1. leht 1-st

e38 kolks

Postitatud: 09.02.2013 18:34 38
Postitas reimoe65
Tervist.
Mure siis selline, et täna hommikul sõitma minnes rattaid välja keerates käis kõva kolks. Sõites koliseb midagi ja kui rattad ühele poole keerata siis käib juhi pool kõva kolks ja siis teisele poole keerates jälle samamoodi. Mis remonti vajab? Viimane kord koju sõites käis ilmselt muusika nii kõvasti, et ei kuulnud midagi ja seistes vaevalt midagi katki läheb. Välja arvatud puhur- viimati sõites puhus külma ja sooja igas asendis, täna hommikul aga ei tee ühtegi häält enam. Tuled kõik põlevad ja nupud töötavad, aga ei puhu mitte midagi.

Re: e38 kolks

Postitatud: 09.02.2013 23:12 03
Postitas Hiis
Vaata ega sul esivedrult yks keere 'aara murdunud see keere j''aab sina lahtiselt kolisema .V6i ka amordi kausilt vedru ylle tula ja kummi l6hkuda.
Mis puhurise puutub siis need surevadki p'aeva pealt .Endal oli samma moodi aga vaata kaitsmed ikka enne ylle . :roll:

Re: e38 kolks

Postitatud: 13.02.2013 17:42 40
Postitas reimoe65
Hiis kirjutas:Vaata ega sul esivedrult yks keere 'aara murdunud see keere j''aab sina lahtiselt kolisema .V6i ka amordi kausilt vedru ylle tula ja kummi l6hkuda.
Mis puhurise puutub siis need surevadki p'aeva pealt .Endal oli samma moodi aga vaata kaitsmed ikka enne ylle . :roll:

Vedru pooleks jah. Teab keegi ehk hindadest midagi? Ja kui keeruline seda vahetada on? Aga mis täpsemalt puhuril ära sureb siis? Kaitsmed on küll kõik terved.

Re: e38 kolks

Postitatud: 13.02.2013 20:45 53
Postitas martin471
Kui vedru vahetama hakkad, siis kontrolli kindlasti ka amordi tugilaager üle. Esivedru pooleksminemise põhjuseks ongi enamasti kinnikiilunud tugilaager.

Re: e38 kolks

Postitatud: 14.02.2013 15:10 52
Postitas reimoe65
martin471 kirjutas:Kui vedru vahetama hakkad, siis kontrolli kindlasti ka amordi tugilaager üle. Esivedru pooleksminemise põhjuseks ongi enamasti kinnikiilunud tugilaager.

Kuidas see kontrollimine täpsemalt välja näeb?

Re: e38 kolks

Postitatud: 14.02.2013 19:16 48
Postitas martin471
reimoe65 kirjutas:
martin471 kirjutas:Kui vedru vahetama hakkad, siis kontrolli kindlasti ka amordi tugilaager üle. Esivedru pooleksminemise põhjuseks ongi enamasti kinnikiilunud tugilaager.

Kuidas see kontrollimine täpsemalt välja näeb?
Tegelikult oleks mõistlik juba igaks juhuks vahetada kui vedru juba pooleks on. Kontrollida saad siis kui vedru on vahelt ära võetud, seda flantsi, millele vedru ülemine ots toetub, saab käega ühele ja teisele poole pöörata, siis tunned ära, kas laager on kuiv või ragiseb vms.