Tegemist siis 750i 88a. isendiga, millel seatav LAD vedrustus(sport/comfort)!
Mure järgmine:
Külmast peast käima pannes on kõik ok, peale mõningast mootori soojenemist annab kompuuter veateate : SUSPENSION LEVELLING,
Kas keegi oskab öelda ehk on see mõni tüüpviga? Auto seisnud kuskil aasta ja enne seda muret ei olnud- võibolla on põhjus selles?
Pikemaid otsi sõitnud ei ole ja seega ei tea mis sõidu peale juhtuma hakkab?
Kontrollitud hüdraulika õlitase, juhtmed-ühendused amortidel ja ajudes ka ok! Kust võiks veel viga otsida!
Olen kuulnud, et kusagil olemas ka kaldeandurid(vertik,horistont) ja kiirendusandur-kust neid otsida?
Kuidas veakoode kompuutrist kätte saada?
K: e32 LAD vedrustuse error?
See on tavaline massikontakt tagasilla õõtshoova juures. Kui auto ise õiges asendis ja seda ka hoiab (nt. raskuse laadimisel pagasiruumi), siis on viga ainult asendianduris.
Ei ole seal muud andurit, kui üks õõtsakreeni oma.
Kuna tegu on CC-veaga, siis seda mällu ei talletata. Ilma LAD-ita autol on CC vastav sisend permanentselt massi ühendatud. Siit järeldus: kui CCM X19 (roheline) pin 1 saab massi, on asi korras, kui tekib katkestus, näed LAD veateadet.
Ohh, pean jälle ise teie eest googeldama:
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e32/5192396-1.html
Väike pilt ka:

Ja lõpuks, see LAD andur on 3-se pistiku küljes, mille paigutus ja juhtmevärvid on:
1 - Signaal CCM-i, must/pruun/kollane
(kui auto pool pistikus selle otsa massi ühendad, kaob veateade ära, aga probleemi ennast see ei lahenda
)
2 - +12V alates "süüde sees" asendist, kaitsmelt F29, roheline/sinine/kollane
3 - mass, pruun/must
Ei ole seal muud andurit, kui üks õõtsakreeni oma.
Kuna tegu on CC-veaga, siis seda mällu ei talletata. Ilma LAD-ita autol on CC vastav sisend permanentselt massi ühendatud. Siit järeldus: kui CCM X19 (roheline) pin 1 saab massi, on asi korras, kui tekib katkestus, näed LAD veateadet.
Ohh, pean jälle ise teie eest googeldama:
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e32/5192396-1.html
Väike pilt ka:

Ja lõpuks, see LAD andur on 3-se pistiku küljes, mille paigutus ja juhtmevärvid on:
1 - Signaal CCM-i, must/pruun/kollane
(kui auto pool pistikus selle otsa massi ühendad, kaob veateade ära, aga probleemi ennast see ei lahenda

2 - +12V alates "süüde sees" asendist, kaitsmelt F29, roheline/sinine/kollane
3 - mass, pruun/must
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
No pandud on ta sinna selleks, et signaliseerida LAD-i mittetöötamist või ülekoormamist (ei suuda enam reguleerida), kasutusjuhendi järgi peaks sel juhul ka püüdma vältida sõidukiirust üle 170km/h. Aga kui auto ise asendit hoiab, on viga ilmselt selle anduri ahelas. Kui ei hoia asendit, siis LAD-is. Seal on kõige kapriissemad rõhuakud.fromme kirjutas:uurin seda anduri asja, kuigi jah see otse ühendamine ei lahenda tegelikult midagi!
Millist veateadet ja kust Sa küll otsid, aru ma ei taipafromme kirjutas:Üritasin siit otsida midagi nende veateadete kätte saamise kohta, kuid ei leia enam linki üles! Äkki keegi aitaks?

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!