadunud
Unustati mõni vaakum lahti või pandi valesti tagasi.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 725d 97a. turbo kadunud
Sisselaske külge mineval metall torul oli pime ees.et öhku läbi ei läheks.Kas see on norm,sai see ära võetud ja tihned korralik tehtud.Võibolla selles jama nüüd.freddy21 kirjutas:Unustati mõni vaakum lahti või pandi valesti tagasi.
BMW X5 E70
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 725d 97a. turbo kadunud
Ilmselt pead silmas EGR-toru. Pane see pimedaks tagasi ja vaata, kas endine olukord taastub.
tel. 51 949 859
Re: 725d 97a. turbo kadunud
Sisselaskekollektori all peab olema toru ots, mille külge tuleb turborõhuanduri (MAP sensor) voolik. Andur asub ise kütusefiltri kõrval amordipüstaku küljes. Täiesti reaalne variant on see, et tegelased, kes eelsüüteküünlaid vahetasid, võtsid kõik torud sisselaskekollektori küljest lahti (peabki võtma), kuid pärast ei leidnud õiget toru, mis sinna lahtise otsa külge minema peab.
Aga miks kaob jõud ära, kui kui see voolik pole omal kohal? Asi on lihtne - aju näeb, et turbo rõhku ei teki ja vastavalt sellele antakse ka kütust peale ehk antakse liiga vähe. Efekt on sama nagu sõita vabalthingava diisliga.
Vaata see ümbrus hoolega üle, ehk leiad lahtise vooliku ja kui ei leia, siis vaata, kuhu jõuab voolik sisselaske rõhuanduri küljest.
Aga miks kaob jõud ära, kui kui see voolik pole omal kohal? Asi on lihtne - aju näeb, et turbo rõhku ei teki ja vastavalt sellele antakse ka kütust peale ehk antakse liiga vähe. Efekt on sama nagu sõita vabalthingava diisliga.
Vaata see ümbrus hoolega üle, ehk leiad lahtise vooliku ja kui ei leia, siis vaata, kuhu jõuab voolik sisselaske rõhuanduri küljest.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 725d 97a. turbo kadunud
Sain turbo tagasi panin pimeda tagasi toru ette.martin471 kirjutas:Sisselaskekollektori all peab olema toru ots, mille külge tuleb turborõhuanduri (MAP sensor) voolik. Andur asub ise kütusefiltri kõrval amordipüstaku küljes. Täiesti reaalne variant on see, et tegelased, kes eelsüüteküünlaid vahetasid, võtsid kõik torud sisselaskekollektori küljest lahti (peabki võtma), kuid pärast ei leidnud õiget toru, mis sinna lahtise otsa külge minema peab.
Aga miks kaob jõud ära, kui kui see voolik pole omal kohal? Asi on lihtne - aju näeb, et turbo rõhku ei teki ja vastavalt sellele antakse ka kütust peale ehk antakse liiga vähe. Efekt on sama nagu sõita vabalthingava diisliga.
Vaata see ümbrus hoolega üle, ehk leiad lahtise vooliku ja kui ei leia, siis vaata, kuhu jõuab voolik sisselaske rõhuanduri küljest.
BMW X5 E70
Re: 725d 97a. turbo kadunud
Järelikult ei ole EGR-i klapp töökorras ja õige tihendiga läheb turbo rõhk lihtsalt summutisse. Eks see pime tihend on seal parem ka, ise me ju oma väljaheiteid ei söö, miks peaks laskma seda siis oma auto mootoril teha...aimz23 kirjutas: Sain turbo tagasi panin pimeda tagasi toru ette.